Hhh mooo.. xp doni update tjeter hee xp ja ku e keni xp knaquni 😂😂
Btw esht ora 00:17. Tani po filloj ta shkruaj pjesen e pesteee😂😂U cova ne mengjes dhe po kujtoja naten e djeshme. Do kete qene ndonje enderr. Gje pa rendesi. Gjithsesi edhe po te ishte e vertete,keto gjera nuk i besoj shume.
Mora telefonin dhe pash nese kisha ndonje gje. Kisha 2 mesazhe. Nje nga Amelia dhe nje nga nje numer i panjohur. Ne fillim hapa kete te dytin.
Te pelqeu biseda e djeshme? Nese do,mund te vi prap sonte.Hodha direkt telefonin tutje dhe lloj-lloj mendimesh po me vinin ne mendje. Me shfaqeshin fragmente nga momentet qe kam kaluar me Anhelen. Te gjitha me shfaqeshin ne te qindten e sekondes. Vura duart ne koke nga dhimbja qe me filloi dhe fillova te bertisja neper dhome.
Degjova deren qe te hapte. Im ate me kishte degjuar dhe erdhi direkt tek dhoma ime. Kur me pa ne ate gjendje,u ul ne krevatin tim dhe me mbeshtolli ne nje perqafim te ngrohte. Edhe pse jam 23 vjec,ndonjehere me nevojitet mbeshtetja e babait.
-- Tobias,bir. Cfare ke? Cfare ndodhi?
-- Ajo eshte gjalle. Ajo eshte gjalle. Ajo eshte gjalle.
-- Cfare thua bir? Nuk eshte e vertete. Mos e torturo veten.
-- E kam pare,kam folur me te.
Nderkoh qe po flisja me babin ,shpirti i Anheles u shfaq mbrapa tij. Ma bente me shenje qe te pushoja dhe te mos thoja te verteten. Isha fokusuar duke pare ate dhe kisha humbur ne mendime.
Vetem babi me solli ne vete duke me shkundur pak trupin dhe duke me thirrur.
-- Tobiass ,Tobiass a me degjon? Cfare ke? Cfare te mundon?
-- Ic baba. Asgje. Pash nje enderr te keqe sikur Anhela ishte gjalle.
-- Ah bir pse duhet te vuash kaq shume? Mundohu te dalesh dhe te shoqerohesh me dike. Mos rri i mbyllur ne dhome dhe i rrethuar nga kujtimet.
-- Mire.
Babai iki nga dhoma,ndersa un u vesha sepse do ikja te takoja Amelian. Kishte dicka te rendesishme per tme thene.
Hipa ne makine dhe ika ne shtepine e saj. Takova dhe vajzen time 2 vjecare. Vetem ajo mund te ma hoqte pak mendjen nga gjithe keto vuajtje.
E mbasi kalova pak kohe me Klaren,ika ne dhome te flisja me Amelian.
-- E mendove tani se cdo te besh me vajzen?
-- Do te mbaj pergjegjesi per te ,sic kam mbajtur deri tani.
-- Vetem kaq?
-- Ca pret me shume? Qe te vij te jetoj me ty?
-- Dreqi ta marre Tobias. Akoma se ke kuptuar qe te dua akoma dhe qe ajo nate ka qene thjesht nje gabim?? E di qe nuk do me falesh kaq lehte,por te pakten me ler te te ndryshoj mendim
-- Ti keye paske pritur? Mendoje se pas vdekjes se Anheles do te vija me vrap tek ty? E vetmja gje qe na lidh bashke,eshte vec Klara. Per gje tjetet harrojee.
Kjo "zdromsja" esht Amelia xpU ngrita gjithe nerva dhe dola nga ajo shtepi. Doja te ikja diku ku te qetesohesha.
Ika ne lokalin tone te preferuar. Pashe qe vendin tone te preferuar e kishte zene nje femer. Shkova afer saj dhe pash qe ishte Anhela. Akoma e veshur me fustanin e zi qe ia kishte veshur e ema ne varrim. U ula ne karrige dhe nuk fola derisa erdhi kamarieri.
-- Pershendetje. Cfare do te merrni?
-- Dy caj te ngrohte me limon
-- Dy??
-- Po pra. Dy.
Dhe pash qe u largua i habitur.Pas 5 minutash erdhi me porosine.
Nje filxhan e vura para vetes dhe nje para saj.
-- Harrove qe mua nuk me shikon dot njeri dhe qe nuk mund te pi caj? Perndryshe do te binte ne sy.
-- Skagje. Me mjafton ideja qe te kam perballe dhe qe mund te te shoh. Sa kohe ke qe me veshtron ne cdo gje qe bej?
-- Qe diten e varrimit. Heren e pare qe me pe,nuk doja qe te te afrohesha,prandaj u largova. Po nuk po te shikoja dot ne ate gjendje. Prandaj ndryshova mendje. Doja te isha perseri afer teje.
-- Kane qene ditet e mia me te trishta. Po pse ndejte aq shume ne koma dhe me bere te vuaj aq shume??
-- Sepse nuk dija cte beja. Po te zgjohesha do te ndikoja ne marredhenien tende me Klaren. Keshtuqe me mire te largohesha. Po mos u merzit. Une jam prap me ty. U ktheva.
-- Me ka marre malli te te prek dhe te te kem timen prape.
-- Ajo dite nuk vjen me.
-- Po ti the qe...
-- E di cfare thash,por nuk eshte e mundur. Nuk kam sesi te futem ashtu ne trupin e dikujt tjeter. Me duket e padrejte.
-- Beje per mua. Vetem nje here.
-- Jo. Me fal...
Dhe per nje sekonde ajo u largua nga lokali. Nga biseda kisha harruar fare qe ta pija cajin dhe ishte ftohur. I paguajta dhe dola nga aty.
Do ikja ne shtepi. Ndoshta e takoj aty.
Klara. Vajza e ketyre te dyve xp
Ikuu dhe kyyy kapitull. E di qe esht shume kot po sdisha ca t boja. Nejse pa gjo nuk ju lash😂😂Si thoni ta ndriconi ate yllin e vockel,ta beni portokalli??🌟🌟
Ehh kshuuu... gjynaf ky Tobiasi. Te isha un isha ngjall direkt. Nuk e lija te ikte dem gjith ai djalosh😂😂
Shpresoj tju pelqeje historiaa dhe ju lutemm rekomandojani dikujt. Se kjo histori ka filluar te renditet ne paranoramal dhe me ndihmoni qe te ngrihet ne renditje😂😂
Dhe ora e perfundimit shenon 00:52 . Dhe do ta publikoj ne oret e mesme te drekes xp