Dvojčata

61 3 1
                                    


Už je to rok co jsem v roklince, naučila jsem se elfský jazyk a historii.

Dnes je můj velký den budu se vdávat. Ráno jsem vstala z postele. Přišla jsem k připravením šatů, byly bílé vyšívané stříbrem, měli vzor květin,  vedle šatů byl připraven i závoj který byl bílý. Tak jsem se oblékly. Koukla se do zrcadla byla jsem trochu nervózní, tak jsem se nadechla (abych nebyla tolik nervózní), po chvíli dovnitř přišel Lindír „už jste připravena“ díval se na mě překvapeně „ano jsem připravena“  Lindír mi naznačil abych šla zaním tak jsme teda vyšly z pokoje a šly do velké ho sálu „počkejte tady ”

Lindír na chvíli odešel, když znova přišel, tak sním šla i Galadriel „jsi v pořádku ” „ano jsem v pořádku kdy můžu jít dovnitř” „za chvíli“ než to Lindír dořekl tak se dveře otevřeli „drž se” dodala Galadriel.

Vešla jsem do místnosti která byla nazdobená do bílých a zlatých barev všude byly lilie a dřevěné lavice. V místnosti byli všichni z roklinky, ale měla jsem pocit že je tady i Tranduil a taky, že byl ale já jsem ho přestala řešit a šla jsem přímo k Elrondovi když jsem došla k Elrondovi tak se na mě mile usmál a podal mi ruku.

Potom co skončil obřad tak byl oběd kdy už bylo  jasné kdo je v Roklince pán„  zdejte hold pánu roklinky Elrondovi” řekl Lindír a postavil se, všichni vstali a začaly tleskat kromě Tranduila samozřejmě.
Po oběde jsem se šla projít do zahrady.
Když už byl podvečer tak  mě Lindír po prosil jestli bych nemohla jít za ním. Tak jsem do šla do pokoje kde byl Elrond u stolu a čekal na mě čekal „ posaď se ” „dobře“  chvíli jsme si povídaly a pak jsme si lehly do postele chvíli jsme se líbaly a pak jsme začal no vy snad víte co jsme dělali tak vám to popisovat nebudu.

Ráno jsem se vzbudila, rozhlídla jsem se a Elrond nikde nebyl tak jsem šla na chodbu kde jsem viděla jak strážníci pobíhají po chodbě „co se děje ”  strážník přiběhl „nemůžeme najít Elronda” „co že? ” začala jsem přemýšlet kdy by mohl být „zkusili jste knihovnu” „ne madam tam jsme ještě nebyli „ dobře tak to zkuste”  strážník odběhl a já se převlékal do zeleních šatů kde kolem pasu byl pásek.

Vyšla jsem znova z pokoje a uviděla Elronda jak běží ke koním tak jsem za ním vyšla. Když jsem došla ke stájím „seš v pořádku? ”  „ano jsem no tak skoro jo” „tak co se děje” „no jestli chceš tak ti to povím” na chvíli se odmlčel „vyděl jsem v budoucnosti, že budeš mít dvojčata” já se na Elronda podívala nevěřícně „opravdu je budeš mít někteří elfové takové schopnosti mají aby to poznali” „dobře věřím ti, všichni tě hledají ” Elrond se jen usmál po tom jsme šli na oběd a pak se nic zvláštního nedělo.

Paní osuduKde žijí příběhy. Začni objevovat