Smutla giriş yaptım atlayın isterseniz bide son paragrafı okuyun shhdhsh
Kris sırt üstü döndüğü yatakta uyumaya devam ediyordu. Fakat kasıklarında hissettiği ağırlık ve karıncalanma hissi onu uyandırmaya yetmişti. Yarım ağız gülümseyerek gözlerini açtı, kasıklarına oturan sevgilisinin dolgun kalçalarını avuçladı.
"Aah böyle uyandırılmayı beklemiyordum. Gerçekten de sürpriz oldu."
Chanyeol kıkırdadı ve yerleştiği kucakta yaramazca kıpırdandı. Kris yavaştan mırıldanmaya başlamıştı bile.
"Mmhh.."
Uzun dev kucaktan kalktı, üzerinde ki tişörtü bir hamlede çıkardı. Kris onun harika vücudunu süzerken, Chanyeol çoktan tişörtünün eteklerini kavramıştı. Genç adam sevgilisine yardım ederek üzerinde ki tişörtten kurtuldu.
İkisi de diz üstünde durdukları yatakta birbirlerine bakıyorlardı. Kris daha fazla dayanamayacaktı. Sevgilisinin ince belini iki eliyle kavradı, vücudunu vücuduna yapıştırdı ve aşık olduğu kalın dudaklara dudaklarını sürttü. Bir hamleyle Chanyeol'ü altına almıştı. Dudaklarını sürtmeyi bırakıp öpmeye başladı.
Uzun dev öpücüğü daha da derinleştirmek adına, Kris'in ağzına dilini ittirdi. Genç adam alt tarafını sevgilisine bastırarak sürtmeye başladı. Şimdi ikisi de öpüşmenin arasından muhtaç inlemeler bırakıyorlardı.
Kris öpüşmekten kıpkırmızı olan dudaklarını, Chanyeol'ün güzel kokulu boynuna indirdi. Boynu morartana kadar emmeye devam etti. Dudakları oradan pembe göğüs uçlarına, oradan da hafif kaslı karına inmişti. Kris'in dudakları son olarak Chanyeol'ün kasıklarına indiğinde, uzun dev kıvranmaya başlamıştı.
Kris sevgilisinin kasıklarına diliyle ince bir şerit çekti ve üzerinden kalktı. Penisi pantolonu yırtacakmış gibi duruyordu. Pantolonu bokserıyla beraber üzerinden çıkarttı. Chanyeol uzun ve kalın penisi görünce biraz korkmuştu, sonuçta bu onun ilkiydi.
"Kris.."
Kris ona cevap vermeden sevgilisinin pantolonunu çıkartmaya çalıştı. Fakat o kadar acele ediyordu ki bir türlü düğmeyi açamamıştı. Chanyeol kıkırdadı ve Kris'in elini itti. Kalkıp dizlerinin üzerine doğruldu. O da Kris gibi pantolonunu bokserıyla beraber aşağı indirmişti. Genç adam karşısında ki bu görüntü karşısında dudaklarını ısırmış, farkında olmadan kendini çekmeye başlamıştı.
"Bebeğim.. Uzan ve bacaklarını aç."
Chanyeol sevgilisini ikiletmeden yatağa uzandı, uzun bacaklarını iki yana açtı. Kris Chanyeol'ün bacak arasına eğildi. İhtiyaçla kasılıp gevşeyen deliğe baktı. (Olum ben ne yazıyorum ya)
"Ahh Chanyeol.. Beni delirtiyorsun.."
Kris bir eliyle kendini çekerken, diğer eliyle de sevgilisinin deliğini okşuyordu.
"Kris lütfe- mhhh"
Parmaklarını kuru deliğe ittirdiğinde Chanyeol'ün canı acımıştı. Kris bir süre parmaklarıyla git gel yaptıktan sonra parmaklarını yavaşça çıkardı ve yaladı.
"Kris gir artık içime!"
Genç adam zonklamaya başlayan penisini diğerinin girişine dayadı. Penisinin başını zorla sokabildiğinde sevgilisi adeta çığlık atmıştı.
"Lan- ahh hayatım.. k-asma kendi-ni.."
Chanyeol sanki doğum yapıyormuş gibi sesler çıkartıyor, zaten dar olan deliğini kasarak genç adamın penisini daha da sıkıştırıyordu. Biraz, biraz derken Kris tüm penisini Chanyeol'ün içine ittirmişti.
Sevgilisinin canını acıtmak istemiyordu, fakat daha fazla bekleyemeyecekti çünkü onun canı acımaya başlamıştı. Yavaş haraketlerle kalçasını ileri geri oynatmaya başladı.
"Ighhh.."
Bir süre aynı pozisyonda ve hızda devam ettiler, fakat Kris'in beli ağrımaya başlamıştı. Kendisini yodasının yanına attı ve ona arkadan sarıldı. Zaman kaybetmeden penisini deliğe konumlandırdı ve tek seferde sevgilisinin içini doldurdu.
"Immhhh.. Tanrım.."
Kris hızını arttırdı ve Chanyeol'ün beynini uçuracak o noktaya vuruşunu yaptı. Uzun devin ağzı aldığı zevk ile açılmış, kafasını geriye yaslayıp Kris'in ismiyle inlemişti.
"Ahhhm Kris, Kris, Kris.. mmhh"
Kris'in karnı çoktan kasılmaya başlamıştı bile. Hızını biraz daha arttırıp elini Chanyeol'ün penisine sardı. Yıldızları görmeye başlamıştı, kafasını geriye atıp huzurla boşalacakken açılan kapı ikisini de şok etmişti.
Bölüm bitti smutta bitti msncmsn neyse, acabası kim geldiii sjdnnsxn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
▪K.TALK
Short StoryKris hayatı boyunca arkadaşının aşk hayatıyla dalga geçmişti. Zavallı Chanyeol her fırsatta bir gün onun da aşık olacağını söyleyip durmuş ve nitekim de öyle olmuştu. Kris söylediği lafları bir bir yutmak zorunda kalmıştı. Bu olanların tüm suçlusu o...