4...

80 28 32
                                    

Kesaj rradhe nuk pash endrren qe shof cdo nate. Nuk pash endrren ku aty ndodhet Anhela dhe qe perplaset me nje makine,e qe gjendet e gjakosur ne duart e mia.

Ne kete enderr ishte dicka ndryshe. Pash sikur Anhela nuk kishte vdekur ne te vertete. Varrimi i saj ka qene vetem nje mashtrim. Kete ide e ka pasur ajo qe une te mendoja se ajo ka vdekur per fajin tim dhe qe te rrija me kete brenge gjithe jeten.

U zgjova nga kjo enderr e cuditshme dhe ika ne kuzhine te pija pak uje. Enderroja me gjithe shpirt qe kjo enderr te ishte e vertete. Ska mundesi qe ajo te kete vdekur.

Piva uje dhe ika ne dhome. Ne krevat pash nje leter Te pelqeu endrra? Nga erdhi kjo ketu? Me siguri dikush po me ben ndonje loje.

E grisa dhe e hodha ne kosh. Duhet te vertetoj qe trupi i saj ndodhet ne ate varr,perndryshe nuk do te jetoj i qete. Jo me kot e pash Anhelen te ikte diten e varrimit te saj.

Gjithe naten kam menduar rreth Anheles. A thua qe ajo enderr te jete e vertete? Ashtu sic isha ne oret e vona te nates,ika ne vendin ku u varros Anhela.

Kisha marre edhe nje lopate me vete. Me duhej qe te shikoja nese ndodhej ajo ne ate arkivol apo jo.

Ika ne varrin e saj. U ula aty dhe fillova ti flisja

-- Anhela me ka marre malli shume per ty. Me ka marri malli per puthjet e tua dhe per ditet kur te shikoja te lumtur e te qeshur. Pashe nje enderr Anhela. Sikur ti ishe gjalle. Ishalla eshte e vertete. Dhe une do ta vertetoj tani.

Mora lopaten dhe hapa gropen ku ajo ishte futur

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mora lopaten dhe hapa gropen ku ajo ishte futur. Mu desh gati 1 ore,por me ne fund ia dola. Hapa arkivolin dhe pash trupin e saj. Nuk mund ta besoj. Ajo paska vdekur me te vertete. Po si ka mundesi qe po me ndodhin te gjitha keto?

-- Anhela, e embla ime,mos eshte kjo nje loje e jotja?

E rregullova vendin sic ishte dhe ika. Fillova te qaja me shume sesa diten kur ajo vdiq. Tani duhet ta pranoj vdekjen e saj. Tani nuk ka me Anhela ne jeten time. Duhet te vazhdoj jeten time i vetem.

Ika ne shtepi dhe bera nje dush. Rrobat me ishin bere me dhé dhe i futa per tu lare.

Ika te shtrihesha ne krevat. Me dukej sikur ishte dikush aty dhe me shikonte. Me shkoi mendja te Anhela.

-- Anhela? Ti je?

Nuk mora asnje pergjigje dhe asnje reagim. Ndoshta me ishte dukur mua.

Sapo mbylla syte,degjova nje kercitje krevati,sikur dikush ishte ulur aty.

U cova dhe pash qe cepi i krevatit ishte ulur pak. U habita. Nuk ka mundesi qe keto gjera te jene te verteta. Ato ekzistojne vetem neper filma.

Kalova doren ne cepin e krevatit dhe ndjeva nje nxehtesi. E hoqa direkt.

-- Anhela me thuaj. Ti je?

Nuk me besohej ajo qe pash. Mbylla syte disa here qe te shikoja nese do te ishte me aty apo jo.

I mbylla syte per here te fundit,dhe kur i hapa Anhela ndodhej akoma aty. Ne cep te krevatit e veshur me rrobat qe e ema ia veshi diten e varrimit.

U mundova ti afrohesha dhe ta prekja,por nuk mundesha. Dora ime kalonte pertej saj.

U gezova qe po e shikoja prap, edhe pse nuk mundesha ta prekja. Ishte bere akoma me e bukur. Po si ka mundesi?

-- E embla imee.

-- Tobias

-- Fliske? Sa me kishte marre malli per ty Anhela. Sa me kishte marre malli te te shikoja.

-- Shshh une jam ketu tani. Nuk do te largohem me.

-- Po si ka mundesi? Ti ke vdekur.

-- Ne syte dhe mendjet e te gjitheve,une jam e vdekur,por shpirti im nuk ka vdekur ama. Shpirti im u kthye vetem per ty. Nuk doja te te shikoja te vuaje kaq shume,dhe prandaj u ktheva,per te qendruar me ty.

-- Pra ky eshte vec shpirti yt? Jo trupi? Ti mund te largohesh dhe te ikesh ku te duash pa te pare njeri?

-- Pa me pare njeri pervec teje. Vec ti mund te me shohesh mua.

-- Po une nuk te prek dot😟😟

-- Me prek vetem nese une hy ne trupin e ndokujt.

-- E kuptova. Me ka marre malli shume. Te dua Anhela.

-- Edhe une Tobias.

Gjate gjithe naten fola me shpirtin e Anheles. Me dukej sikur ajo ishte me te vertete aty. Po si ka mundesi qe e shoh vec une? Mos eshte halucinacion? Apo dhimbja nga humbja e saj po me cmend pak nga pak??

Se ca kam shkruuujtttt 1 Zot e di se se kam pas menjen fareee😥😥😥 Hajd mo varja ishalla e merrni vesh xp

Flm per votat dhe komentet. Flm dhe ata qe e lexojne historine fshehurazi dhe qe nuk votojn😂😂ta mani menn eee😂😂

Vote vote❤❤

Se harrovaa... si mendoni se vazhdon historia?

Shpirti i SajWhere stories live. Discover now