chapter fifteen

19 2 0
                                    

‘We’re home!’ Harry en Lauren liepen met overvolle tassen het huis binnen en plaatsten alles in de keuken. Harry gaf Lauren nog een kus. ‘I’m going to say hi to the boys.’ “That’s ok I will put on other clothes.” Harry knikte en ging naar buiten, ondertussen liep Lauren naar boven om andere kleren aan te trekken.

 ‘Hey Harry!’ Ahston zat alleen op de veranda buiten. Harry glimlachte. “Oh hey Ash! How was your day?” Ashton haalde met een neutraal gezicht zn schouders op. ‘Ok.’ Harry ging zitten en keek Ashton verbaasd aan. “I thought you were having a special day with Lily?” Hij knipoogde en gaf hem een elleboogstoot. Ashton zuchtte en knikte zacht. ‘I was, but it turned out different then I thought it would be.’ “How do you mean?” Ashton keek verlegen naar beneden. ‘I kissed her.’ “wow! And? Are you together then?” Ashton schudde zijn hoofd en zuchtte hard. ‘She pulled herself away from me. She doesn’t like me Harry. She doesn’t like me like I like her.’ “I’m sorry dude.” Harry legde zn hand op Ashtons schouder. ‘Thanks haz, but you can’t do anything about it.’ Ashton keek weg en zag er echt verdrietig uit. “If I can do anything about it, just ask me e Ash! Because I’m an expert now!” Harry knipoogde superblij. Even vergat Ashton zijn problemen en keek Harry aan. ‘What do you mean? Did it work with Lauren?’ Harry’s glimlach werd onbewust groter toen hij Laurens naam hoorde. “It did, we’re a couple.” Ashton grijnsde en gaf Harry een knuffel. ‘That’s great! I’m happy for you Harry! Where is Lauren?’ “Upstairs she’s putting on other clothes.” Ashton grijnsde en knikte. ‘Ale, congratulations!’ De jongens praatten verder over vanalles en nog wat.

 Lauren liep de trap op en ging naar haar kamer om andere kleren aan te trekken om wat meer comfy kleren te kunnen dragen. Toen ze langs Lily’s kamerdeur kwam, hoorde Lauren precies een raar geluid. Ze bleef even staan om te blijven luisteren of ze het wel juist gehoord had. Daar was het weer, het geluid. Het leek op een soort snikken. Lauren fronste haar wenkbrauwen en luisterde nog even. Het was het geluid vn snikken! Lauren klopte aarzelend op de deur. Van binnen klonk er zacht een instemmend geluid om de deur open te doen. Lauren opende de deur en ging aarzelend binnen. Het was donker in de kamer –de gordijnen waren volledig gesloten- de grond lag vol met kleren en ondergoed en in het bed lag een hoopje mens onder het deken te snikken. Lauren ging op het bed zitten en trok het deken weg. ‘Lily?’ Lily keek niet op maar duwde haar hoofd dieper in het kussen. “Leave me alone!” ‘Lily, ik ben het, Lauren.’ Nu keek Lily wel op. “Wa kom je doen? Heb je nagellak nodig of zo?” Lauren schudde haar hoofd. ‘Wat is er mis Lily?’ Lily zuchtte en haalde schokkerig adem. “Hij heeft me gekust…” Lauren keek haar onbegrijpend aan. ‘Wie heeft er u gekust?’ Lily keek weg en zei zacht. “Ashton.” Lauren kreeg een glimlach op haar gezicht. ‘Maar das toch super! Je bent toch al zo lang zot van hem!’ “Nee! Da is nie super! En ik ben nie zot van hem! Niet meer!” Lily riep super luid in Laurens gezicht en zij deinsde een beetje achteruit. ‘Ok, ok calm down…Wa is er mis?’ Lily vertelde snikkend heel het verhaal. Lauren luisterde knikkend. “Maar, waarom zie je hem opeens niet meer graag? Je bent toch al 2 jaar zot van hem?” Lily knikte zacht. “Ik WAS. Tot ik dit smsje kreeg. Lily toonde een berichtje van haar gsm

from: unknown

You better keep your hands off of my boy!

Ashton is from me! And if you want to keep dancing

in that dance school of yours you better listen!

- a friend

Lauren las het bericht met grote ogen. ‘Wie heeft er dat gestuurd?’ Lily rolde met haar ogen. “Aja, da weet ik ook niet e! Der staat ‘unknown’!” ‘Ok ok, kzwijg al.’ Lauren stond gekwetst op en wilde de kamer uit lopen. “Lauren wacht! Sorry, ik meende da nie.” Lauren zuchtte en ging weer zitten. ‘Tis niks. Wa ga je nu doen?’ “Ashton vergeten e ja.” ‘Waarom?! Ge gaat u toch nie laten doen door 1 stom smsje?’ Lily haalde haar schouders op en knikte zacht. “Ge hebt gelijk. Ik mag niet op mijn kop laten zitten door een onnozel smsje…” Lily glimlachte en stond op. ‘Kom maar mee naar beneden, kom.’ Lauren trok haar mee naar buiten.

Niall parkeerde de auto naast die van Harry, stapte uit en opende de deur voor Jenna. ‘You need help to get out?’ Jenna glimlachte en liet zich door Niall uit de auto heffen. “Thanks love.” Ze gaf hem een kus en glimlachte. Niall kuste haar terug en zette haar terug op de grond neer. ‘Let’s go to the others. I think they can use our help.’ Jenna knikte en liep achter Niall aan naar binnen. ‘We’re home!’ Niall liep de keuken in en glimlachte naar Lily en Lauren die de groenten aan het kuisen waren. “Hey Niall!” Ze stopten even om hem en Jenna een kus op zijn wang te geven. Jenna glimlachte. ‘How were your days?’ Lauren grijnsde blij. “Perfect. Harry and I are a couple.” Jenna lachte en gaf Lauren een grote knuffel. ‘That’s awesome news! Congratulations!’ Lauren lachte en knuffelde Jenna terug. ‘Thanks girl!’ Na Jenna gaf Niall Lauren een knuffel. ‘Well, I’m gonna say congratulations to my mate!’ Niall liep naar de achter deur en ging de tuin in. “En Lily, hoe was jouw dag?” Lily haalde haar schouders op. ‘Ok. Twas best wel leuk.’ “Nog geen schot in de zaak met Ashton?” Jenna knipoogde. ‘Nee, nog nie.’ Lily begon opeens veel sneller wortels in stukjes te hakken. “Wow, kalm aan Lily, mijn arme groenten moeten nie dood e!” Lily lachte en glimlachte verontschuldigend naar Lauren. ‘Sorry Laurie, kzal het nooit meer doen.’ Nu lachte Lauren ook. “Maar best e kleine meid.”

De meisjes lagen alledrie in de slappe lach toen Harry binnenkwam. ‘Hey Jenna, Lily!’ Hij gaf hen een knuffel en draaide zich toen naar Lauren. ‘Hey babe…’ Lauren glimlachte zacht en bloosde. “Hey haz.” Harry legde glimlachend zijn hand in haar hals en kuste haar zacht en fluisterde toen hij zich terugtrok zacht in haar oor. ‘You’re so beautiful when you blush…I missed you.’ Lauren glimlachte en kuste hem nog eens. “I missed you too baby.” Lily en Jenna keken vertederd toe naar het verliefde koppeltje. Op da moment kwam Ashton binnen. ‘Jesus dude! Get a room!’ Harry lachte en pakte Lauren op. “Let’s go babe!” Lauren lachte. ‘Put me down Harry! I need to make the vegetables ready!’ Harry lachte en danste met haar door de keuken. Ashton draaide met z’n ogen en ging naar de koelkast en nam er een pintje uit. “Little children.” Hij zuchtte en ging terug naar buiten zonder Lily een blik waardig te gunnen. Jenna keek hem verbaasd na. ‘Wat is er mis met den diene?’ Lily zuchtte en begon weer te hakken in de wortels. Lauren sprong uit Harry’s armen, liep naar Lily en trok het mes uit haar handen. “Ok, genoeg! Ik ga hier niet lijdzaam toezien hoe da gij mijn worteltjes vermoord! Ga maar buiten met de rest aperitieven.” Lily knikte en ging samen met Jenna naar buiten.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 19, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Forever (forever trilogie)Where stories live. Discover now