1.8

251 20 3
                                    

Kris boğazına oturan yumruyu yutmaya çalıştı. Ne ara bu duruma gelmişti o da bilmiyordu. En ufak bir yakınlaşmadan bile etkilenir hale gelmişti. 'Hayır aptal o senin en yakın arkadaşın!' Diye geçirdi içinden Kris ve olanları şakaya vurdu.

"Dur ulan!"

Kendisine yapışmış haldeki Chanyeol'ü, göğsünden hafifçe ittirdi. Aynı zamanda da kahkaha atıyormuş gibi yapıyordu. Chanyeol bozulmuştu fakat pek fazla takmadı. Eninde sonunda alışacaktı.

"Hiç eğlenceli değilsin Krissie."

Chanyeol dudaklarını bükerek söylediğinde Kris'in gözleri kalın dudaklara kaymıştı. Kendini hemen toparlasa da uzun devin gözleri hiç bir şeyi kaçırmazdı.

"Ders başlayacak dostum, sınıfına gitmelisin."

Chanyeol kafasını salladı.

"Ders bittikten sonra beni bul."

"Tamam."

Kris, uzun devin sınıftan çıkışını dikkatle izledi. Onunla aynı evde kalıyorlardı, bütün tatilleri beraber geçiriyorlardı. Aralarında bir şeyler olsaydı gerçekten hiç sıkıntı çekmezlerdi. Kris böyle düşünmemesi gerektiğini kendine hatırlattı ve başka bir şeyler düşünmeye başladı. Chanyeol Krislerde ilk kaldığında ikiside henüz lise bire gidiyorlardı. Chanyeol çantasında gizlice içki getirmişti ve tüm şişeleri içmişlerdi. Sonra da balkondan çimlere işemişlerdi.

Kris aklına üşüşen anılarla gülümsedi. Chanyeol'e o kadar çok değer veriyordu ki, yodasının başına bir şey gelse hiç tereddütsüz ölebilirdi. Genç adam, uzun devin lise yıllarında kendinden hoşlandığını biliyordu. Chanyeol'ün tutarsız tavırları vardı ve yan yanayken sürekli kekeliyordu. Anlamamak için aptal olmak gerekirdi. 'Acaba şimdi de bana karşı bir şeyler hissediyor mu?' diye düşündü Kris.

Arkadaşının tavırlarına dikkat edecek, neler olup bittiğini anlayacaktı. Belki de ona bir şans vermeliydi?

Olaylar çok mu hızlı gidiyor? Böyle iyi mi yoksa az daha süründüreyim mi? Nsxnhsns Ama bide şimdi şu açıdan bakarsak bu bir kısa hikaye ve 19 bölüm oldu 30. bölümde bitirmeyi düşünüyorum fakat olayları sığdıramamaktan korkuyorum. Bir de hikaye monotonlaşmasın istiyorum jdndjs Yani konu sadece Chanyeol'ün Kris'i tavlamaya çalışması olmasın anladınız mı? Nsnsjshsjsnx Öyle işte aklım karışık msnxns

▪K.TALKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin