Kris, Jongin'in dersi bitene kadar kampüsün bahçesinde beklemişti. En yakın arkadaşı Chanyeol ise uzun süredir peşinde koştuğu, Kris kadar olmasa da, aşık olduğu güzel yüzlü çocuğun yanına gitmişti. Tek başına oturmaktan sıkılmıştı. Bu yüzden kendini düşündü. İnsanlar onu ilk başta kitaplarda ki kötü çocuklardan sanıyorlardı. Halbu ki onun ergen yazması aptal kitap karakterleriyle alakası yoktu. Dış görünüşü sert olabilirdi ama o asla sert bir adam değildi. Kitaplarda ki gibi her gün farklı biriyle yatıp kalkmamıştı, ya da okulda sürekli kavga çıkarmaya uğraşmamıştı. Daha iyisi, o sürekli siyah giyinmiyordu. Bunları düşünmeyi bir kenara bırakıp saate baktı.
Jongin çıktığı sıkıcı dersten sonra bahçeye şöyle bir göz gezdirdi. En sevdiği arkadaşı Baekhyun yanında uzun boylu çocukla oturmuş sohbet ediyordu. İyi kalpli Jongin onların konuşmasını bozmamak için onu pas geçti. Biraz daha bakındıktan sonra gözü Kris'e takıldı. Gülümseyerek cebinde ki telefonu çıkartıp Kris'e mesaj attı.
kimKaiii: Ben seni zaten tanıyorum Kris ama olsun. Bir daha tanışabiliriz.
Kris gelen mesaj sesiyle kalbinin hızlandığını hissetti. Heyecandan titreyen elleriyle telefonu eline aldığında Jongin'in onu izlediğinden habersizdi.
galaxyFan00: O zaman sen başla bakalım Jongin.
Sanki bu cümle biraz havalıydı. Havalı bir piç gibi görünmemesini umuyordu Kris. Jongin gelen mesaj ile daha da meraklanmıştı. Vay be, demek bu çocuk adını biliyordu. Jongin bunu sorup çok meraklı gibi görünmek istememişti. İkisi de birbirlerine kötü görünmemek için kendilerini kasıyorlardı. Neyse ki Chanyeol sayesinde bunlara gerek kalmayacaktı. Jongin hemen cevap yazmaya başladı, bir yandan da gözleriyle Kris'i yokluyordu. Onunla arkadaş olsa hiçte fena olmazdı.
kimKaiii: Ben Kim Jong-İn ama sen zaten bunu biliyorsun. Okula bu sene geldim. Çok fazla arkadaşım yok. Kalabalık ortamlardan nefret ederim, anime izlemek ve çizgi roman okumak hobilerim. Son olarakta klostrofobim var.
Kris gelen mesajı anında görmüştü. Zaten Jongin ile olan sohbet odasından biranlığına bile çıkmamıştı. Jonginle konuştuğunu halâ kabullenememişti. Belki de bu bir rüyaydı? Gerçek olamayacak kadar güzel bir rüya? Kris kolunu bir kaç kez cimcikledi ama hayır her şey gerçekti işte. Onu izleyen Jongin, Kris'in neden kendi kolunu cimciklediğini anlamamıştı. Kris yazmaya başladı.
galaxyFan00: Adımı biliyorsun. Son sınıfım. Seninle aynı bölümdeyiz. Çok fazla tanıdığım var fakat tek arkadaşım Chanyeol ve Sehun. Tanıştığımıza çok memnun oldum Jongin~
Mesajı gönderdi. Mesajın sonuna eklediği aegyo, onu biraz endişelenmişti. Jonginde onunla aynı fikirdeydi. Ön yargılı davranmak istemiyordu Jongin, fakat öyle sert gözüken birinden aegyo beklemiyordu.
kimKaiii: İşin yoksa şimdi yanına gelebilir miyim?
Jongin sorduğu bu sorunun cevabını merak ediyordu. Dudaklarını kemirerek cevabı beklerken görmeyi beklediği şey kesinlikle reddedilmek değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
▪K.TALK
Short StoryKris hayatı boyunca arkadaşının aşk hayatıyla dalga geçmişti. Zavallı Chanyeol her fırsatta bir gün onun da aşık olacağını söyleyip durmuş ve nitekim de öyle olmuştu. Kris söylediği lafları bir bir yutmak zorunda kalmıştı. Bu olanların tüm suçlusu o...