Nieuwe boeken!

392 30 10
                                    

Hallo lieve wezens die blijkbaar kunnen lezen💕,

Let op allemaal, even een mededeling! Normaal doe ik mededelingen niet als extra hoofdstuk, maar zet ik het onder een geschreven hoofdstuk als mededeling.

Maar let allemaal op! Binnenkort begin ik met het publiceren van twee andere boeken! De boeken staan al online, maar dan alleen met de beschrijving als eerste hoofdstuk. Zet ze dus alvast in je bibliotheek, dan lees je er als eerste mijn nieuwe boeken😍!

When in coma: paranormaal

Na een ernstig auto-ongeluk komt Katharina (ook wel Kat genoemd) in een coma te liggen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Na een ernstig auto-ongeluk komt Katharina (ook wel Kat genoemd) in een coma te liggen. Haar vriendje John was ook bij het ongeluk betrokken, maar was niet ernstig verwond. Kat hoort, voelt en ruikt alles maar ze kan zich niet bewegen. Zo ligt ze al 3 maanden in coma. Wanneer ze een hartstilstand krijgt, gebeurt er iets heel raars: Kats ziel komt los van haar lichaam. Hierdoor is ze een geest geworden en kan ze overal heen. Maar ze komt tot een schokkende ontdekking. Ze vlucht naar een parkje en huilt op een bankje waar toevallig ook Sam zit.

"Waarom tranen?" Vraagt de jongen naast mij.
Ik schrik me een ongeluk.
"Je... Je kan me zien?" Vraag ik met een bibberende stem.
De jongen lacht even en steekt zijn hand uit.
"Ik ben Sam." Zegt hij.
Ik staar naar zijn hand.
"Ik kan je niet aanraken." Mompel ik.
Sam trekt zijn wenkbrauw op.
"Ik ben een geest." Fluister ik erachteraan.

Dit boek publiceer ik tot en met hoofdstuk 8, daarna heb ik jullie hulp nodig om verder te schrijven. Je kan dus je ideeën in de reacties zetten en dan schrijven we het verhaal samen verder!

Lorelei: historische fictie

Het zijn de vroege middeleeuwen, ergens tussen de 500 na christus en 1000 na christus

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Het zijn de vroege middeleeuwen, ergens tussen de 500 na christus en 1000 na christus. De tijd van ridders, jonkvrouwen, kastelen en kasteelheren. Jonkvrouwe Lorelei (16 jaar) woont op het kasteel bij haar vader Phillip, de kasteelheer.

Wanneer het nieuws komt dat haar zus een kindje heeft gebaard, gaat jonkvrouwe Lorelei samen met nog veel anderen een bezoek brengen. Daar aangekomen lijkt alles goed te gaan, tot het ondenkbare gebeurt. Bandieten vallen het kasteel aan en kasteelheer Phillip gebied de jonkvrouwe Lorelei om te vluchten. De jonge ridder Floris (19 jaar) moet mee om voor bescherming te zorgen.

Ridder Floris vindt deze taak verschrikkelijk. Hij wilt meevechten! Niet een verwende jonkvrouwe beschermen. Maar, opdracht is opdracht, dus samen met de jonkvrouwe Lorelei ontsnapt hij. Ze moeten naar haar vaders kasteel zien te bereiken, maar een klein groepje bandieten hebben door dat ze vluchten en gaan erachteraan.

Xxx Riez-_-💕💋

Wanneer het masker breektWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu