chapter six

62 4 1
                                    

“Harry! Wich cap looks the best?” Niall kwam de badkamer binnen met 2 petten. Harry keek op en begon te lachen. Niall zag er zo grappig uit. Hij was zo zenuwachtig om een dag te gaan stappen met Jenna. “Come on Harry, it’s not funny!! The red or the grey one?” ‘Pick the grey one.’ Niall knikte en liep de badkamer weer uit. Harry was ook zenuwachtig hoewel hij het natuurlijk niet wou toegeven. Hij hoopte dat hij Lauren beter kon leren kennen, want hij had echt het gevoel dat ze een super leuk en lief meisje was. Hij nam zijn hemd en ging voor de spiegel staan. Na een tijdje kwamen Niall en Ashton binnen. “Harry, come on if we don’t go now, Lauren will be mad at you.” Ashton knipoogde naar Harry. ‘Oh, and Lily won’t be?’ Harry keek spottend terug. “Ha ha, you are so funny.” Ashton draaide met zijn ogen. ‘Ok, enough with the talking if we don’t go now the girls will all be mad. Ashton en Harry knikten en volgden Niall naar buiten. Ze stapten in hun auto en reden naar de plek waar ze met de meisjes afgesproken hadden. Na wat een eeuwigheid leek stopte er eindelijk een auto en stapten Lily, Jenna en Lauren uit. Ashton, Niall en Harry bleven ademloos staan. De meisjes glimlachten naar Niall, Ashton en Harry. “Hey you guys!” Lauren gaf Ashton een knuffel, daarna Niall. En als laatste gaf ze er een aan Harry. Ze hield hem langer vast dan de anderen, aan daar had Harry ook helemaal geen moeite mee. Na Lauren gaven ook Jenna en Lily aan iedereen een knuffel. Toen iedereen hallo gezegd had liepen ze naar de auto. Ze stapten in en reden naar de zoo van Londen.

 Niall, Ashton, Harry, Louis, Liam, Jenna, Lily en Lauren liepen de zoo binnen. Gelukkig voor de jongens waren er nog niet veel mensen. Ze besloten om eerst naar de olifanten te gaan. Na even gezocht te hebben, hadden ze eindelijk hun terrein gevonden. Er was juist iemand bezig ze te voederen. Lily stond naast Ashton en keek glimlachend naar de dieren. Toen zag ze plotseling een kleintje dat vanachter de poten van zijn mama naar haar aan het kijken was. “Aww, Ash look!” Lily legde haar hand op Ashtons onderarm. Toen ze hem aanraakte voelde ze een schokje door zich heen gaan, alsof Ashton elektrisch geladen was. “What do you see Lily?” ‘Look there! It’s a little elephant, behind his mother.’ Lily wees in de richting van het kleine olifantje. Ashton keek even en knikte toen glimlachend. “Yes, I see it!” Ze bleven nog even staan en liepen toen door naar het volgende dier: de giraf. Daar bleven ze niet zo heel lang staan want de meeste giraffen waren binnen. De volgende dieren waren de wilde paarden, Laurens favoriet. De zoo had een kweekprogramma samen met de zoo van Australië. Er liepen zo’n 1 200 paarden los in een zoo in Australië, daar had de zoo van Londen er 20 van “geadopteerd”. Al heel haar leven was Lauren zot van paarden. Ze had altijd al een paard willen hebben, maar het was er nooit van gekomen. Lauren had het natuurlijk wel gevraagd. Ze mocht zelfs van haar mama, maar haar vader zei dat het te duur was. Maar om Liz een opnamestudio te bouwen, daar had hij dan weer wel genoeg geld voor…  “I’ve seen the horses in the zoo at home.” Ashton onderbrak Laurens gedachten. Ze keek naar Ashton. “Really? Tell me about them!” Ashton keek verbaasd dat Lauren van paarden hield. Zelf was hij echt zot van paarden. Hij had er zelfs 1 bij hem thuis staan. “Do you like horses?” Lily lachte. “She loves them!” Lauren knikte en Ashton glimlachte ook. “Finally someone I can talk to about my horse.” Hij knipoogde naar Lauren en die keek met grote ogen naar Ashton. “Wait, wait, wait. What did you say? Do you have a horse?!” ‘Yes, I do. Her name is Angel.’ Lauren glimlachte. “That’s a wonderfull name.” ‘Do you have one?’ “No, I am not allowed to have a horse, but I want one so badly!’ Ashton lachte. “Do you know a name already?” ‘Of course I do! Crystal.’ “Ok horse freaks and other people, can we please go eat something? I’m starving!” Iedereen begon te lachen en Niall keek geïrriteerd naar zijn vrienden. “Hey! I’ts not funny that I’m hungry ok?!” Jenna lachte nog steeds en zei. “Ok ok, we will go and eat something.” Iedereen liep lachend naar het restaurant dat het dichtst bij was.  Onder het wandelen kwam Harry naast Lauren lopen. “Hey.” Hij glimlachte naar haar. ‘Hey Harry.’ Lauren gaf hem een glimlach terug. “Do you like it so far?” ‘Of course I do! It’s so much fun to get to know you guys a bit more. And you? Do you like it?” ‘I really like it. You know Lauren, I’m really happy you and Lily are our new dancers. You guys really are amazing.” Lauren moest ere en beetje van blozen, want ze had natuurlijk stiekem een beetje een crush op Harry. “Thanks Harry, that’s really sweet of you. You are also amazing.” Nu was het Harry die een blosje op zijn wangen kreeg. Even was het stil. Toen ging Laurens gsm af. Ze nam op zonder naar haar scherm te kijken. “Met Lauren.” ‘Hey sis!’ “Hey Liz, how are you?’ “I’m really good thank you, and you?” ‘I’m also fine, I’m in the zoo with really good friends of mine.’ Toen Harry dat hoorde moest hij glimlachen. Hij keek van opzij naar Lauren en hij zag dat haar gezichtsuitdrukking langzaam veranderde van gelukkig naar ongeloof en boosheid. “You aren’t serious, are you?” … “You can’t mean this Liz! You know how much it means for me!” … ‘Don’t hang up on me!’ Lauren gooide haar gsm in haar tas. Er vormden zich tranen in haar ogen. Harry keek geschrokken naar haar. “Lauren? Are you ok?” Lauren knikte met haar hoofd en keek naar Harry. ‘Yes, everything is alright.’ Harry geloofde haar niet, hij nam haar hand en trok haar naar zich toe. Lauren schrok van hoe dicht Harry opeens was. “What’s wrong?” ‘It’s my sister. She has sold the piano from my grandma. It was the only thing I had left from her.’ Lauren begon te wenen. Harry zei niks maar trok haar dicht tegen zich aan. “Sssh, love, don’t cry. It will be ok.” Ze bleven even zo staan. Na een tijdje liet Lauren Harry los en glimlachte naar hem. “Thanks Harry.” ‘Anytime Lauren, I’m here for you.’ Na nog een glimlach liepen ze door. Achter de rest aan.

 Even later zaten ze allemaal aan een tafel in het restaurant. Niall was druk in de menukaart aan het kijken. “Ok, maybe I should take the spaghetti or the lasagna, Jenna what do you think?” Hij keek haar aan. Jenna zat namelijk naast  Niall, naast haar zat Lauren. Over Lauren zat Harry en naast hem zat Lily en Ashton zat over Lily. “I don’t know maybe the tagiatelli?” Niall keek twijfelend naar zijn menukaart. “Yes, I will pick that. Thanks Jenna you’re the best. Hij gaf haar een kus op haar wang. Jenna begon een beetje te blozen. Een tijdje later had iedereen zijn eten gekregen. Lily en Ashton waren druk in een leuk en grappig gesprek. En telkens als Ashton Lily’s lach hoorde ging er een warm gevoel door hem heen. Hij hield echt van het geluid van haar lach. Ook Lauren en Harry waren druk aan het praten en aan het lachen. Bij hen was het soms stil als ze in elkaars ogen keken. En natuurlijk waren Jenna en Niall heel de tijd aan het tetteren. Ze lieten mekaar proeven van hun eten. (op vraag van Niall ;p hij vond namelijk dat Jenna’s eten er zeer lekker uitzag.) Toen ze gegeten hadden liepen ze terug naar buiten. De verdere namiddag hadden ze nog een heerlijke tijd. Lily en Lauren hadden geen zin om naar huis te gaan, dus ze besloten dat ze bij elkaar zouden blijven slapen. Paul reed snel met Lily en Lauren om hun gerief en even later zaten ze allemaal bij de jongens en Jenna thuis. Nadat ze avondeten gegeten hadden gingen ze allemaal naar de woonkamer. Toen Lauren binnenkwam had ze alleen maar oog voor de piano die in een hoek van de kamer stond. “Who is the piano from?” ‘It was from Louis’ grandma but she didn’t need it anymore so we placed it here. Why?’ “It’s so beautiful!!” Harry keek glimlachend naar Lauren. “Do you wanna play something for us?” “Yea! Come on Lauren!” Ze knikte en liep naar de piano, ging zitten. Lauren legde haar handen op de toetsen en even bleef het stil. Ze begon te spelen. Toen ze klaar was glimlachte ze verlegen naar de jongens. Harry gaf haar een glimlach. “That was so beautiful Lauren! Did you write it by yourself?’ Lauren schudde haar hoofd. “My grandma did.” Ze ging naast Harry in de zetel zitten. Ze babbelden nog wat. Toen was het tijd om naar bed te gaan. “Goodnight guys.” Lily stond op. Ashton glimlachte naar haar. “Sweet dreams Lily.” ‘Thanks, you too!’  Lily en Lauren stonden op en liepen naar de gastkamer. Harry en Ashton waren ook al naar boven gegaan. Alleen Jenna en Niall waren nog in de woonkamer. Jenna wilde opstaan, maar Niall greep haar hand vast. “Wait Jenna, I need to ask you something.” Jenna draaide zich om en keek Niall glimlachend aan. ‘Yes Nialler.’ Niall keek verlegen naar beneden, toen keek hij terug op naar Jenna. “I really like you Jenna. I really do, axially I do since the first time I laid eyes on you.” Jenna werd helemaal warm vanbinnen. “So I wanna ask you a very important question.” Jenna knikte zacht en Niall wreef met zijn vingertoppen over de rug van Jenna’s hand. “Jenna, would you like to be my girlfriend?” Jenna was sprakeloos, ze kon het gewoon niet geloven dat Niall haar net gevraagd had om zijn vriendin te worden. “I would love to be your girlfriend.” Niall keek glimlachend naar Jenna. Hij nam haar vast en drukte zijn lippen op de hare. Na hun kus zei hij: “I love you Jenna Hood.” Jenna glimlachte. “I love you to Niall Horan.” ‘Come on babe, we are going to bed.’ Niall knipoogde naar Jenna. Die begon te lachen. “Easy cowboy.” Niall lachte en liep samen met Jenna naar boven. Ze gingen samen in bed liggen. Na nog een laatste kus gegeven te hebben, vielen ze in slaap. In elkaars armen…

Forever (forever trilogie)Where stories live. Discover now