იონგჯე ნუ მიყურებ ასეთი თვალებით .
- რა ჩემი ბრალია , რომ მიყვარხარ ? მაპატიე გთხოვ .
- ახლა სულ სხვა რამ გალაპარაკებს .
- რა ?
- შენს შარვალში რაც არის . არც კი შემხებიხარ და უკვე აგზნებული ხარ . ასე ძალიან გინდივარ იონგჯე ?
- ვერც წარმოიდგენ , როგორ მაგიჟებ .
იონგჯე გოგონას მიუახლოვდა , ტუჩებზე ენა გადაუსვა და ჩაიღიმა . ნელი მოძრაობით გახადა ზედა და მის მკერდს დაეწაფა , ხელები დაბლა დააცურა და შარვლის შეხსნას შეუდგა, ქეთის ტანში ჟრუანტელი უვლიდა და სიამოვნებისგან ფართხალებდა . კოცნიდა და კრუსუნებდა .
- იცი პატარავ ახლა რამდენი კალორიები დავწვით ?
"გულში ჩაიხუტა ბიჭმა ქეთი "
- ამიხსენი .
- დაწვრილებით ? კარგი . "ეშმაკურად ჩაეცინა იონგჯეს "
- ესეიგი თანხმობით გაგხადე ტანსაცმელი ესეც მინუს 12 კალორია , ბიუსტჰალტერი კბილებით გავხსენი 18 კალორია , პრეზერვატივი გავიკეთე ესეც 6 კალორია . გავაგრძელო ?
- კიი. "არ ეშვებოდა ქეთი "
- პოზა მისიონერი 6 კალორია , ახლა ჩემს საყვარელ პოზაზე გადავდივარ , მეორე ადგილზე არის , ძაღლური პოზა 326 კალორია , ნომერ პირველი ადგილი , პოზა 69 მწოლარე მდგომარეობაში 778 კალორია , ორგაზმი 112 კალორია . აი ახლაც კი გეხუტები და 18 კალორიას ვწვავ . შენ კი სულ წითელი ხარ .
- ვერ გიტან იონგჯე . "ტუჩები წინ წამოწია ქეთიმ "
- ნუ მაგიჟებ , თორემ კიდევ მოგვიწევს ვარჯიში .
დილით კიბეებზე ჩამოვიდა ქეთი , შიშველ სხეულზე , მხოლოდ იონგჯეს თეთრი პერანგი ჰქონდა მოცმული. დივანზე დაჯდა და წიგნი გადაშალა , პასტა და ფურცელი დაიჭირა რათა ლამაზი სიტყვები ამოღერღა , მალევე მეორე სართულიდან იონგჯემ გამოიხედა ,ქეთის გაუღიმა მასთან მივიდა , ტუჩებზე აკოცა და მის კალთაში თავი ჩარგო , გოგონა თმებზე ეფერებოდა , კვლავ შეეხნენ მათი ტუჩები ერთმანეთს , ნელა შეხსნა ბიჭმა პერანგი და მკერდზე აკოცა , შემდეგ კისერზე დაუტოვა სველი კოცნა , ნელნელა მაღლა მიიწევდა იონგჯე ამავდროულად ქეთის დუნდულებზე ეფერებოდა , კვლავ დაბლა ჩამოიწია და ქეთის მკერდის თავს ენით შეეხო. თითები დაბლა ჩააცურა და ფისოზე მოეფერა. სიამოვნებისგან ქეთიმ ამოიკვნესა ,
- მინდიხარ პატარავ (ყურში ჩასჩურჩულა იონგჯეს )
ტუჩებით დაეკონნენ ერთმანეთს , ორივეს თვალები ვნებისგან არეული ჰქონდათ , იონგჯე გრძნობდა, როგორ უპატარავდებოდა შარვალი და სასიამოვნო გრძნობა უვლიდა სხეულში , მიუხედავად ამ ყველაფრისა , მაინც არ ჩქარობდა და პროცესს აჭიანურებდა , კვლავ მკერდზე კოცნიდა .
- გინდა ეს ჯაკუზში გავაკეთოთ ? ( ჩასჩურჩულა იონგჯემ )
- კი. ( ამოიკვნესა ქეთიმ) რამდენიმე წამში ორივენი ჯაკუზში იწვნენ და ერთმანეთს ეფერებოდნენ .
- ცოლად გამომყვები ?
- სექსის შემდეგ ამის შემოთავაზება არაა სწორი .
- ქეთი მე სერიოზულად გეუბნები .
- მხოლოდ კარგი სექსი არაა საკმარისი , ოჯახის შესაქმნელად .
- სერიოზული გეგმები არ გაქვს ჩემს მიმართ ?
- მორჩი იონგჯე . ( სიცილი ვეღარ შეიკავა ქეთიმ )
- წავალ. ( გაბრაზებული ამოვიდა ჯაკუზიდან და ქეთის წინ დადგა )
- ლოყები აგიწითლდა .
- მართლა ? თუ დროზე უკან არ დაბრუნდები , უკანალს აგიჭრელებ . ( ხელებში პირსახოცი მოიქცია ქეთიმ )
- შენ გაიმარჯვე . ( წყალში დაბრუნდა იონგჯე )
- მიყვარხარ ქეთი.
- როგორი რომანტიკული ხარ .
- არ გიხდება ირონიულობა. ( მჭიდროდ მიიხუტა მკერდზე იონგჯემ )
- სიმართლე მითხარი , როდის შეგიყვარდი ?
- ქეთი მე არვიცი , ეს ყველაფერი ...
- რამდენი ხანია გიყვარვარ ?
- ერთი წელია უკვე .
-და ამდენ ხანს სად იყავი ?
- ბიჭებსაც გვიჭირს გრძნობებში გარკვევა , ეს ადვილი არაა .
- მცივა იონგჯე .
- ლოგინში გავაგრძელოთ ? ( ეშმაკურად ჩაეღიმა ბიჭს )
- არ ვიცოდი ჩემი შეყვარებული , თუ სექსუალური მანიაკი იყო .)
- ძალიან გიყვარს ? ( ვითომ სიბრაზით წარმოთქვა ბიჭმა )
- კი. შენი აზრით სიარული არ შემიძლია ?
- მიყვარს ჩემს მკლავებში , რომ ხარ . ( ლოგინზე დასვა ქეთი ) მის გვერდით წამოწვა და მთლიანი სხეულით მიეკრო .
- რამე წამიკითხე იონგჯე .
- კარგი .
მიყვარს, როდესაც მიბრალებენ შენი თვალები , მაშინ ვმშვიდდები თანაგრძნობით პატივნაცემი ,
რადგანაც შენს გულს არასოდეს არ ვებრალები ,
მიტომ ჩაიცვეს მაგ თვალებმა შავი ძაძები.
ისე არასდროს არ ეცვლება ცასაც იერი,
როცა მნათობი აფერადებს ცას მოკრძალებით,
ისე არასდროს არ მშვენდება დასალიერი
მწუხრის ვარსკვლავის დიდებული ამობრძანებით,
როგორც შენ სახე დაგიმშვენეს ჩემზედ მოზარე,
შავმა თვალებმა - ჩემი ბედის ჭირისუფლებმა.
შავი თუ გშვენის, დაე, გულსაც ძაძა მოსავდეს,
შენს გულცივ გულსაც მიეც ჩემზე გლოვის უფლება.
მაშინ თამამად შემეძლება, ჩემო ხატებავ,
მშვენების ფერად, შავი ფერის გამოცხადება.
მეი ბინაში შევიდა , როდესაც ოთახს მიუახლოვდა , ერთ ადგილას გაშეშდა მოულოდნელობისგან , რადგანაც ეს უბრალოდ ხმა კი არ იყო , კვნესაც კი მოესმა , რომელიც მხოლოდ მას უნდა ეკუთვნოდეს , კარები შეაღო და დაინახა , მარკი რომელიც ლოგინზე იჯდა , გოგონას თმებში ჰქონდა ხელები მოკიდებული , თავზე ეფერებოდა ის კიდევ მის წინაშე მუხლებზე იდგა და ეფერებოდა .
- მარკ . ( ხმა უთრთოდა მეის )
- რა გინდა ? ( უტეხად უყურებდა მარკი თვალებში , გოგონა არც კი გააჩერა )
მეის დიდი გამბედაობა დასჭირდა , რათა მის წინაშე არ ეტირა , ბინიდან გამოიქცა . როდესაც სადარბაზოდან გამოვიდა იქვე ჩაიკეცა სხეული უკანკალებდა და ხმადაბლა ჩურჩულებდა . *არც კი შემაჩერა , არაკაცი , მძულს , მძულს . * გონება დაბინდული ჰქონდა როდესაც დაინახა როგორ ჩატენეს ძალით მანქანაში ჯექსონი.
- ჯექსონ . ( ხმამაღლა დაიყვირა მეიმ ) თუმცა მალევე იგრძნო ბლაგვი საგნის მოხვედრა და გული შეუწუხდა .
- რა გაუკეთე მეის ? ( სიბრაზისგან თვალები ანთებოდაა ჯექსონს )
- და შენ რა გამიკეთე ? აქ ყვირილს აზრი არააქვს , მაინც ვერავინ გაიგებს .
- ვინ ხარ ?
- ვისი ცხოვრებაც დაანგრიეთ .
- ნინი შენ ხარ ?
- გაგახსენდი არაკაცო ? მე არ დამვიწყებიხართ. არც შენ და არც შენი ნაბიჭვარი ძმაკაცი .
- რა გინდა ჩემგან ?
- გახსოვს რა გამიკეთეთ ? ( სახეში გაარტყა ხელი ნინიმ )
- კი . მე ამას ვნანობ .
( ისტერიკული სიცილი წასკდა ნინის )
- გთხოვ არ მომკლა .
- ორივემ გამაუპატიურეთ და მიმაგდეთ , არა არაა , სიკვდილი შენთვის საჩუქარი იქნება , შემეხვერწები რომ მოგკლა , მაგრამ ამას არ გავაკეთებ , მაგრამ შენსავით ბოროტიც არ ვარ.
- ჯინიონგზე მაინც იფიქრე . შენ ხომ ...
- მოკეტე . ჯინიონგის სახელის ხსენებას როგორ ბედავ ?
დანას ხელი მოკიდა ნინიმ და მუცელი გაუკაწრა ჯექსონს , ეს დასაწყისია , ნუ ღელავ ბემბებიც მალე შემოგვიერთდება .
YOU ARE READING
my bad boy
Romanceმოქმედება ხდება 2070 წლის კორეაში, ორ დაპირისპირებულ ბანდას შორის , ვითარება მას შემდეგ გამძაფრდება , როდესაც ორივე ბანდის ლიდერს ერთი გოგონა შეუყვარდებათ .