chapter five

55 4 1
                                    

“Komaan Lily! Opstaan! Anders gaan we te laat komen op onze eerste repetitie met de jongens.” Lauren stond naast Lily’s bed en schudde haar heen en weer. ‘Ja ja, ik ben daar al.’ Lilly stond op en trok haar kleren aan. Even later liepen ze naar buiten. Ze namen een taxi naar het repetitiegebouw. Daar aangekomen liepen ze naar binnen. Lauren liep naar de vrouw die aan de balie zat. “Excuse me miss, we are looking for Jenna Hood, we have an meeting with her.” De vrouw keek eens op haar computer en zei: “Are you Lauren Gillies and Lily Sheeran?” ‘Yes, that’s us.’ “Ok, you need to be on the second floor.” Lauren en Lily knikten en liepen naar de lift. Ze drukte op het knopje met cijfer 2 en even later waren ze op de 2e verdieping. Na even zoeken hadden ze hun repetitiezaal gevonden. Ze klopten aan en Jenna opende de deur. “Hey girlies!!” Ze gaf Lauren en Lily een knuffel. ‘Hey Jenna.’ Lauren lachte. “En? Zijn jullie klaar om er in te vliegen.” ‘Wees daar maar zeker van.’ Lily glimlachte naar Jenna. “Ok, super, kom binnen en warm je anders maar al een beetje op.” Lauren en Lily liepen de zaal binnen.

 “So Ashton, what do you think about Lily and Lauren?” Simon keek Ashton vragend aan. “Well, I think they are lovely girls to work with.” ‘Yes, I think you especially like Lily don’t you?’ Zayn knipoogde naar Ashton. “As long as he stays away from Lauren isn’t it Harry?” Louis porde Harry met zijn elleboog. “Ha ha ha, really funny.” De auto stopte voor het repetitiegebouw en iedereen stapte uit. Na een babbeltje met Maria, de vrouw aan de balie, liepen ze naar de repetitiezaal.

 Lauren, Lily en Jenna zaten zich in de repetitiezaal klaar te maken. Lauren was net bezig haar spitzen in te vetten toen de deur openging. Daar kwamen eerst 5 sos en daarna one direction de zaal binnen. Louis kwam super enthousiast binnen. “Jenniegirl!” Louis liep de zaal door en gaf haar een grote knuffel. Jenna begon te lachen. “Hey Louis, how are you today?” ‘I’m fine thank you.’ Daarna keek hij achter Jenna naar Lauren en Lily die aan het opwarmen waren. “Hey, you guys! How are you doing?” Lily keek glimlachend op. Very good thank you. Ze stak haar hand uit om hem te begroeten. Louis stapte naar voren en gaf haar een knuffel. ‘Hi Lily.’ Hij glimlachte en Lily was een beetje verbaasd dat dé Louis Tomlinson haar gewoon een knuffel gaf. Lauren stond recht van haar pose en glimlachte.  Louis gaf ook aan haar een knuffel. Harry kwam door de deur en zag Lauren bij Louis staan. Hij herinnerde zich haar nog zeer goed. Het prachtige meisje van de audities. Hij stapte glimlachend naar haar en stak zijn hand uit. “Hi Lauren.” Lauren keek naar Harry en glimlachte. “Hey Harry.” Voor een moment keken ze elkaar gewoon aan. She so beautiful. I can’t believe it.     Hij is zo knap! Hij heeft zo’n mooie groene ogen. OMG, ik kan gewoon niet geloven dat ik hier gewoon sta met dé Harry Styles!!!!  Dachten Harry en Lauren. De deur ging nog eens open en nu kwam Ashton binnen. “Hey everyone!! Hey Lily!” ‘Hey Ashton.’ Ashton liep naar Lily, gaf haar een knuffel en fluisterde in haar oor: “Please call me Ash.” Lily begon te blozen en knikte. Ondertussen was Niall ook al naar Jenna gelopen en hij gaf haar een super grote knuffel. “Hey Jennie!” ‘Hey Nialler.’ Toen iedereen gedag gezegd had, namen ze een stoel en gingen zitten. “Ok, today we want to talk to you guys about the dances you will dance on the tour.” Simon keek de meisjes verwachtingsvol aan. Lily antwoordde. “Well, if you need choreo’s you need Lauren.” Nu keek iedereen naar Lauren. ‘Can you make us a choreo?’ Lauren knikte. “Of course. Maybe I can show you something I already made?” De jongens knikten en Lauren liep naar de installatie. Even later schalde er muziek uit de boxen. Lauren ging klaar staan en het liedje begon.

 Toen ze klaar was keek Harry haar ademloos aan. Louis, Liam en Niall begonnen luid te klappen. “That was really beautiful Lauren!” ‘Thanks Ash, that’s really kind of you.’ “So, maybe you, Lily and Jenna can make a choreography?” Lauren knikte. ‘If Lily and Jenna are ok with it.’ Iedereen keek verwachtingsvol naar Lily en Jenna. Die knikten allebei glimlachend. “I’m in!” Klonk het van Jenna. ‘Me too!’ Stemde Lily in. Daarmee was dan ook de vergadering afgelopen. Simon zei iedereen gedag en ging weg om nog interviews en zo te geven en hun tour verder voor te bereiden. Zayn, Luke en Michael moesten weg, maar al de rest had eigenlijk niet echt iets te doen. Niall kwam met het geweldige idee om samen af te spreken en naar de zoo te gaan. Ze namen afscheid zodat de meisjes zich konden klaar maken. Lily en Lauren namen Jenna mee naar hun huis zodat ze zich daar kon kleden. 

Forever (forever trilogie)Where stories live. Discover now