0.9

246 23 1
                                    

Kris sevgilisiyle ilk defa buluşmuş ergen kızlar gibi yüzünde ki gülümsemeyi bir türlü silememişti. Öyle ki yoldan geçen insanlar ona tuhaf tuhaf bakmışlardı. Kim bilebilirdi ki? O şu an Dünya'nın en mutlu adamıydı. Yarını iple çekiyordu, bir yandan da yarın için plan yapmaya çalışıyordu. Belki onu eve çağırabilirdi ve Chanyeol'ü de bu bahane ile Baekhyun'un yanına postalardı.

galaxyFan00: Bence evde buluşmalıyız.

kimKaiii: Hım, evde sıkılmaz mıyız?

'Ben seni eğlendiririm' diye geçirdi içinden genç adam.

galaxyFan00: Dışarısı sıcak lütfen beni dışarı çıkarma~~

Jongin sesli bir şekilde kıkırdadı. Insanların ona bakması umrunda değildi.

kimKaiii: Peki o zaman senin evinde mi yoksa benim mi?

Kris aklında ki düşüncelerle sırıttı. Chanyeol'ü bile evden postalayacaktı. Genç adam ne ara bu hale geldiğini düşündü. Basketbol hiç iyi bir fikir değildi. Eskiden sadece birlikte uyumak istediği bebeğini, şimdi yatakta terletmek istiyordu. Kris içinden Chanyeol'e küfürler etti.

galaxyFan00: Adresi mesaj atacağım Jongin kk

Esmer olan Kristen biraz olsun etkilenmişti. Fakat hemen kendini koyvermemeliydi çünkü herkes onu düz olarak biliyordu. Belki de o düz falan değildi? Bunu daha sonra öğrenebileceğini biliyordu.
 

Bu en kısa bölümdü ama sonra ki bölümde seviştircem aq

▪K.TALKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin