KAKAOTALK GRUBU
~10:25 Çarşamba~
swalalalala:Naber?Unicorn^-^:Iyi sen?
Happyvirus:Ooof fenayim :(
swalalalala:Noldu be?
Happyvirus:Off ne olacak gene gördüm...
Unicorn^-^:Kimi gördün?
swalalalala:Hangisini gördün ○.○
Happyvirus:Jinjin bizim evin ordan geciyordu aaaaa😍
Unicorn^-^:Hangi Jinjin ya?
Happyvirus:Jinho 😍
swalalalala:Neyse dur size bisey anlatcam. Hani para biriktiriyoruz ya. Hani bu yuzden de pirinc keki yapip satiyoruz ya. Hatta zabitalar tarafından kovalaniyoruz falan ya
Unicorn^-^:Eee?
swalalalala:Unniniz üstün hacker yetenekleri ile kalabalik bir yer buldu.
Unicorn^-^:Neresiymiş?
Happyvirus: Aynen neresi?
swalalalala:Sm
Happyvirus:Ne..? SALAK MISIN? ORDAN BIZI YAKA PACA KARAKOLA GÖTÜRÜRLER. HATTA MEZAR MI DESEYDIK?
Unicorn^-^: O hakli cidden... Aish... Aptal misin? Orda pirinc keklerini degil bizi yerler... O küçük fan girller... aaah midem bulandi...
Happyvirus:O kucuk fahiselerin Ha Eun unniyi intihara sürüklediklerini unuttun mu? O öldü. Ve tek nedeni kafalarini o aptal idollerle bozmus birkac kızdı.
swalalalala:O intihar etmedi.
Unicorn^-^: Oraya gitmiyoruz.
swalalalala:Hayir gidiyoruz. Ya da sadece ben gidiyorum ister gelin ister gelmeyin ama bu benim hayalim icin cok buyuk bir sey eminim orada buyuk paralar kazanacagim. Simdi geliyor musunuz?
Unicorn^-^: Oraya gitmek tehlikeli. Bunun farkindasin degil mi? Sonunun Ha Eun gibi mi olsun? Seni de korkunc mesajlardan dolayi kendini asmış halde mi bulalım? Bu mu istedigin?
swalalalala:Ben Ha Eun gibi onlari kışkırtmayacağım. Sadece kekleri satip gelicem bisey yapmayacagim. Ben Ha Eun degilim. Bunun farkina varın.
~11:03 Çarşamba~
Happyvirus: Aish...Cidden bu kız... Ne zaman kalabalik olacakmış?
Unicorn^-^: Aaah tamam tamam. Yapalim şunu. Ama birsey olursa seni öldürürüm. Cidden.
swalalalala:Kkkk biliyordum... Biliyordum beni bırakmayacağınızı....
Happyvirus:😑
Unicorn^-^: Sana bisey olmasından korktuk sadece
swalalalala:Olmayacak bisey.
Happyvirus: Nasıl bu kadar rahatsın? Cidden ölmek mi istiyorsun? Tehlikeli onlar...
swalalalala: Dedi bir yıl önce onlardan farksız olan kız
Happyvirus: Ben saseang değildim. Sadece masum bir fandım.
swalalalala: Ne değişti bir yılda? Neden hala "masum" fan değilsin?
~Happyvirus Çevrimdışı~
Unicorn^-^: Soo Min fazla oluyorsun. Gidelim dedin gidiyoruz uzatma istersen.
swalalalala: Hala atlatamadi şu trajik olayı bilmem farkında mısın?
Unicorn^-^: Sevdiği bir arkadaşıydı.
swalalalala: Ona mahsus değildi. Hepimizin arkadaşıydı.
Unicorn^-^: Senin gercekten arkadaşın mıydı? Bazen sahiden bunu düşünüyorum.
swalalalala: Emin ol hepinizden daha gerçek bir arkadaşlığımız vardı.
~Happyvirus Çevrimiçi~
Happyvirus: Neyse unutalım gitsin. Gerçekten abarttim. Ne zamandı soylemedin, saat kaçta?
Unicorn^-^: Aynen ne zaman? Geç kalmayalım.
swalalalala: Cuma haziranın ikisi oluyor galiba. Saat öğleden sonra 3'te basliyor disarda fan görüşmesi olacakmış ,zaten Sm'in yeni gruplarindanmis... Ama yine de bi 100 150 kisi olur diyorlar. Hepsine satsak 3 wondan 300 450 won falan alırız.
Unicorn^-^: Erken de gideriz.
Happyvirus: Aynen öyle 1.30 da hazir olurum ben. Kaç kek yapmamiz lazim?
swalalalala:Baya galiba kkk daha paketlememiz de gerekecek yarin bulusup halledelim. Uygun mudur?
Unicorn^-^: Neden olmasın?
Happyvirus: Olur.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Telefonumu yatağımın yanında bulunan küçük komodine koyup. Düşünmeye başladım. Ne olduysa 1 yıl önce olmuştu. 4 kişilik bir arkadas grubuydu bizimkisi hic ayrılmayan dörtlü anaokulundan itibaren tanışıyorduk hatta Ha Eun ve ben daha da öncesinden tanışıyorduk. Ha Eun ciddi anlamda takıntılıydı grup fanlığı konusunda. Kesinlikle sevdiği gruba laf söyletmezdi. Tanıyan herkes bunu bilir onun yanındayken hoşnut olmasalar bile konularını açmazlardı. Ha Eun takıntılıydı ama bir saseang değildi. Asla kimsenin özellikle onun idolü olan insanlarin özel hayatina burnunu sokmazdi onlari rahatsiz etmezdi. Kimseyi etmezdi yani öyle biliyorduk.