Yardım Edin!

339 7 1
                                    


Gördüklerime epey şaşırmıştım çünkü karşımda pars vardı. Hepinizin aklındaki soru şu pars kim ve ben onu nerden tanıyorum. Uzun hikaye ama anlatayım

21 hazıran 2009

Çatışmaya girmiştik biri şirket bilgilerini çalmıştı. Bunu yapan bir grubu engelliyorduk. Kalabalık gelmişlerdi ama bize fark etmez her türlü hallederdik. Küçücük çocukları da okutmuyor dilendiriyorlardı.
Yaralı olan adamlarım vardı az kişiydik ama pes etmiyorduk benim adım Anka ben ölsem bile küllerimden yeniden doğardım. Pes etmek kitabımda yazmıyordu.

K : poyraz! Poyraz! Duyuyormusun? İyi misin? Cevap versene lan

P : iyiyim ben sadece küçük bir sıyrık ama daha ne kadar dayanıcaz bilmiyorum.

K : Dayanıcaz kanımızın son damlasına kadar gerekirse akıtıcaz ama Dayanıcaz

Poyraz kafasını sallayıp devam etti yoğun çatışıyoruz poyraz yaralı belli etmeye çalışmasa da belli oluyordu canı yanıyordu. Biran dikkatsizliğime geldi sağ alt omuzuma kurşun yemiştim yüzümü buruşturudum ardından karnıma gelen kurşunla yere düşmüştüm, duvardan destek alarak doğruldum kolumu kendi çabalarımla sardım ama ne kadar işe yarar bilmiyorum.

Yolun sonuydu galiba yaralıydım ne yapacağımı düşünürken birden çatışma alanına siyah arabalar geldi içinden çıkan adamlar ateş etmeye başladı bize değildi ama karşı taraftaki itlere sıkıyorlardı.

Gözlerim kararmaya başladı yanıma bir adam geldi kalkmama yardım etti ve
X : merak etme birsey olmayacak, kurtarıcım seni dayan

K : sen kimsin lan bırak

X : merak etme Fırat abi gönderdi bizi

Diyince rahatlamıştım o gün hastanede kalmışım ameliyat olmuşum falan filan işte sonra bir daha görmedim adının pars olduğunu öğrendim, Fırat abiye sormuştum aslında '' zamanı gelince öğrenirsin '' demişti bende üstelemedim hem de abimin vardır bir bildiği. İşte parsı böyle tanıdım hayatımı kurtardı.

☸️☸️☸️☸️☸️☸️☸️

Ben parsa, pars bana bakıyordu şaşırmıştım ama bu şaşkınlık pek uzun sürmedi surat ifademi düz tuttum, Fırat abi neden bana söylemedi de şimdi söylüyor off kafam allak bullak oldu lan. Aramızda ki sessizliği Fırat abi bozdu

F : Eeee çocuklar geçin içeri konuşulacak konular var hadi durmayın bide şöyle bakmayın sanki ben geyim demişim gibi bakmayı kesin Tövbe Tövbe ya

Fırat abinin dediğine ne kadar gülmek istesem de koskoca mafya yemedi onayladık ve çalışma Odası olduğunu düşündüğüm odaya geldik. Oda krem tonları ve kahverengi tonlarındaydı. Boydan boya camla kaplı 12 kişilik bir masa vardı bir duvarında ful kıtap vardı güzel bir odaydı her neyse Fırat abi baş köşeye geçti sağ tarafına ben ve çetem, sol tarafına sol kol çetesi geçti hepimiz merakla Fırat abiye baktık.

Fırat abi bir kaç kez öksürüp konuşmaya başladı. '' bakın sizi buraya topladım çünkü artık tanışma vaktiniz geldi ve coğu görevde birlikte olucaksınız bu yüzden iyi anlaşmaya bakın '' aslında sol kol çetesini tam tanımıyorum hemen güvenemezdım ne kadar Fırat abi güvensede ben araştıracaktım. Off bir bu eksikti ya neyse dikkatimi Fırat abiye verdim başladık konuşmaya bakalım bizi neler bekliyor.

☸️☸️☸️☸️☸️☸️☸️☸️☸️

Fırat abi ile önceden yapılan işler hakkında konuştuk, yeni ihaleler vardı Fırat abi ne kadar mafya olsa da yer altında mafya normalde holding işleri var. Fırat abi ile konuşma sürecinde pars ve çetesiyle fazla muhatap olmadım pars ta anlayamadığım bir şey var içimden bir ses ona güvenmemem gerektiğini fısıldıyordu.

ÇETE LİDERİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin