0.5

281 23 0
                                    

Kris sınıfına gidip defterlerini bir bir topladı. Bugün gireceği bir dersi kalmamıştı. Çantasını sırtına takıp okul çıkışına yöneldi. Chanyeol yine aynı bahaneyle Baekhyun'un yanına gitmişti. 'Eğer Jongin ile çıkmaya başlarsak, Baekhyun'u Chanyeol'e yapacağım' diye düşündü Kris. Aklında dönen düşüncelerle sırıtmış, Jongin ile çıkmak düşüncesi ise onu çok heycanlandırmıştı. Bir an önce yarın olmasını istiyordu. En fazla ne olabilirdi ki? Olsa olsa konuşmayı unutup, kekelemeye başlardı ve sonra ki hayatına bir kekeme olarak devam ederdi. Kafasını iki yana salladı Kris ve kötü düşünceleri aklından def etti. Yarın çok güzel olacaktı. Konuşmayı unutmayacak, biricik bebeği ile eğlenceli vakit geçirecekti.

Bunları düşünürken çoktan evine varmıştı. Evin kapısını açar açmaz garip bir koku burnunu doldurdu. Çantasını kapının girişine fırlatıp etrafı aramaya koyuldu. Bir kez daha üniversiteyi ailesinin yanında okumadığına lanet etti Kris. Arkadaşı Chanyeol çok dağınık biriydi ve dağınık bir ortamda Kris nefes bile alamazdı. Yine o anlardan birini yaşıyorlardı. Evi aramayı bir kenara bırakıp Chanyeol'e mesaj attı. (Y/N: Isimler birbirlerini telefona nasıl kaydettilerse öyle mesela Krissie adıyla Chanyeol kaydetmiş falan kshsjsj)

Krissie💞: Hangi delikteysen çık ve hemen eve gel.

Chanyeol Baekhyun ile cilveleşirken telefonuna gelen mesajı umursamamıştı. Fakat sonra tamamen meraktan mesaja baktı ve dudaklarını ısırdı. Kris'e cevap yazsa iyi olacaktı.

Park Chanyeol: Üzgünüm dostum beni bir yarım saat kadar daha idare etmen gerekiyor. Seni seviyorum aşkım💞

Chanyeol mesajı gönderdiğin de Kris'in aşkım kelimesine kuduracağından emindi ve öylede olmuştu. Kris gelen mesajı sinirle okumuş, bir de utanmadan mesajın sonuna 'aşkım' ekleyen arkadaşına çok fena sövmüştü. Sinirden gözü seğiriyordu, evde ki kokuyu umursamadı ve kapalı olan bütün camları açtı. Bilerek Chanyeol'ün odasına dokunmamıştı.

"Umarım kokudan boğulursun Chanyeol."

Kendi kendine mırıldandı genç adam ve yarın için duşa girdi. Bebeğine kötü görünmek istemiyordu. Duşa girmeden önce Jongin'e mesaj atmayı da unutmamıştı.

galaxyFan00: Yarın kampüsün önünde sabah sekizde.

Kris duşta vücudu tahriş olana kadar kendini liflemişti ve şu an her yeri yanıyordu. Saat oldukça geç olmuştu ama Chanyeol halâ ortalıkta yoktu. Kris gözlerini devirdi ve Jongin'in mesaj atma ihtimaline karşı telefonunu kontrol etti. Gelen mesaj bir aptal gibi sırıtmasına sebep olmuştu.

kimKaiii: Tamamm orada olacağım.
İyi geceler Kris☺

Bebeğinden de iyi geceler dileğini aldığına göre rahat rahat uyuyabilirdi. Her ne kadar Chanyeol'ü merak etmeye başlasa da 'siktir et' diye düşündü Kris. Jongin ile ilgili binlerce hayal kapısını çalarken, genç adam kendini uykunun huzurlu kollarına bıraktı.

▪K.TALKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin