Po týdnu jsem měla prošlou celou Roklinu.Vzbudila jsem se a posadila na postel, Elrond mi podal čaj „ zmeškala si snídani“ podíval se na mě „promiň“ sklopila jsem hlavu „ zas tak to nevadí ale nezvykej si“ já se na něj usmála. „Nikam nechoď za chvíli jsem tady“ řekl a odešel.
Po chvíli co jsem koukala na zavřené dveře,(lépe řečeno koukání do blba) najednou se otevřeli a ve dveřích jsem uviděla elfku v bílých šatech „ ahoj” „ dobrý den“ „ můžu se zeptat jak se jmenujete” ( já se zeptala) „ jmenuju se Galadriel ” usmála se na mě.
Chvíli jsme si povídali, přišel Elrond naznačil aby galadriel odešla tak se teda vydala ke dveřím a odešla. „Můžeš vstát“ „jo můžu” já jsem se teda vyhrabala z postele a Elrond si kleknul „vezmeš si mě ” chvíli jsem jen na Elronda koukala jak vyoraná myš, ale pak jsem ze sebe vykoktala že ……………….„ano ”. Na Elrondovi jsem viděla jak se usmál. „Můžeš jít zamnou” vyrazila jsem za Elrondem přes velký sál až do jídelny.
Všichni už měli dojedeno a čekaly s jakou správou přijde Elrond. Když Elronda zahlédly tak vstali a uklonili se Elrond se postavil do přímá, já se postavila vedle něj, okamžitě začal ruch a já zaslechla jak se baví o mě( začalo mi být dost trapně) „ticho“ řekl Elrond „teď bych vám chtěl oznámit že jsem se dnes zasnoubil s Megan” všichni začali tleskat a Elrond mi zvedl ruku.
A hned se Elrond zas odešel. a já hned ho následoval. Šly jsme do jedné zahrady.
Sedli jsme si na lahvičku a koukali na západ slunce „Koukej na ten výhled není překrásní“ podívali jsme se na sebe, „ano to je” přisunuli jsme se blíž k sobě. Elrond mě začal líbat, já se ale po odtáhla zpátky „zatím se na to necítím ” „ promiň už se to nestane” Elrond se podívá do dálky „a kdyby si chtěla svatbu „podívám se na Elronda „nevím asi až se naučím něco o vaší historii“ Elrond se mi podíval do očí „ale to se taky musíš naučit elfský jazyk abys rozuměla knížkám” „dobře ”„a chtěla by si vidět velkou knihovnu a do stáje.“ “No jestli ti to vadit nebude tak jo“
Elrond vstal a já šla hned za ním prošli jsme přes velkou halu až do prvního patra. „Tady je knihovna“ řekl a ukázal na dveře.
Prošla jsem dovnitř a uviděla jsem vysoké police s knížkami a někdy taky stoly se svíčky. (některé knihy byly staré). Potom co jsem si to prošla tak Elrond naznačil abych šla zaním procházeli jsme se zahradami až jsme došli ke stájím.
Vešla jsem k první stáji a uviděla jsem krásné hříbátko ( byl zbarvení do bílé barvy) které byl ve stáji samo „ jé to je ale krásné hříbátko kde má mamku” Elrond se smutně podíval „umřela při porodu” „to je smutní , mužů se starat o hříbátko prosím” „dobře tak jo můžeš” „dík”.
ČTEŠ
Paní osudu
FanficKrásná 20 letá dívka potká muže svých snů ale nastal problém musela opustit svůj super svět a odejít někam kde nikoho neznala. Díky rozhodnutí se jí změnil celí život. Pozor! Tento příběh není datumi ani příběhem podle knížek od Tolkien, ale postavi...