chapter two

71 4 0
                                    

in de academie…

Lily liep Lauren achterna. Het was tijd voor haar eerste les in the RAD. Ze kwam het lokaal binnen en liep met Lauren naar de bar om daar op te warmen. De deur ging open en er kwamen twee jongens binnen. “Hey Lauren!” Lauren liep glimlachend naar de jongens en gaf ze een knuffel. “Hey Jack! And Florian!” De twee jongens gaven haar allebei een dikke knuffel terug. Daarna wenkte ze Lily. Die kwam bij het groepje staan. “Hey.” Jack en Florian gaven haar allebei een glimlach. “So guys, this is Lily, my new best friend. Lily, this is Jack and this is Florian.” Lily gaf ze allebei een hand. Daarna liepen ze allemaal terug naar de bar op verder op te warmen en nog een beetje te praten. Hoe langer Lily daar was in die danszaal, met zo veel lieve mensen om zich heen, hoe meer ze zich thuis begon te voelen. Toen iedereen binnen was en gezellig aan het babbelen was, ging de deur plots open. Er kwam een streng uitziende vrouw binnen. Lily had meteen door dat het de leerkracht was. Ze liep naar het midden van de zaal en iedereen liep naar haar toe. “Good morning everyone. Welcome to a new year here in the Royal Dance Academy! I’m miss Stevens. I will be your ballet teacher for the whole year. “Now we will start with our lesson, go stand at the bars please!” Iedereen ging aan de bar staan en ze begonnen. Na een kleine opwarming deden

ze pliés, tendues, grands battements enzovoort. Na de oefeningen aan de bar gingen ze allemaal in het midden staan. “Ok, people, now I want to see your pairs. Ehm, I will put you together. Lydia with Steffan, Tara with Christian, Gina with Ryder, Teddie with Marcel, Lauren with Jack and Florian with Lily.” Iedereen ging bij zijn partner staan en ze begonnen aan hun pas de deux. Lily vond dat het echt super goed ging, Florian was echt een supergoede partner, je kon zien dat hij al heel lang danste. Lily keek even naast zich en zag Lauren en Jack dansen, ze verschoot super hard bij het zien hoe mooi en sierlijk Lauren

danste. Je zag echt dat dansen haar leven was. Toen ze klaar waren met de pas de deux, gingen ze zitten om nog even te stretchen en daarna zat hun eerste les er alweer op. Lauren, Florian, Jack en Lily liepen samen naar buiten. Lily ging naast Lauren lopen. “Dat was echt super mooi!” Lauren glimlachte verlegen. ‘Dank je. Jij danst ook echt super goed!! Je had hier echt al veel langer kunnen zitten.’ Nu was het Lily’s beurt om verlegen te lachen. Maar veel tijd om te beseffen wat Lauren net gezegd had kreeg ze niet want ze moesten meteen door naar hun volgende les: Hiphop.

bij Jenna…

“So, that’s why I think it would be the best you guys would do a tour together. Jenna luisterde verveeld naar de manager van 5 sos die samen met Simon op het idee gekomen was om 5 sos en One Direction een tour samen te laten doen. De jongens keken bedenkelijk naar elkaar en er werd over gediscussieerd. Na een tijdje was iedereen het erover eens en er zou een gezamenlijke tour komen. “Ok, next thing we want to disgust. For the next tour we need new dancers. Jenna, could you take ride of that?” Jenna ging iets rechter in haar stoel zitten. Ze had altijd al gewild dat One Direction en 5 sos dansers kregen zodat ze niet meer het enige meisje zou zijn, samen met Lou. Ze besloten om een auditie te doen voor iedereen die wilde danser worden bij One Direction of 5 sos. De audities zouden de volgende week plaatsvinden.  Nadat ze nog een paar andere dingen besproken hadden, was de meeting gedaan. Ze liepen allemaal naar buiten. Omdat het nog niet zo laat was, besloten ze eerst allemaal samen iets te gaan drinken in een café en daarna zouden ze dan weer naar huis gaan. Ze stapten in de limousine en reden naar het cafeetje. Daar aangekomen stapte Paul eerst uit en hij opende de deur voor Jenna en de rest. Gelukkig voor hen waren er niet zoveel mensen en dus ook geen fans die hen konden spotten. Eenmaal binnen leidde een van de obers hen naar een tafeltje dat iets meer afgelegen was en daar gingen ze allemaal zitten. Toen ze hun bestelling gedaan hadden leunde Jenna achterover in haar stoel. Nu ze danseres was bij de jongens had ze een heel druk leven en tijd voor gewone vrienden had ze niet echt, niet dat ze het niet leuk vond om bevriend te zijn met One Direction en 5 sos, ver van, maar zo van die dingen zoals nu daar genoot ze echt van, als ze zich gedroegen zoals gewone mensen, mensen die wanneer en waar ze ook wilden iets konden drinken en gewoon door het park konden lopen en naar de kermis gaan en zo. Maar ja, ze hield ook van haar leven zoals het nu was, zeker omdat ze Niall elke dag kon zien. Toen ze hun drinken hadden toosten ze op de nieuwe tour en ze babbelden een beetje over van alles. Jenna wierp regelmatig een blik op Niall en ze moest altijd glimlachen over hoe lief, schattig, hot en mooi en zo hij wel niet was. Kortom, ze had het goed te pakken.

 Liam was tegen Niall aan het praten, maar Niall was niet echt aan het luisteren, hij kon zijn ogen niet van Jenna afhouden. Het was nu al bijna 3 jaar dat hij super verliefd was op Jenna en hij had het nog steeds niet aan haar durven vertellen. De rest van 1D wist het natuurlijk wel en zelfs 5 sos wist het, maar Niall durfde het niet tegen Jenna te zeggen, want hij was te bang dat ze hem zou afwijzen en dat hij haar dan zou verliezen. Dus bleef het maar bij heimelijke blikken op haar werpen, voorlopig toch…

Forever (forever trilogie)Where stories live. Discover now