Holaaa muçaçoss gjejeni kush esht kthyyy😂😂Hh e gjetet??😂😂
Bravoo😂😂
Po i postoj kto pjes idiote qe ta maroj kte histori dhe mos tju lej dhe ju kshu pergjys. Mire?😂😂
U zgjova ne mengjes dhe pash qe ne dhome ndodhej vetem Amelia. Klaren nuk e pash gjekundi,ndersa ajo flinte per qef te vet. Me siguri qe Amelia do jete,pasi Anhela do te kete ikur me kohe.
Zgjoj Amelian dhe e pyes per Klaren. Ajo nuk dinte asgje,madje thoshte qe nuk mbante mend te kete folur me te gjate nates.
U shqetesova. Nje vajze e vogel si ajo nuk di te perballet me rreziqet e rrugeve.
"Klara ku je??"
Gjate kohes qe isha ne tension,me telefonon nje numer i panjohur.-Alo?
-Alo? Tobias?
-Po,une jam.
-Kam gjetur nje vajze. Ajo me dha numrin tend dhe me tha qe jeni i ati i saj. Eshte e vertete?
--Po,po. Shume faleminderit. Ku ndodhet tani?Nuk mund ta besoja ate qe tha. Si ka mundesi qe Klara te kete ikur tek varri i Anheles? Ato as qe nuk njiheshin. Mora xhaketen dhe dola nga shtepia,per te marre Klaren. Kur arrij,e shoh duke ndjenjur mbi varrin e Anheles.
- Babiii.
-Vogelushe. Cdo ketu?
-Me solli mami. Dje ishte shume e merzitur me mua dhe tha qe do te me denoje e do tme largoje nga shtepia. Do te me dergonte aty ku ka derguar nje vajze qe e doje shume. Anhela me duket se e ka emrin. Do jete nje engjell ashtu sic ka emrin,ashtu si une.
-- Klara,bije. Cfare po thua?
-- Babi ,ne po te presim. Tani kam nje mami tjeter.U zhduk. Cafre ishte ajo qe ndodhi? Mos ishte nje iluzion i imi? Pergjigjen e vetme mund ta kishte vetem personi me mizor qe jeton ne kete bote.
U ktheva ne shtepi dhe pa pike turpi,gjendej akoma duke fjetur. Nuk dirova dot me dhe shkova e kapa nga floket dhe e zgjova. E di qe nuk eshte zgjidhja tipike e nje burri,ama ajo e kishte kaluar cakun.
- Me leshoooo. I cmendurrr.. Po tani ca ke? U zure me Anhelen dhe mi nxjerr mua te gjitha?
- Mbyllee. Do te flasesh kur te te them unee. Tiiii,ti vetem nje mama nuk paske qene. Ku eshte Klaraaa,ku eshtee??? FOLLL.
--Nuk e paske marr vesh? Si ka mundesi qe vetem me Anhelen flet,kurse me tet bije jo?
- Ca thuaaa?? Ca ke ber??
-Kam bere me te miren per ne te dy. Tani do te jetojm te lumtur. Asnje nuk do te nderhyje mes nesh.
- Me ty skam asnje lidhje tani. Me vjen neveri nga ti. Shporru. Mos te te shof me. Largohu para se te jete shume vone.Nuk mund ta kuptoj sesi dhe ne kete moment kaq te dhimsbur,ajo akoma qesh. Do ia heq ate te qeshur heret apo vone.
E vetmja ajo gje qe me ngeli tashme te beja,ishte te qaja vajzen time. Arsyen e vetme qe po jetoja. Tani qe nuk e kam ate ndoshta...
Ju kishte marr malli per Tobiasin??
😗😍😍
Tani ka pre dhe flokettt💛💚