İkiside bir süre nefeslerinin düzene girmesini beklediler. Ağızlarını açıp tek kelime etmiyor, sadece öyle duruyorlardı. Jongin bir anda doğruldu.
"Bunu yaptığıma inanamıyorum."
Kafasını iki yana salladı ve seksten önce Kris'in çıkardığı tişörtünü üzerine geçirdi. Odadan çıkarken dönüp genç adamın suratına bile bakmamıştı. En son tuvalette çıkardığını hatırladığı pantolon ve boxerını alıp hemen üzerine geçirdi. Telefonunu ve anahtarınıda kontrol ederek hızla evden ayrıldı.
Kris ne olduğunu anlamamıştı, ya da nerede hata yaptığını. Bu olanların suçlusu o değildi. Öpücüğü bile o başlatmamıştı. Onu çok seviyordu ve kaybetmek istemiyordu. Jongin'in gittiğini çarpılan kapının sesinden anlamıştı. Kris oturur konuma geldiği yatağından kalktı. Oturma odasına gidip telefonunu aldı ve Chanyeol'ü aradı. Neyse ki biricik arkadaşı onu bekletmeden cevaplamıştı.
"Chanyeol ben çok kötü bir şey yaptım.. Yani o yaptı.. Yani biz yaptık.. Yani-"
"Kris dur! Bir yere gitmemiştim evin önündeydim zaten. Kapıyı açta öyle konuşalım."
Kris ona cevap verme gereği duymadan kapıyı açtı ve koşturarak odasına gitti. Altına boxerını ve pantolonunu geçirip gelen arkadaşının yanına geri döndü.
"Sakın bana bir yılın acısını çıkarttım ve onu deliği yırtılana kadar becerdim deme çünkü bil diye söylüyorum, eğer öyleyse çok gülerim."
Kris gözlerini devirdi.
"Deliği yırtılana kadar değil be abartma. Bil diye söylüyorum kendisi istedi."
Chanyeol bastırdığı kahkahasını serbest bırakmış, gülmekten ağzı ağrımaya başlamıştı.
"Gülme Chanyeol, ben ciddiyim."
Uzun dev bir kaç kıkırtının ardından gülmesini durdurabilmişti.
"Laptop'un şarjını bulamadım ve senin cd lerinden birini aldım. Nereden bilebilirdim porno filmi olduğunu? Hatta ben elimden kaza çıkmasın diye açık sahnelere bakmamıştım bile ama o ne yaptı biliyor musun? Oturup izledi! Sonra da sertleşti! Bende ona bakınca sertleştim sonra o kalkıp tuvalete gitti. Bende peşinden gittim. Tamam oraya ben girmiş olabilirim ama beni öpen oydu. Sonrasını biliyorsun zaten, seviştik. Boşaldıktan sonra 'bunu yaptığıma inanamıyorum' dedi ve suratıma bakmadan gitti!"
Kris neredeyse ağlayacakmış gibi anlattığında Chanyeol onunla dalga geçmişti.
"Dostum, o kadar kötü olamazsın."
Uzun devin bu lafından sonra Kris altta kalmak istememişti.
"Gelde göstereyim."
Kris azgn dğl bi kre tm mı .s
ŞİMDİ OKUDUĞUN
▪K.TALK
Short StoryKris hayatı boyunca arkadaşının aşk hayatıyla dalga geçmişti. Zavallı Chanyeol her fırsatta bir gün onun da aşık olacağını söyleyip durmuş ve nitekim de öyle olmuştu. Kris söylediği lafları bir bir yutmak zorunda kalmıştı. Bu olanların tüm suçlusu o...