1 ay sonra herşey düzelmişti Ha Eun'un cesedi kaldırılmıştı. Cenaze töreni düzenlenmişti. Birkaç kişi hiçte samimi olmayan konusmalar yapmıştı. Hatta cenaze töreninden sonra ailesinin bir haftalığına evi temizlik şirketine bıraktığını duymuştum.
O bir haftada oda dezenfektanlarla temizlenmisti üst üste birkaç kez sırf kan lekesi parkeden çıksın diye.Duvar tekrar boyanmıştı. Oda eski haline gelmişti. Ama Ha Eun geri gelmemişti.
Bu bir ay benim icin cidden zordu. Bazen Ha Eun'un rüyalarıma girdiğini ve "sonumu getirenleri bul" dediğini görürdüm. Hatta bazen uyanıkken bile bu sesleri duymaya başlamıştım.Annemin isteği ile terapiye gitmeye başladım aynı şekilde kızlarda. Hepimiz farkli zamanlarda terapistte oluyorduk. Onlar daha çok Ha Eun'u duyduklarından rüyalarına girdiklerinden yakınıyorlardı.
Hatta Yu Jin bir ara onun ruhunun hala aramızda olduğuna inanmaya başlamıştı. Okulda bazen olduğu yerde durup daha sonra "Onu hissettiniz mi?" diye bize sormaya başlamıştı. Hâl böyle olunca zor bulduğu sevgilisi de ondan ayrılmıştı. Ve bu da daha büyük bir travmaya sokmuştu Yu Jin zaten kırılgan bir kızdı, paramparça olmuştu.
Min Ji'yi anlayamamıştım öylece dalıp gidiyordu. Ne düşündüğünü sorduğumda ise bir sey olmadığını söyleyerek beni geçiştiriyordu. Evden çıkmaz olmuştu gerçi hiç birimiz evlerimizden çıkmaz olmuştuk. Ama o ödev yapmak için bile gelmiyordu. Okul çıkışları hic beklemeden eve gidiyordu , sanki onu evde biri bekliyormuscasina... Sadece terapilere geliyordu. Belki ona da zorla geliyordu ama gittikçe iyileşmesine vesile olmustu terapiler hepimiz icin öyleydi tabii..
1 ay sonunda hepimiz daha iyiydik. Belki bazı ilaclar kullaniyorduk ama ciddi anlamda ilerleme kaydetmiştik. Ben artik o sesleri çok az duyuyordum Min Ji dışarıya çıkıyordu Yu Jin eski haline dönüyordu.
Okul kapandığı gün kutlamak icin kızları bize çağırmıştım. Aslında amacim kutlama falan değildi onlara o kızları anlatmak istiyordum. Bunu düşünmeye çalışıyordum birkaç gecedir. Fakat her düşünmeye başladığım da rüyamda Ha Eun gelip "Sırlar iki kişi arasında kalmalı." diyordu. Ama umrumda değildi çünkü bu olanları birine anlatmalıydım ki bunu kimin yaptığını bulabilelim.
Ve o gün anlattım. Herşeyi. Her detayı ile. Ve o gece 17 yıllık hayatımın en korku dolu gecesini yaşadım.