1.4

310 18 2
                                    

Chanyeol Kris'in en sevdiği şarkıyı mırıldanarak eve doğru yürüyordu. Uzun dev olayların bu noktaya kadar geleceğini tahmin etmemişti. Chanyeol'ün amacı onu sadece gay yapmaktı ve Jongin onun için iyi bir yemdi. Amacında başarılı olmuştu fakat Kris'in ona bu kadar aşık olacağını düşünememişti. Bir süre olayın ciddiyetinin farkına varamamış, yaptıklarını yeni idrak etmişti. Uzun devin yapacak bir şeyi kalmamıştı. Kris'i kendi elleriyle Jongin'e itmişti ve bunun bedelini ağır ödüyordu. Şimdi tek yapması gereken Kris'in Jongin'i unutmasını sağlamaktı. Gerekirse ona deli gibi aşık olduğunu bile söyleyebilirdi uzun dev. Küçük yaşlarda Kris'e duyduğu hayranlık, lise zamanlarında bitmek tükenmek bilmeyen bir aşka dönüşmüştü.

Chanyeol mutluydu. Sonuçta onu gay yapabilmişti öyle değil mi? Okulda ki son seneleriydi bu, bir daha Jongin'in suratını görmesine gerek kalmayacaktı. Cebinde ki anahtarla eve girdi.

"Kris."

Bir kaç kez seslendi fakat ses gelmemişti. Uzun dev salona doğru ilerledi. Kris, koltuğa kıvrılmış uyuyordu. Chanyeol hafifçe kıkırdadı ve dağınık saçlarını daha da dağıtarak, Kris'in önüne çöktü. Genç adam o kadar güzel uyuyordu ki, Chanyeol'ün kalbi sızlamıştı. Alnına dökülen saçları, küçük ama dolgun dudakları onu yeme isteği uyandırıyordu. Uzun dev baş parmağıyla yavaşça Kris'in alt dudağını okşadı.

'Bir kere öpsem ne olur ki?' diye düşündü Chanyeol. Hızla atan kalbini umursamadan dudaklarını, Kris'in dudaklarına sürttü. Genç adam huysuzca kıpırdanınca, uzun dev hemen geri çekildi. O uyanmadan kanayan dudağının icabına baksa iyi olurdu. Ayağa kalktı. Tam kapıdan çıkarken Kris, uykulu sesiyle konuştu.

"Chanyeol?"

Uzun dev halâ arkası dönükken onu yanıtladı.

"Hıı?"

"Niye arkan dönük konuşuyorsun aptal? Gel hadi yanıma."

Chanyeol dudaklarını ısırdı fakat canının acısından ağzından küçük bir inleme kaçmıştı.

"Ah!"

Kris bir süre öylece durdu.

"Chanyeol bana döner misin?"

Chanyeol bir parmağını dudağına bastırdı.

"I-ıh"

"Bana dön ulan!"

Uzun dev gözlerini sıkıca kapatarak Kris'e döndü. Kris'in bir şeyler demesini bekliyordu. Gözlerini yavaşça açmasıyla, genç adam ile burun buruna gelmişlerdi. Kris Chanyeol'ün dudağına bakmak için burnunun dibine girmiş, gözleri dudaklarına bakarken aynı zamanda baş parmağıyla kalın dudakları elliyordu. Chanyeol bacaklarının titrediğini hissetti. Fakat ne tek kelime etti, ne de geri çekildi. Sadece anın tadını çıkartıyordu. Kris'in sinirli gözleri devin dudaklarından gözlerine çıkmıştı.

"Kavga ettin."

Chanyeol omuz silkti.

"Kiminle kavga ettin?"

Uzun dev yalan söyleme gereği duymamıştı.

"Jonginle."

Senin için kavga etti Kris öp onu!!!!!! Medyaya uyuyan tatlı mı tatlı böyle gördünüz mü içinizin ısınıp telefonu ağzınıza sokmak isteyeceğiniz bir Kris bıraktım çünkü bilin diye söylüyorum fotoğrafı ilk gördüğümde tableti ağzıma sokmaya çalışmıştım..

▪K.TALKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin