chapter seven

50 4 2
                                    

Jenna werd wakker. Ze opende haar ogen en keek naast zich, daar zag ze Niall slapen. Hij had een glimlach op zijn gezicht. Jenna verlegde zichzelf op haar zij en keek naar Niall terwijl hij sliep. Ze kon het bijna niet geloven dat ze eindelijk samen waren. Het was precies alsof alles maar een droom was, alsof ze straks alleen zou wakker worden in haar bed. Toen ze daar even had liggen kijken naar Niall besloot ze op te staan en zich klaar te maken voor haar shopdag met Lauren en Lily. Ze kroop uit bed en liep de kamer van Niall uit om naar haar kamer te gaan en zich klaar te maken. Ze sloot de deur achter zich en liep door de gang naar haar kamer. Jenna besloot eerst te douchen, dus ze ging naar haar badkamer. Terwijl het warme water over haar lichaam stroomde dacht ze aan hoe perfect haar leven nu was. Ze was zo gelukkig dat ze het zelf bijna niet kon geloven! Langzaam drong het tot haar door dat ze echt samen was met dé Niall Horan, lid van one direction, super goeie vriend en lover vanaf da ze hem gezien had. En eindelijk kwam haar droom uit. Ze was met haar prins op het witte paard. Niets maar dan ook niets kon haar dag verpesten.

 Lily schoot wakker. Ze keek rond zich. Waar ben ik?  Op haar voorhoofd parelde het zweet. Ze had een nachtmerrie gehad.

*Lily’s droom* 

Lily liep in het donker door een bos. Het was echt ongelooflijk donker en zeer stil, maar Lily was niet bang want ze had een zaklamp mee dus ze zag goed. Alleen dat er geen geluid was, dat vond ze wel een beetje eng maar ja, ze moest niet zo lang door het donkere bos. Opeens hoorde ze voetstappen achter zich. Lily keek achter zich, maar zag niks, alleen maar de lege weg waar ze net overgelopen had. Ik verbeeld me zeker wat. Ze liep verder. Terwijl ze liep voelde ze precies ogen in haar rug. Lily draaide zich weer om, weer zag ze niks. Even bleef ze staan, ze wist niet zeker of ze wel durfde verder te lopen. Maar ze stelde zichzelf gerust en zei tegen zichzelf dat het nu toch niet meer ver lopen was en dat ze er bijna was. Even liep ze weer alleen door het donkere bos. En toen hoorde ze weer voetstappen achter zich, ze hoorde zelfs gehijg. Ze bleef staan en draaide zich langzaam om. Ze gilde. Voor haar stond een man met een mes. Toen het licht van haar zaklamp op zijn gezicht scheen kon ze zien dat hij een gemene grijns op zijn lippen had. Van schrik verstijfde Lily helemaal. Ze kon zichzelf niet meer bewegen. De man kwam langzaam dichterbij. Hij hief zijn arm op en…

Net op dat moment werd ze altijd wakker. Badend in zweet. Lily had die droom nu al voor jaren. Ze had het nog aan niemand verteld. Zelfs niet aan haar ouders. Het was gewoon te eng. Lily had het gevoel dat het iets betekende, maar ze wist niet wat. Het kon toch geen toeval zijn dat ze bijna elke nacht dezelfde droom had? Dat kon gewoon niet. Er moest iets achter zitten.

 Harry zat beneden ontbijt te eten toen de deur openging. Hij keek en liet zijn lepel bijna vallen. Lauren stond in de deuropening. In haar pyjama en haar haar was nog messy van het slapen. Ze glimlachte naar hem en liep naar hem. “Hey Harry!” Lauren gaf hem een knuffel. ‘Hi Lauren. Did you sleep good?’ Lauren liep naar de koelkast en nam er een fles fruitsap uit. “Yes, I did, I slept like a rose.” Toen ze haar glas vol fruitsap geschonken nam ze een appel uit de fruitmand en ging over Harry aan tafel zitten. Even zaten ze stil te eten. En toen vroeg Lauren: “What are you doing today?” ‘I don’t know, I think we have an interview.’ Lauren knikte. ‘And you?’ “Jenna, Lily and I are planning to go shopping today.” Lauren glimlachte naar Harry en hij gaf haar een glimlach terug. Toen ging de deur open. Liam kwam binnen. “Good morning guys!” Lauren glimlachte naar Liam en zei: ‘Hey Liam.’ Liam gaf haar een glimlach en ging naast Harry aan tafel zitten. Lauren stond op. “I better get changed. See you in a minute!” Ze liep de keuken uit. Naar haar kamer. Harry keek haar na. Toen ze de deur uit was begon Liam te lachen. Harry keek hem verstoord aan. “Why are you laughing?” ‘You totally have a crush on her!’ “What? No.” zei Harry met zo een hoog stemmetje. Daardoor begon Liam nog meer te lachen. “Harry has a crush on Lauren, Harry has a crush on Lauren. Harry has a…” ‘Ok ok, will you please stop already!’ Liam knikte terwijl hij nog altijd grijnsde. 

Forever (forever trilogie)Where stories live. Discover now