Noel Partisi

753 46 40
                                    

Harry müzik setine yönelirken kapıdan gelen sesle hepimiz oraya döndük.

"Bensiz parti mi?"

"Ginny!" diye bağırdı Harry ve hemen yanına uçtu kızın. Birbirilerine sıkı sıkı sarıldılar.

"Seni çok özledim." dedi Harry başını kızın boynundaki saçlarına gömerek.

"Bende." diye karşılık verdi Ginny. Bir süre daha doya doya sarıldılar. Sonra ayrıldıklarında ben Harry'yi kenara ittim.

"Özledim seni!" deyip sarıldım. Bizde ayrılınca abisiyle de sarıldılar sıkıca. Tonks'lada kucaklaştıktan sonra konuşmaya başladı.

"Annem ayarladı noel için." diye açıkladı. Salona göz gezdirdi ve gözü Draco-Pansy-Blaise-Astoria dörtlüsünde gidip gelmeye başladı. Tabii kızın bir şeyden haberi yok.

"Ah, onlar iyi safa geçti Ginny. Hatta uzun zamandır Draco bizle hortkuluk avında." diye kısaca anlattım.

"Anladım. Sizin adınıza sevindim." deyip onlarla da el sıkıştı.

"Şimdi tekrar ediyorum," diye başladı Pansy. "PARTİ BAŞLASIN!" dedi neşeyle. Bu sefer Ron müzik setine ilerledi. Hareketli bir şarkı açtı. Sessizlik büyüsü de yapıldığında bu odadan dışarı ses gitmiyordu.

---

YAZARDAN

Müzik setinden yükselen hareketli müziklerle ortamdaki herkes dans ediyordu. Harry Ginny'yi etrafında döndürünce Ginny kıkırdadı. Herkes bir yandan gülüyor bir yandan şarkının ritmine uyum sağlarken eğleniyorlardı. Hatta şuana kadar ilginç bir şekilde Hermione ve Astoria kavga etmemişlerdi. Hermione şükretti. Onla uğraşmak istemiyordu. Ron Hermione'nin yanına doğru kaydı Pansy ile. Hermione gülümsedi. Ron & Pansy çiftinden hoşlanmıştı. Her ne kadar henüz bir çift olmasalar da. Bir süre deli gibi zıplayıp bağırarak dans ettiler.

Ginny müzik setine ilerledi. Hareketli şarkıyı değiştirip slow bir şeyler açtı. Şimdi 'Nick Cave - O Children' çalıyordu. Harry Ginny'ye reverans yaptı. Ginny elini tutunca dans etmeye başladılar. Ron Pansy'ye çekingen bir şekilde başıyla Harry ve Ginny'yi işaret etti. Pansy gülümseyince ona elini uzattı. Kızda tereddüt etmeden tuttu ve Harry ile Ginny'nin yanında yerlerini aldılar. Blaise ile Astoria da dansa başlarken, Tonks noeli Remus Lupin ile geçirmek üzere parti alanını erken terk etti. Draco Hermione'ye baktı. Kız gülümseyerek dans eden çiftleri izliyor ve arada şarkıya eşlik ediyordu.

Yavaşça yanına gitti.

"Bu dansı lütfeder misiniz?" diye sordu elini uzatırken yamuk bir gülümsemeyle.

"Zevkle." diye ona ayak uydurdu Hermione. Elini oğlanınkinin üzerine koydu. Sonra Draco onu yavaşça kendine çekip diğer elini beline doladı. Bir süre dans ettiler. İkiside aralarındaki yoğun çekimin farkındaydı. Draco yüzleri arasındaki mesafeyi azalttı. Burunlarının kenarları birbirine sürtmek üzereydi şimdi. Harry kimse fark etmesede onlara bakıp gülümsedi. Draco Hermione'nin belini iyice kavradı. Hermione heyecandan bayılmamak için kendine söz verirken Draco mırıldandı.

"Eee, bazı şeyleri kendine itiraf etme konusu nasıl gidiyor?" dedi sessizce ve sonra kızı etrafında döndürdü. Hermione yüzü tekrar Draco'ya dönerken aynı sessizlikte cevapladı.

"Bu konuda senden daha iyi olduğum kesin."

"Vay." kızın nefesi yüzüne çarparken mırıldandı Draco.

"Güzel cevap." diye devam etti.

---

Ginny Harry'nin kulağına eğildi.

Taraf Değişikliği-DRAMİONEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin