Premiéra

107 8 0
                                    

O měsíc později jsem měla premiéru filmu kde jsem měla velkou roly.

Když mě vzbudil budík tak jsem si sedla na postel a protáhla se, vstala jsem, a šla se nasnídat (rohlík se salámem a čajem).
Po snídani jsem si vyčistila zuby a osprchovala se, šla se  převlíknout vzala jsem si na sebe tričko a tepláky( na domácí nošení jsou dobrý) , tak jsem se šla koukat na televizi.

Když už bylo půl páté tak jsem došla šla skříně ke jsem se převlíkla do modrých šatů a učesala si vysoký drdol  samozřejmě jsem se nalíčila a vzala si černé lodičky a modro zelenou kabelku a zrovna jsem dostala esemesku d řidiče že auto už je připraveno.
Tak jsem si vzala mobil a klíče od domu a všila jsem z domu a zamkla.

Nastoupila jsem do auta a vyrazila na premiéru do hodini jsem dorazila na místo a vystoupila z auta hned jsem byla oslepena blesky od fotoaparátu tak jsem vykročila vstrč světlu, šla jsem po červeném koberci až k mému místu. (cestou rozdala pár podpisů).
Pak jsme měli rozhovor z novináři, ale to vás asi nezajímá tak to vynechám.
Po premiéře jsem nastoupila do auta a odjela domů, rovno jsem osprchovala a šla spát.

Zdálo se mi jak procházím lesem a užívám si svěží vánek, ale najednou si všimnu jak se na mě řítí skupinka divných lidí kteří se mnou začali bojovali a já použila kouzlo a roztrhala je na kusy, pak jsem se z ničeho nic objevila na louce kde ležela postava když jsem ji otočila ke mně blíž tak jsem zjistila že je to Elrond a tak jsem sebou cukla až se probrala.

Chvíli jsem koukala do blba, a pak jsem si všimla že někdo zvoní, tak jsem si nazula bačkory s županem. Přišla jsem ke dveřím a odemkla, otevřela jsem dveře a tam stál muž. „ Dobrý večer jmenuju se Lindír a potřebuju vám něco říct“ řekl to vyděšením hlasem „ano tak pojďte dál“ Lindír vešel dovnitř a já zavřela  „pojďte do kuchyně ” dodal jsem.

Přišly jsme do kuchyně a naznačila jsem aby se posadil mezi tím jsem uvařila kávu a vyndala jsem pár sušenek ze špajzu. Posadila jsem se vedle Lindíra , „tak teda co se stalo” začala jsem bít dost nervózní. „ znáte Elronda ” „ ano znám  ,co je sním , je v pořádku ” začala jsem jančit „ano je v pořádku ale má problémy  se udržet v nástupu o roklinku” Lindír se na mě podíval „a s čím bych mohla pomoc” Lindír trochu zesmutněl  „tím že byste si ho vzala” na chvíli jsem se zarazila „aha no mě by to nevadilo, v čem je háček” chvíli mlčel „nežije na zemi ale v zemi odkud není návratu” „a kudy  se tam dostanu“ Lindír se na mě nechápavě podíval „opravdu byste to pro něj udělala” „ano „dodala jsem.

Lindír vstal a nenaznačil mi abych se šla oblíc tak jsem teda  šla a oblíkla jsem se do elegantních tepláků a tyrkysového trička.
Přišla jsem zpátky do kuchyně „ano to už je lepší mužem vyrazit“ následovala jsem Lindír až do parku.

„Tady to je ” ukázal na rozpadlí kamení plot tak jsem teda vešla do rozpadlého plotu a uviděla jsem ………. 

Paní osuduKde žijí příběhy. Začni objevovat