I miss you . +18

123 12 5
                                    

- მომენატრე . ( მარკი გოგონას მიუახლოვდა და ძლიერად ჩაეხუტა )
- რატომ ხდება ისე , რომ ჩემს გარდა ყველამ , ყველაფერი იცის .
- შენი დაცვა მინდა .
- სულელურ მდგომარეობაში ჩაგდებით მიცავ ? ( გაბრაზება დაეტყო მეის ხმაში )
- დავიჯერო სულ არ მოგენატრე ? ( ხელები სახეზე მოკიდა და მეის თვალებში ჩახედა )
- არ გიპასუხებ .
- ვერც კი წარმოიდგენ როგორ მომენატრე მეი , ამ წამსაც კი მიუხედავად იმისა , რომ ჩემს მკლავებში ხარ , მაინც მენატრები , ძალიან მჭირდები, ჩემს თითოეულ ნაწილს უნდიხარ . ვერც კი ხვდები , რამდენად დიდი გავლენა გაქვს ჩემზე .
- არამგონია . ( შეეცადა მარკის სხეულს მოშორებოდა )
- მხოლოდ ერთ შანსს გთხოვ .
- როგორ გენდო მარკ ?
- იმ დღის შემდეგ აღარავის მივკარებივარ ...
- გინდა დამაჯერო , რომ ერთი თვეა რაც ...
- მიყვარხარ პატარავ .
- იმედია ხვდები , ხშირად გამეორებული სიტყვები უფერულდება და ძალას კარგავს , თუ საქციელით არ იქნება დამტკიცებული .
- როგორ დაგიმტკიცო ჩემი სიყვარული ?
- მხოლოდ იმიტომ , რომ ჩემი შეხებისას ერექცია გაქვს , ეს არარის საკმარისი .
- ჯანდაბა . ( უკან გაიწია მარკი , თვალები ბავშვივით დახარა ძირს )
- ჯობია დაისვენო , მე საჭმელს გავაკეთებ .
მარკი დივანზე წამოწვა , პულტი მოიმარჯვა ხელში და ტელევიზორის ყურებით გაირთო თავი . ნახევარ საათში მეიმ მისკენ გაიხედა , თურმე ბიჭს ჩასძინებოდა .

   - გაიღვიძე საჭმელი მზად არის

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- გაიღვიძე საჭმელი მზად არის . ( დაუძახა სამზარეულოდან მეიმ )
- სანამ არ მაკოცებ არ ავდგები .
- ნუ ბავშვობ . ( მიუახლოვდა მას გოგონა და გვერდით მიუჯდა )
- არ ვბავშვობ . ( ერთი ტუჩი წინ წამოწია მარკმა და მოციმციმე თვალებით შეხედა )
- ძალიან გთხოვ ასე ნუ მიყურებ , თორემ ჩემი თავი პედოფილი მგონია . ( გაეღიმა მეის )
- ეს კომპლიმენტია თუ უნდა მეწყინოს ?
- როგორც გინდა .

my bad boyWhere stories live. Discover now