- აქ ვერ გავჩერდები , არ შემიძლია ჯინიონგ.
-გთხოვ დამშვიდდი ,ხომ იცი უკეთეს თავშესაფარს ვერ იპოვი.
-მძულს , მძულს, ჩემი სისუსტე .
-არხარ სუსტი ემი .
-უბრალოდ ჩემი დამშვიდება გინდა .
-მომისმინე ემი , გეტყვი როგორ დაიცვა თავი მარკისგან , შეიძლება ზოგჯერ ზედმეტად კარგად მოგექცეს , მაგრამ ეს მისი ერთ-ერთი ხრიკი არის .
-კიდევ არის რამე რაც უნდა ვიცოდე ? "ემის თვალები ეხუჭებოდა უძილობისგან.
-ქალიშვილი ხარ ემი ? "ხმადაბლა შეეკითხა ჯინიონგი"
-კი.
-მარკი თუ შეგეკითხება უთხარი , არა.
-ჯერესერთი რა მარკის საქმეა მაგ ?
-დამიჯერე დაინტერესდება მაგით , თუ გაიგებს რომ ქალიშვილი ხარ , თავს არ დაგანებებს სანამ ..
-სანამ ჩემთან არ დაწვება ? "აღშფოთებული იყო ემი "
-გთხოვ დაიძინე .
-შენ ?
-ნუ გეშინია არ მიგატოვებ ,იატაკზე დავიძინებ.
ემი დიდ ლოგინში ჩაწვა , ისეთი დაღლილი იყო იმწამსვე დაეძინა .
დილით წვიმის ხმამ გააღვიძა , სასიამოვნოდ ,,ცეკვავდნენ,, წვიმის წვეთები გარეთ . თვალები გაახილა და ოთახის თვალიერებას შეუდგა , ოთახი ღია ყავისფერი იყო , საკმაოდ დიდი კარადა , პატარა ჟურნალების მაგიდა , ლოგინის გვერდით კი მაგიდა რომელზეც პერსონალური კომპიუტერი იდო , კუთხეში კი ფოტოები იყო მიკრული , ლოგინიდან წამოდგა და ფოტოებს მოავლო თვალი ,
-აი ჩვენი ფოტოები . "ჯინიონგი მიუახლოვდა მას "
-საუკეთესო ხარ ჯინ .
-ნუ მაწითლებ .
-ეს ჩემთვის არის ? "ლოგინისკენ გაიხედა მეი მ "
ორივემ გემრიელად მიირთვა ,
-რა საერთო გაქვთ შენ და მარკს ?
-ძმები ვართ .
-მართლაა ?? საერთოდ არ გავხართ ერთმანეთს.
-ვიცი მეი . ახლა გავალ .
მეი ლოგინიდან. წამოდგა , ვანაში შევიდა და თავი მოიწესრიგა , ლოგინზე ტანსაცმელი დაინახა და ჩაიცვა . ლამაზი შავი კაბა , მაღალქუსლიანი ფეხსაცმელი , მაკიაჟის ყუთიც კი იდო იქ , მოწესრიგდა და ოთახიდან გამოვიდა .
-მარტოები ვართ ჯინიონგ ?
-ჯინიონგს ხედავ სადმე ?
-მარკ შენ ხარ ?
- მხოლოდ შეკითხვების დასმა გეხერხება ? "ირონიულად კითხვა მარკმა "
-შეეშვი მარკ. "ჯინიონგმა გასასვლელიდან გამოსძახა "
-ყოველთვის ახლოს არ გეყოლება ჩემი ძმა .
-არ მეშინია შენი .
-არასწორი პასუხია .
ბინიდან გამოვიდნენ , ქუჩას მიუყვებოდა ორივე.
-დღეს არ ვიმუშავებ .
-მართლა ჯინიონგ ? "სიხარულისგან თვალები აუციმციმდა მეის "
-დღეს მთლიანად შენი ვარ მეი.
-ოჰ , როგორი თამამი ყოფილხარ გოგონებთან . მართლაც შეყვარებული როდის უნდა გაიჩინო ?
-ამ დროში ძნელია ვინმეს შეყვარება . მარკს უყვარდა .
-შეუძლებელია .
-ვიცი ახლანდელი გადმოსახედიდან ეს არარეალურია , მაგრამ სიგიჟემდე უყვარდა .
-არ მაინტერესებს ჯინიონგ.
-ახლა კი უგულო ადამიანია , რომელსაც სიყვარულის აღარ ჯერა , დამიჯერე მარკს უყვარს ადამიანის შეშინება , მაგრამ არაფერს დაგიშავებს , აი ბემბემის კი უნდა გეშინოდეს , ჯობია მარკის იმედი გქონდეს , არავითარ შემთხვევაში ბემბემის.
საუბარში ორივეს ჩამოაღამდათ , დადგა მთვარის ბატონობის პერიოდი , ვარსკვლავები საოცრად ანათებდნენ ზეცას , სიოც კი ჰქროდა . ბინაში ავიდნენ , ემი ოთახში შევიდა მოსაწესრიგებლად . კარები უცნობმა შემოაღო ,
-ბემბემ აქ რას აკეთებ ? გაეთრიე აქედან.
-ვგიჟდები უბიწო გოგონებზე. "ტუჩებზე ენა გადაიტარა ბემბემმა"
-მე არვარ.
- შევამოწმებ . "ლოგინისკენ უბიძგა ემის , მის ზემოდან მოექცა , ორივე ხელები გაუჩერა და გამარჯვებულის ღიმილით შეხედა ემის "
-მარკ მიშველე . "მთელი ხმით დაიყვირა ემიმ "
-მისი იმედი გაქვს ? ის ჩემზე უარესია .
-არმჯერა.
-ისევ არასწორი პასუხი , "ორივეს მარკი მიუახლოვდა "
თუ მოგწონთ vote and comment .
😍😍😍😍 თქვენი აზრი მაინტერესებს .
YOU ARE READING
my bad boy
Romanceმოქმედება ხდება 2070 წლის კორეაში, ორ დაპირისპირებულ ბანდას შორის , ვითარება მას შემდეგ გამძაფრდება , როდესაც ორივე ბანდის ლიდერს ერთი გოგონა შეუყვარდებათ .