Yanlış Anlaşılma

768 50 30
                                    

Ayağa kalktığımda Tonks sordu.

"Nereye Herm?"

"Kusmaya." dedim dalga geçerek.

"Cidden bilerek sarhoş olması iğrenç. Ve sadece su içmeye gidiyorum." diye tamamladım. Odadan çıkıp mutfağa yöneldim. Bayan Weasley ve Greengrass konuşuyorlardı. Ben mutfağa girince bakışlarını pis pis bana çevirdi. Az önce benden korkup tabanları yağlayan kız yok olmuştu sanki. Bayan Weasley mutfaktan çıkınca yanıma yaklaştı.

"Yanında Draco yokken konuşmuyorsun bakıyorum."

Hayır geri zekalı senin sesini duymamak için konuşmuyorum.

Ona yüzümü döndüm.

"Pardon?" dedim alayla.

"Duydun işte. Bana bak kızım, Draco'mdan uzak duracaksın!"

Yüksek bir kahkaha attım.

"Draco'm mu? O senden hiç 'Astoria'm' diye bahsetmiyor ama." diye lafı yapıştırdım. Böyle giderse yapıştırdığım tek şey laf olmayacaktı.

"Utanır o. Her neyse son kez söylüyorum," diye başladı cümleye ve bana doğru bir adım attı.

"sürtüklüğü kes ve ondan uzak dur."

Hayır yani alnımda 'SÜRTÜK' mü yazıyor da haberim yok anlamıyorum!

Bende ona doğru bir adım attım ve konuştum.

"Bak Greengrass, şamatayı kes. Sevmiyor işte seni, senden ayrılmış, birazcık yüzsüz olma."

"Sen bana yüzsüz mü dedin?"

"Ne oldu? Kabullenemiyor musun?"

Beni omuzlarımdan iterken bağırdı.

"Laflarına dikkat et!"

Ah bebeyim, çok büyük hata yaptın.

"Etmezsem ne olur?" dedim tekrar adım atarak gülerken.

Tokat atmak için kaldırdığı elini havada sertçe yakaladım.

"Cık cık cık." dedim sahte bir hüzünle.

"Ayıp ama Greengrass." dediğim gibi bileğini çevirip ittirdim. Normalde asla kavga etmem, edenleri de sevmem. Ama bu kız dayak istiyorum diye bağırıyor resmen. Yalan mı? Zaten yere düştü hemen. Bende üstüne çıktım. Yakasından çekip konuştum yavaşça.

"Bir dahaki sefere kime bulaştığına dikkat et Greengrass."

Sertçe, iter gibi bıraktım yakasını ve üstünden kalkıp oturma odasına yöneldim. İçeri girdiğimde Ron konuştu.

"Ne oldu Hermione? Geç geldinde."

Umursamazca omuz silktim.

"Kaşınanları kaşıyordum..." diye mırıldandım. Pansy kuşkuyla bana bakıp ayağa kalktı. Sonra aksiyon filmlerindeki gibi sessizce konuştu.

"Ben gidip delilleri temizleyeyim patron!"

Oturma odasından çıktı. Yaklaşık 10 dakika sonra geri geldi. Pansy geri geldiğinde yüzünde şok ifadesi vardı. Bana baktı ve sertçe konuştu.

"Bunu yaptığına inanamıyorum!"

"Ne yapmışım?" dedim şüpheyle.

"Kaç kez yumruk atmışsın. Draco'nun sevgilisi diye onu fena dövdüğünü söyledi bana!"

"NE?!" diye bağırdım. Bu kız cidden aptal. Keşke gerçekten dövseydimde bir işe yarasaydı.

"Yalancıya bak sen! Keşke gerçekten dövseydim! Ya da durun, şimdi cidden döveceğim!!" deyip ayağa fırladığımda Draco hemen kalkıp kolumdan tuttu.

Taraf Değişikliği-DRAMİONEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin