Herkes kahvaltısını gülüşmeler eşliğinde ettikten sonra ortalığı küçük bir büyü yardımıyla topladı çağın en zeki cadısı. Toplanmış olan kahvaltı masasında Draco ve Harry yan yana ve karşılarında; Hermione ve Ron yan yana oturuyorlardı.
"Pekala Harry, son zamanlarda kim-olduğunu-bilirsin senin hafızana girmeye pek çalışmıyor değil mi?" dedi Ron. Gülüşme ortamı kapanmış tekrar savaş havasına bürünmüşlerdi.
"Hayır, aslına bakarsan... bu aralar yara izimde acımıyor. Bu çok rahat." dedi Harry
"Fazla rahat..." diye kuşkuyla tekrarladı Hermione.
"Aslına bakarsanız babam ve annemi
-annem derken yüzü düşmüştü- bir plan hakkında konuşurlarken duymuştum. Teyzem Bellatrix'de vardı sanırım. Annem planın aşırı barbarca olduğu taraftarıydı ama babam ve teyzem için aynı şeyi söyleyemeyeceğim." dedi sarışın genç."Ne gibi bir plan?" diye sordu seçilmiş kişi.
"Sanırım seni biraz rahat bırakıp yandaşlarını delirtmek için çalışacak ve seni yalnız bırakacaktı. Evet evet kesinlikle böyle bir şeydi."
Ron dehşetle konuştu "O zaman ilk hedefleri Hermione ve ben oluruz. Bu korkunç!"
"Zihnimizi kontrol etmeyi ögrenmeliyiz." dedi Hermione. "Ama nasıl?" diye devam etti.
"Bunu sonra düşünürüz." dedi Harry.
"Elimizde hala yok edilmemiş iki hortkuluk var." dedi ve cebinden Salazar Slytherin'in madalyonunu ve diğer cebinden de Helga Hufflepuff'ın kadehini çıkardı.
Kurguyu biraz değiştirdim olaylar daha farklı gelişecek ve henüz Snape'in iyi tarafta olduğu bilinmiyor.
"Pekala Godric Gryffindor'un kılıcını bulmalıyız öyleyse." dedi Ron. Draco konuya Fransız kalmıştı.
Draco'nun bu halini fark eden Hermione ona döndü ve "Bak Draco bunlar çok gizli bilgiler. Ne pahasına olursa olsun gizli kalmak zorunda. Şimdi iyi dinle, hortkuluk insanın ruhunun bir parçasını sakladığı bir nesnedir ve bu herhangi bir şey olabilir. Hortkuluk sahibi kişiyi öldürürsen ruhunun bir parçası yaşamayı sürdürür kısacası ölümsüz olur. Hortkuluklar çok sıradan şeyler bile olabilir. İşte Voldemortta bunlardan tam 7 tane var. Biz de hortkulukları arıyoruz ve yok ediyoruz. Yani çabalıyoruz desem daha doğru olur. Şuan hortkuluk yok eden iki şey biliyoruz. Birincisi basilisk dişi, ikincisi ise 2. sınıfta Harry sayesinde basilisk zehriyle kaplanan Godric Gryffindor'un kılıcı. Dumbledore ölmeden önce Harry'den yarım bıraktığı şeyi tamamlamasını istedi ve bizde tabiki Harry'i yalnız bırakamazdık. Elimizde iki tane hortkuluk olduğu gibi bulamadığımız 2 hortkuluk var. Bazılarınıda Dumbledore yok etti. Mesela yüzük." diye açıkladı detaylıca. Draco oldukça etkilenmişse benziyordu ve kız konuşurken gıkını bile çıkarmamıştı.
"O zaman Godric's Hallow'a gitmeliyiz." dedi Draco
"Niye?" dedi Ron.
"Dumbledore size boyle bir görev verdiyse Gryffindor'un kılıcını onun doğduğu yere saklamaktan daha akıllıca bir şey yapamazdı bence." dedi Draco. Hermione etkilenmişse benziyordu. "Dahice." diyerek bunu herkese belli etti.
"Durun bir dakika." dedi genç cadı.
"Neler oluyor Herm?" sordu Harry Potter ayağa hızla kalkıp uyudukları odaya koşan genç kızın arkasından.
Kız hızla geri geldi elinde 'Ozan Beedle'ın hikayeleri' adlı bir kitap taşıyordu. "Harry bak." dedi kitabın kapağını açıp mürekkep ile çizilmiş üçgene benzer bir işareti parmağı ile gösterirken. "Önce göze benzettim ama şimdi öyle gelmiyor. Biri neden çocuk kitabına böyle bir şey çizsin ki?" diye sordu Hermione. Ron cevapladı "Ağabeyim Bill'in düğününde bu işaretten gördüğüme eminim. Ama nerde?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taraf Değişikliği-DRAMİONE
FanficNarcissa Malfoy, Voldemort tarafından öldürülür. Kaybedecek bir şeyi kalmadığını düşünen Draco, onların da ısrarıyla altın üçlüde ki hortkuluk avına katılır. Bir yandan hortkuluk arayıp yok etme telaşı içindeyken bir yandanda senelerce dalga geçtiği...