Kavga!!

255 8 0
                                    

Yazar dan ;

Hayat çoğumuz için zordu, bazılarımız bu zorluğa katlansada çoğu kişi pes ediyordu. Kayranın hayatı zordu. O böyle olsun istemezdi. Babasının prensesi, annesinin çirkini, kardeşlerinin oyun arkadaşı olmak o da isterdi, kim istemezki?  Akşam eve geç gelince babasının kızmasını, annesinin ceza vermesini o da isterdi.

Her şeye rağmen dayanıyordu o çocukluğunu hiç yaşamadı erken büyüdü, kayra dışarda oynamadı, her çocuk gibi akşam yatarken hayal kurmadı, kuramadı. Yaşadıkları onu büyüttü o her gece kabus gördüğü halde sabah yine maskesini takıyordu o içinde kırık bir çocuk büyütüyordu ve kimse o gülünce yalan olduğunu anlayamazdı.

Kayra yine sabahın ilk işiklarıyla gözlerini açtı. Yine kabus görmüştü nefret ediyordu yaşadığı bu durumdan. O çok şey istemedi sadece bir ailesi olsun isterdi. Hayat bunu bile çok gördü ona.

Yavaşça doğruldu yattığı yerden terlemişti nefesleri hızlı ve sıktı kabusları küçüklüğünden beri peşinden ayrılmamıştı. Yavaşça banyoya doğru ilerledi soğuk bir duş aldı bu onu kendine getirmişti. Dolabının karşısına geçti öyle ne giysem diye bir saat düşünen kızlardan değildi. Siyah bir şort  ve tişört giydi bide bot giydimi tamamdı. Hafif bir makyaj yaptı ve aşağıya indi.

Kayra ' dan

Melek ve Hatice sultan kahvaltı hazırlıyorlardı mert ise donuk bakışlarıyla halının desenlerini inceliyordu. Üzgün gibiydi. Yavaşça yanına ilerledim. Yanına oturdum bakışlarını bana çevirdi dolan gözlerini görünce kalbime öyle bir sızı yayıldıkı inanamadım. Yıllardır hissiz ben duygusuz ben bir çocuğun üzgün olmasına üzüldüm neler oluyordu böyle. Onu kendime doğru çektim ve sarıldım elime damlayan inci tanesi göz yaşlar ile  bakışlarımı merte çevirdim ağlıyordu sessizce akıtıyor du göz yaşlarını öyle bir ağlıyordu ki sanki akıttığı her göz yaşında içinden bir acı gitsin istiyordu.

Onu daha sıkı sardım hıçkırdı o ağladı benim içim gitti. O daha çok küçüktü bu yaştaki çocukların tek derdi yemediği şeker veya oynayamadığı oyun için üzülmesi olmalıydı. Yavaşça başını kaldırdım ve

- niye ağlıyorsun aslan parçası

Şefkatli ve sakin sesimle sorduğum soru üzerine bakışlarını bana çevirdi önce gözlerini sildi ardından cevap verdi

- napım başka elimden bir şey gelmiyor annem çok üzgün babamdan nefret ediyorum ona baba demiyorum artık oda bu yüzden döverdi beni, beni dövse bir şey demem ama annemi de dövüyor

Etti laflar karşısında şok olmuştum ama erkeklik ayrı adamlık ayrı tabi her erkek adam olmuyor, olanlar var tabi ama işte görüyoruz merti karşıma aldım ve dedim ki ;

- mert merak etme annen ve sen burda güvendesiniz size hiç bir şey olmayacak buna izin vermem

Umutla ve parıldayan gözleriyle bana baktı ve ardından sarıldı bir kaç şeyden daha bahsedip neşesini yerine getirdim cok akıllı ve tatlı bir çocuktu. Kahvaltı masasına oturduk neşeli bir  sohbet ile kahvaltı yaptık. İlk defa evde kahkahalarımız duyuluyordu. İçimde bir his vardı ve bu his çok güzeldi. Meleğe burda benimle yaşamalarını, kocasından boşanmasını ve merti okula göndermeyi teklif ettim. Kabul etmedi ama ben böyle daha güvenli olacağını söyleyince kabul etmişti okul saati geliyordu masadan kalktım meleği çağırdığım zaman benimle birlikte kapıya kadar geldi benden büyüktü bu yüzden ona melek abla dicektim

K : melek abla bugün bir avukat gelicek onunla birlikte şirkete gelin mertı de getir ıkı tane koruma size eşlik edicek rahat olun ve çok dikkat edin.

M : tamam ben herşey için teşekkür ederim sen olmasaydın ne yapardım bilmiyorum çok sagol.

Ona tebessüm ettim ve arabama bindim siyah bmw arabamı çok seviyordum. Okula doğru sürdüm hızlı gidiyordum okulun kapısına gelince dirft çekerek durdum. Herkesin bakışı bana dönmüştü ama ben tınlamadan ilerlemeye devam ettim. Bakalım daha neler olucak ve bizi neler  bekliyor.

Kaya ' dan

Okulda bizim çocuklarla oturmuş konuşuyorduk gelen motor sesiyle bakışlar oraya döndü gelen okula yeni gelen kızdı neydi adı ha kayra. Açıkçası güzel kızdı fazla güzel. Lan! O şort ne?!  Herkesin gözü onda erkekler iç çekiyor lannnn! Sinirim tepeme çıktı sabah sabah. Tam neden böyle tepki verdiğimi düşünecekken araya gereksiz iç sesim girdi.

'' Sanane kızdan istediğini giyer ''
- giyemez
'' sanane oğlum istediğini giyer isteyende bakar ''
- ne demek lan sanane kimse bakamaz ve sen sg asabımı bozma defol lan! 

İç sesimi kovduktan sonra düşünmeye başladım bana ne oluyordu her ne oluyorsa hiç hoşuma gitmiyordu. Bakışlarımı bizimkilere çevirdim alev hakkında konuşuyorlardı alev kim mi ne olduğu belli. S****k işte. Ben yaprağı seviyorum evet her ne kadar soğuk biri olsam da bu kalp bir zamanlar canından çok sevdi. İlerde ne olduğunu anlayacaksınız. Zilin çalmasıyla sınıfa çıktım of ilk ders matematik olur mu ya?  Eziyet bildiğin.

❇️❇️❇️❇️❇️❇️❇️❇️❇️❇️

Kayra ' dan

Sınıfa çıkıp oturdum poyrazlar da bugün geliceklerdi eee ben nereye onlar oraya. Sıkıcı bir dersten sonra kantine indim. Sıraya geçmeden bir soda aldım ve masaya oturdum. Tam karşımda kaya ve arkadaşları vardı ve yanlarında kızlar vardı ah pardon kız dedim boya kutusu desem daha doğru olurdu. Bu ne lan?  Ben o boyayla bizim evi boyarım kız üşenmeden suratına boya badana yapmış.

Kaya yanindaki kıza birşeyler dedi üç tane kız bana doğru geldi. Duruşumu bozmadan tek kaşımı kaldırdım ne var anlamında tabi salak olduğu için geç anlıyordu galiba boya kutusu aptal kız. Sonun da konuşmaya karar verdi.

'' kozom al bu paroyo bize çay al üsto senon olsun ''

Olum herşeyi anlarımda niye azını yüzünü ayrı oynatıpta konuşuyorsun. Sanki bir yerine iğne batırdılar neyse konuya dönelim

Önce eline sonra yüzüne baktım. Boş gözlerle bakıyordum eceli gelmiş şıllığın ya da yürek yemiş ya

- Sen mi masamı terk edersin yoksa ben kendi yöntemlerimimi kullanayım.
Soğuk sesim onu korkutmuş olmalı ki geriye doğru bir adım attı. Sonra konuşmaya devam etti.

'' aaaa kozom ban sonun saçını başını yolarom tamam mı hadı yapsona yapacağını ''

Hızla ayağa kalktım kızın saçını elime dolandığım gibi suratına yumruğu geçirdim, diğer ikisi bana doğru gelince birine tekme attım oda hızla yere düşünce, diğer kızın karın boşluğuna dizimi geçirdim. Bana ilk bulaşan kızın yanına gittim.

Boğazından tuttuğum gibi sırtını duvara çarptım birkaç yumruk daha indirdim ağzı burnu kan içindeydi benim umurumda mı hayır. Saçından tuttuğum gibi kayanın masasına doğru sinirle ilerledim. Hizla masaya doğru kızı itekleyip kaya ya hitaben konuşmaya başladım.

'' kiminle uğraştığına dikkat et itlerine pardon s******e sahip çık bir dahakine bu kadar kolay kurtulamazsınız ''  sinirle kantinden çıktım sınıftan çantamı aldım bahçeye çıkıp arabaya bindim. Son hızla şirkete gittim melek abla ve mert beni bekliyordu. Şirketten içeri girince herkes ayağa kalktı kimseyi umursamadan odama çıktım bugün gerçekten sinirliydim.

Avukata melek ablanın boşanmasıyla ilgili bilgi vermesini istedim mert hakkında bir kaç konuda konuştuk melek abla ve mert bana iyi geliyordu ve gerçekten onlara bir zarar gelsin istemiyordum. Bakalım daha neler görücez. Şirketten çıktıktan sonra yemek yemeğe götürdüm onları. İçeri girince bir den melek abla durdu gözleri dolu bir şekilde karşıya bakıyordu acaba onu üzen neydi?

Evet bir bölüm daha bitti eksiklerım olduysa kusura bakmayın

ÇETE LİDERİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin