Ondertussen waren de jongens zich aan het klaarmaken voor een interview. Ze waren super relaxed want ja, ze hadden al zo vaak interviews gegeven dat het bijna routine geworden was. Er was dus niemand die ongerust of zenuwachtig of zo was. Na ongeveer een kwartier stopte er een auto voor de deur. Paul stapte eruit en hij leidde de jongens de auto in. Gelukkig was het nog redelijk vroeg in de morgen en waren er dus niet zoveel mensen die al op straat liepen. Anders waren ze zeker 10 minuten kwijt geweest doordat ze handtekeningen en foto’s en zo uitdeelden. Maar er waren dus geen mensen op straat en ze konden meteen naar hun afspraak vertrekken. Onderweg vroeg Paul naar Jenna, Lily en Lauren. “So how are the girls doing?” ‘They are great! We had such a wonderfull time yesterday in the zoo.” Niall glimlachte bij de herinnering. Harry knikte instemmend. “Yes, I’m glad we got the know them better. I think they really are nice and friendly girls.” ‘And the perfect girls to dance for us!’ “So are they going to stay at your home?” Paul keek vragend naar de jongens. “Axially, I don’t know. Ash asked it to Lily and she said that she and Lauren don’t have a place to stay right now so I think, for now they are defiantly going to stay. And for later we will see it then.” Antwoordde Zayn. Paul knikte. Voor de rest van de rit babbelden ze over niet zo belangrijke dingen.
Jenna, Lily en Lauren hadden er al op los geshopt. Ze hadden al 5 winkels geplunderd en nu waren ze met hun handen vol zakken op zoek naar een restaurant waar ze iets konden eten als lunch. Na even zoeken hadden ze een schattig restaurantje gevonden. Omdat het zo’n mooi weer was, besloten ze buiten op het terras te gaan zitten. Er kwam een ober en ze bestelden hun drinken. Lauren leunde genietend achteruit in haar stoel. De zon scheen op haar gezicht. Ze hield van shoppen en zeker als je het deed met vriendinnen! Dat was nog het leukste van al! Toen de ober hen hun drinken gebracht had, keken ze naar de menukaart om te beslissen wat ze zouden eten. Na even zoeken wisten ze wat ze gingen eten en Lily riep de ober. Hij kwam en ze bestelden. Een pizza peperoni voor Lily, vispannetje voor Lauren en een spaghetti voor Jenna. De ober bracht hun eten en ze begonnen eraan. “Dus Jenna. Wat is er gaande tussen jou en Niall?” Jenna verslikte zich bijna in haar hap spaghetti. ‘Wat bedoel je?’ Lauren draaide met haar ogen. “Komaan Jenna, Lily en ik hebben wel gezien hoe jullie vanmorgen blikken uitwisselden!” ‘Maar er is niks aan de hand hoor. Ik zweer het!’ Lauren en Lily leken niet echt overtuigd, maar ze knikten toch. Jenna voelde zich echt super schuldig dat ze het hen niet verteld had. Maar ze had met Niall afgesproken het vanavond te zeggen en dan was het niet fair dat zij zich niet aan de belofte hield. Nadat ze betaald hadden liepen ze weer verder om nog een beetje te gaan winkelen.
“Welcome guys!” De interviewer groette one direction. “How are you guys?” ‘We are fine. It’s going great with our new album, our tour and stuff.’ ‘Yea, that’s great! So I heard you have two new dancers. What are they like Liam?’ “The two of them are already great friends of ours. They go to the same dance school and are also best friends, so that’s something great too.” ‘Do they have the same characters or are they totally different?’ “Well, I think Lily is the girl who has the most in commen with Louis. She’s funny. She doesn’t think that much about negative stuff, she lives a bit from day to day.” Harry glimlachte, Louis nam het over. ‘Yes, that’s true Lily has a bit of me. But Lauren is also a really fun girl, she’s more the protective and sweet type. So in some points she’s totally different from Lily because Lily can get mad really fast.’ “And Lauren doesn’t?” Harry schudde zijn hoofd. “No, she’s really sweet and you can really trust her.” ‘Because of that they are the perfect friends I guess.’ Voegde Liam eraan toe. De interviewer knikte en ging verder met de volgende vraag. “Now, we have some questions from people all around the World. Let’s start with the first one. It’s one from Tiana. She want to know when you guys are goanna produce your new album.” ‘Well, we are working at it at the moment so it will get us some more time but I can say it will be really good.’ Louis knikte instemmend bij het antwoord van Niall. “Yes, I think it’s more mature then our other albums. It’s also a whole new style of music so we hope our fans will like it.” De interviewer bladerde even door zijn papieren en zei toen: “Welll, next question: it’s one about Jenna…” Bij het horen van Jenna’s naam ging Niall onbewust wat rechter in zijn stoel zitten. “The question is: Did you guys fire Jenna because you have Lauren and Lily now?” Niall begon meteen met zijn hoofd te schudden. “NO!! Jenna is and always will be our best dancer.” Het werd even stil iedereen was een beetje onder de indruk van hoe sterk Niall reageerde. Hij keek even rond met een verlegen glimlachje en ging verder: “Well, I mean, Lauren and Lily are also great but nobody can ever replace Jenna.” De interviewer knikte en glimlachte. ‘Ok, so I think this is the end of our interview. It was really nice to talk to you guys! Give them another big applause! ONE DIRECTION!! Het publiek barstte in applaus los en one direction glimlachte naar hen.
“Ok, ik denk da we wel weer genoeg geshopt hebben voor vandaag.” Lauren plofte neer in de zetel. Lily ging met een glimlach naast haar zitten. “Echt e, ik voel mijn voeten niet meer.” Jenna kwam de kamer binnengelopen met 3 glazen cola. “Voila. Voor ons harde werk.” Ze begonnen alle drie te lachen. De deur van de woonkamer ging open en de jongens kwamen binnen. “Hey girls!” ‘Ah there are our boys!’ Jenna, Lily en Lauren gaven ze allemaal een grote glimlach. De jongens gingen in de zetel zitten. “How was your interview?” ‘It went really good! They asked about you guys and stuff.’ Vanaf dan begon iedereen een beetje gewoon te babbelen. Het was echt super gezellig. De deur ging nog eens open en nu kwam ook 5 sos binnen. Ze waren naar hun fandag geweest. Al snel namen ze ook deel aan de gesprekken. Plots stelde Ashton zich recht. “Can everybody be quiet for a moment please?” De gesprekken vielen stil en iedereen keek verwachtingsvol naar Ashton. “So, to celebrate the amazing day, I suggest that we are going to a restaurant.” Iedereen knikte instemmend. “That’s good, but we need to change first ok?” ‘Yes of course it is, we all need to change first too.’ Dus liepen ze allemaal naar hun kamers om zich klaar te maken voor de avond. De jongens stonden beneden te wachten tot de meisjes eindelijk naar beneden kwamen. “It’s always the same with girls. We always need to wait for them.” Zayn draaide met zijn ogen. ‘Well Zayn, you don’t need to wait anymore.’ Hoorden de jongens van achter zich komen. Ze draaiden zich om en Niall, Ashton en Harry stond met hun mond vol tanden. “WOW.” Dat was alles wat Niall kon uitbrengen. Hij dacht bij zichzelf. “Is that really my girlfriend? She’s so beautiful! I can’t believe it.” Ook Ashton kon zijn ogen niet geloven. ‘Lily is so pretty. I don’t know what’s happening with me. I can’t explain it, but I feel butterflies in my stomach everytime I see her.’En ook bij Harry vlogen er allemaal gedachten door zich heen. “I don’t think I can breathe anymore. I just want Lauren to be mine already. But I don’t think she sees me that way. Maybe we need to get to know each other a bit more.” De stilte duurde maar even en toen liep iedereen naar de limousine. Onderweg naar het restaurant gebeurde er niet zoveel. Ze leerden elkaar gewoon een beetje beter kennen. Na een halfuurtje gereden te hebben kwamen ze aan in het restaurant. De portier opende de deur en liet hen naar binnen. Lauren en Lily keken hun ogen uit. Ze waren nog nooit gaan eten in een 5 sterren restaurant. Ze waren al die luxe niet gewoon. Terwijl ze door de gang liep zag Lauren een prachtig schilderij. Ze bleef staan om ernaar te kijken. Na een tijdje voelde ze een hand op haar onderrug. Ze draaide zich geschrokken om en keek recht in Harry’s ogen. “Harry you scared the creep out of me!” ‘I’m sorry love, but come on, we need to go after the others.’ Lauren begon een beetje te blozen omdat Harry haar net een bijnaam gegeven had. Ze voelde zich nu toch wel zeer speciaal. “Ok, I’m sorry.” ‘It’s nothing love, but we really need to go.’ Harry gaf haar een knipoog en hij liep met haar naar de rest. Terwijl ze liepen bleef zijn hand heel de tijd op haar onderrug rusten. Lauren kon er niet meer bij met haar gedachten. Er liepen constant rillingen over haar rug. Toen ze bij de rest waren lag Harry’s hand nog steeds op Laurens rug. Niall had al aan de ober een tafel gevraagd en hij bracht en naar een hoek van het restaurant waar ze privacy hadden. Ze gingen zitten en bestelden iets te drinken. Tijdens de aperitief wierp Jenna ongelooflijk veel nerveuze blikken op Niall. Ze was echt zenuwachtig om aan haar vrienden te vertellen dat zij en Niall een koppel waren. Telkens als ze zo’n blik op Niall wierp keek hij haar geruststellend aan. Na een tijdje ging Niall recht staan. “Ok may I say something?” Ze werden allemaal stil en keken verwachtingsvol naar Niall. “I wanna say something really important. Yesterday something made me the happiest man in the world. I…I…I can’t say how happy I am right now.” Harry draaide met zijn ogen. “Ok bro! Just say it already!” Lauren gaf hem een slag op zijn achterhoofd. “Aww, why did you do that?” ‘Sssh, Harry be quiet. Just let Niall say what he wants to say.’ Niall keek dankbaar naar Lauren en ging verder. “I will just say it. Me and Jenna are a couple!” Het was stil. Lauren en Lily keken elkaar geschokt aan. ‘Wait wait wait!!! Jenna are you together with Niall?!’ “Yes I am.” ‘OMG girlie!! I’m so happy for you guys!!’ Lauren en Lily stonden recht en gaven Jenna een grote knuffel. Harry stond recht en gaf Niall een knuffel. “Good job bro!” “Yea I know.” Niall glimlachte. Zayn keek de anderen ondeugend aan. “So guys we wanna see something don’t we?” Iedereen begreep het meteen, maar Niall en Jenna hadden het niet door. “What do you mean?” Niall keek iedereen vragend aan. Lily draaide met haar ogen. “A kiss silly!” Niall keek begrijpend naar iedereen. En daarna keek hij naar zijn meisje. Hij verdronk in haar ogen. Langzaam leunde hij voorover en hij drukte zijn lippen op die van haar. Bij allebei vlogen er vlinders door hun buik. Ze kregen het allebei helemaal warm. Na hun zoen glimlachten ze naar elkaar. Niall boog voorover en fluisterde in Jenna’s oor: “You look so beautiful tonight, it almost hurts my eyes.” De rest van de avond had iedereen een heerlijke tijd. Niall en Jenna gaven elkaar nog heel veel kusjes.
YOU ARE READING
Forever (forever trilogie)
FanfictionTwee meisjes die samen op een dansschool zitten, mogen auditie doen om voor One Direction en 5 sos te dansen. Ze worden aangenomen en komen zo terecht in de wereld van de sterren.