den

52 2 0
                                    

Už je to deset měsíců a Elrond měl pravdu před měsícem jsem porodila dva rozkošné kluky Elldana a Elrohira. I přesto že jsem poprvé rodila tak jsem neměla žádní problém.

Celou noc jsem nespala. Když jsem přišla z koupelny tak jsem se šla kouknout do postýlky oba dva tam spali jako andílci. (Elrond zamnou stál) já se otočila a koukla na Elronda „lehni si seš unavená“ „ano já si lehnu neboj“( Elrond mě objal kolem pasu) „běž si lehnout já se o ně postarám“ „dobře“, lehla jsem si do postele.

Ráno jsem vstala a byla plná energie koukla jsem se do postýlky ale Elldan ani Elrohir tam nebyl začala jsem plašit, vyběhla jsem v pyžamu ven z pokoje a běžela do zahrady kde většinou Elrond tráví čas „Elronde nemůžu najít Eldana a Elroha, kde jsou?“ když jsem už byla u Elronda tak jsem si všimla že je drží v ruce oba dva „ klid mám je u sebe” Elrond se na mě podíval a pak mi došlo, že jsem ještě v pyžamu tak jsem se šla obléct.

Po obědě jsem přemýšlela o holčičce samozřejmě jsem ji nechtěla hned teď, ale byl to můj sen.
Když jsem nakrmila kluky tak jsem je do nesla na kraj zahrady kde krásně svítilo slunce Elrond za mnou přišel „ ahoj už jsi převlečená do vhodného oděvu“ „ha ha moc vtipný , jo jsem“ já se opřela o Elronda. „Dnes jsem měl v plánu jít na procházku s kluky ” „dobře a kdy vyrážíme ” „no třeba hned ”já kývla a vyrazily jsem. Když jsme se procházeli po krásných parcích tak k nám přišel Lindír „pane stalo se něco nevídaného ” „a co se stalo“ „rozkvetli listy s arestu ” „to není možné to znamená že se stane co se ještě poslední věk nestalo zlo začíná slábnout” já viděla jak se Elrond rozzářil. „Dobře tak já už půjdu” „dobře” jen tak jsem dodala. Elrond se na mě otočil „kam by si chtěla teď jít” „no třeba k jezeru” (už dlouho jsem se tam chystala) „dobře tak teda jdeme” šly jsem asi tak 40 minut než jsme došli namísto tak už bylo podvečer když si Elrond sedl na lavičku a chvíli koukal na hladinu. Najednou jsem slyšela jak kolem mě proletěl šíp a hned letěl další, který by mě trefil, ale já jsem udělala okolo sebe štít který ho roztříští na kusy ( i když nevím jak jsem to udělala).  Elrond se v tom okamžiku otočil a řekl mi abych vzala Eldana a Elrohira pryč.

Já rychle utekla s kluky pryč. Elrond dal znamení že jsme pod útokem. Než jsme doběhla do hlavní síně Roklinky, tak tam stáli stráže„ rychle běžte se schovat” já kývla a proběhla jsem rychle, zamkla jsem se s kluky v pokoji a čekala až to ustane.

Když to ustalo tak do pokoje vtrhla neznámá postava která přicházela blíž a když už byla hodně blízko, tak přiběhl Elrond který nás zachránil. Potom se řešilo kdo to byl a zjistilo se, že to byly spojenci skřetů kdo na nás za útočil.

Paní osuduKde žijí příběhy. Začni objevovat