Zawgyi>>>
ေယာက်ာ္းေလးသီးသန္႔အေဆာင္ဟု လူတိုင္းသိၾကတဲ့ royal palace...
ေက်ာင္းဆင္းခ်ိန္မို႔
ေက်ာင္းသားအမ်ားစုကို ထမင္းစားေဆာင္၏ ေနရာအႏွံ႔အျပားတြင္ေတြ႔ရသည္...ထမင္းစားေဆာင္ရဲ့ေထာင့္က်က်ေနရာေလးမွာ ျငိမ္သက္စြာထိုင္ေနတဲ့ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ကိုေတာ့ ဘယ္သူမွသတိထားမိမွာမဟုတ္သလို သတိလဲထားမည္မဟုတ္ေခ်....
ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ သူ မို႔လို႔...
သူဆိုတဲ့ အျခားေက်ာင္းသားေတြလို ျပည့္စံုခ်မ္းသာတဲ့ အသိုင္းအဝိုင္းကလဲမလာ ပိုက္ဆံကိုေရလိုသံုးၿပီး သံုးခ်င္တိုင္းသံုး ျဖဳန္းခ်င္တိုင္းျဖဳန္းလို႔ရတဲ့ လူတန္းစာေတြထဲ မပါတာမို႔ ဘယ္သူကမွ သူ႔ကိုအေရးတယူ အဖက္လုပ္ၿပီး ေခၚေနမွာမဟုတ္ေခ်...
ေကာင္ေလးက ငယ္ရြယ္တယ္...
ၿပီးေတာ့ ႏူးညံ့တယ္...
ေခ်ာင္က်က်ထိုေနရာေလးမွာ ကုတ္ကုတ္ေလးထိုင္ရင္း ထမင္းကိုအျမန္ စားေနရသည့္ပံုမွာ အလ်င္လိုလြန္းသည္...မ်က္ဝန္းမွာေတာ့ေျကာက္ရြံ့မွုအျပည့္ျဖင့္ ဟိုျကည့္သည္ျကည့္...
ခဏပင္မျကာလိုက္ သူမလာေစခ်င္ဆံုးလူသားတစ္ဦးက ဆိုက္ဆိုက္ျမိဳက္ျမိဳက္ျကီးကိုေရာက္ရွိလာျပီျဖစ္သည္
"chanyeol!"
ထမင္းစားေဆာင္ထဲဝုန္းဒိုင္းက်ဲ
ဝင္လာေသာ ရွပ္အက်ႌအျဖဴေရာင္ကိုလက္ေခါက္တင္ထားျပီး ရင္ဘတ္ကိုတစ္ဝက္ေလာက္ထိဟထားသည္က ဆြဲေဆာင္မွုရွိေစသည္Neckie ဖ႐ိုဖရဲ ႏွင့္ ေဘာင္းဘီအိတ္ထဲလက္ထိုးထည့္ကာ ႏႈတ္ခမ္းမွလဲ စီးကရက္ကိုခဲထားေသးရဲ႕...
စမတ္က်စြာေလွ်ာက္လာေသာသူ၏ဆံပင္မ်ားက အနီေရာင္ဖြာလန္က်ဲလ်က္...
ထိုသည္ကိုပင္
လက္ျဖင့္ထိုးဖြလိုက္သည္မို႔ ျမင္ယံုနွင့္ေျကြခ်င္စရာရုပ္ရည္ ကိုပိုင္ဆိုင္ထားေသာသူသည္...Byun Baekhyun...
ကိုရီးယားနိုင္ငံရဲ့နံပါတ္သံုးေနရာ Byun group ရဲ့တစ္ဦးတည္းေသာသား အျပစ္ေျပာစရာမရွိတဲ့ရုပ္ရည္နဲ႔ ျပီးျပည့္စံုသည္ဆိုတာထက္ပိုေသာသူက...
YOU ARE READING
#သခင္
Fanfictionခ်စ္ရပါေသာ သခင္၏အလိုေတာ္အတိုင္း.... ချစ်ရပါသော သခင်၏အလိုတော်အတိုင်း.... (warning:Chanyeol uke only!!) Baekyeol yaoi Sorry for bad writings 90°bow #Yoohyunee