သခင္ -7

22.3K 1K 21
                                    

Zawgyi>>>

ကုတင္ေပၚပစ္တင္ခံလိုက္ရသည့္နည္းတူ သူ့ေပၚအတင္းတက္ခြကာ အက်ႌကိုဆြဲခ်ြတ္ေနတဲ့ Hyun...

"အင့္ မလုပ္ပါနဲ႔ Hyun...က်ြန္ေတာ္ေတာင္းပန္ပါတယ္ အ့"

Hyun သူ့စကားေတြကိုနားမေထာင္စြာ နွုတ္ခမ္းေတြကိုပင္စိတ္ျကိဳက္ျခယ္လွယ္ေနေလသည္… သူရုန္းတယ္ ရွိသမွ်အားသံုးျပီးေတာ့ကိုရုန္းေနတာ

အလားတူအျဖစ္မ်ိဳးျဖစ္မွာသူေျကာက္ေနမိတယ္…
မနက္ပိုင္းမွာတင္ Hyun ဆီက ေလာေလာလတ္လတ္ နာက်င္မႈေတြရထားခဲ့တာ…

အခုထပ္ၿပီး နာက်င္ေပးဖို႔ရာ သူ႔တြင္မည္သို႔မွ်ခံႏိုင္ရည္အားမ႐ွိပါေခ်...

"ဟင့္ မလုပ္နဲ႔...ဖယ္ပါ"

~ေျဖာင္း

ရုန္းကန္ေနတဲ့သူ့ပါးျပင္ကို ျကမ္းတမ္းစြာရိုက္လိုက္သည့္ Hyun...ပါးျပင္တစ္ခုလံုးပူထူသြားကာ နာက်င္မွုေျကာင့္မ်က္ရည္တစ္စက္က ပါးျပင္ထက္စီးက်လာေလရဲ႕…

ဘယ္သူ႔ဆီကမွ ဒီလို႐ိုက္တာမခံရဖူးတာေၾကာင့္ ႏႈတ္ခမ္းေလးကို တင္းတင္းဖိကိုက္ထားမိေသာ္ျငား hyun ကိုေတာ့ ဘာမွျပန္မေျပာမိဘဲ ခပ္ေတြေတြသာစိုက္ၾကည့္ေနမိပါသည္...

"H.hyun.."

နားမလည္ႏိုင္ေတာ့သလို ခပ္ေတြေတြေလးစိုက္ၾကည့္ေန႐ွာတဲ့ chanyeol ကိုျမင္မွ baekhyun မိမိမွားသြားၿပီဆိုတာ သိလိုက္ရပါသည္...

သို႔ေသာ္ျငား ျပန္ေတာင္းပန္ဖို႔ရာလဲ သူ႔အတြက္မျဖစ္လာႏိုင္သည့္အရာေပမို႔ အၾကည့္တို႔ကိုတစ္ဖက္ဆီလႊဲ၍ အသံမာမာႏွင့္ပင္ ေကာင္ေလးကိုေအာ္မိ၏...

"အဲ့တာေၾကာင့္...ၿငိမ္ၿငိမ္ေနလို႔မေျပာဘူးလား shit!"

Hyun ကို ၾကည့္ရင္း chanyeol ဘာမွ မေျပာႏိုင္႐ွာ… သူစိတ္ဆိုးသြားတာလားပင္ စိုးရိမ္ေနမိေသးသည့္ မိမိကိုကိုယ္လဲ စိတ္ကုန္မိ ပါ၏…

ရပါတယ္...
Hyun ဆီကရတဲ့ နာက်င္မႈပဲမို႔ သူသည္းခံႏိုင္ပါတယ္…

Hyun ကသူ႔မ်က္ဝန္းတို႔ထံ အၾကည့္ျပန္ေရာက္လာၿပီးေနာက္ မ်က္ႏွာက အနည္းငယ္ပ်က္ယြင္းလာ၏…

#သခင္Where stories live. Discover now