I'm dependent to your love

61 6 0
                                    

Mark's thoughts .
ნელ-ნელა გონზე მოვდივარ , მიჭირს საკუთარი სხეულის მართვა . არვიცი სად ვარ . ყველაზე მთავარი ისიც კი არ ვიცი რა მჭირს . ნახევარსაათიანი უშედეგო მცდელობების შემდეგ ვნებდები და თვალებს ვხუჭავ . იქნებ როდესაც გავიღვიძებ ყველაფერი სიზმარი იყოს , თუმცა გამოღვიძებისას იმედები მიცრუვდება , კვლავ ნაცრისფერ ოთახში ვარ , უფანჯრებო სივრცეში გამოკეტილი . სახეზე ხელს ვიკიდებ , ნიღაბი მიფარავს მას . გაუცნობიერებლად ვდგები ლოგინიდან . ტუმბოზე წერილი მხვდება .
" შეგიძლია ნიღაბი მოიხსნა "
ფოტო
ჯანდაბა ვყვირივარ ბოლო ხმაზე , თითქოს შეეძლოს ვინმეს ჩემი ხმის გაგება . ეს გაურკვევლობა ჭკუიდან მშლის . იქვე ვაღებ კარებს და ვანაში შევდივარ . სარკეში ვიხედები და ნელა ვიშორებ მასკას .
ფოტო .
თვალები ცრემლებით ევსება მარკს . მეი მხოლოდ ეს სახელი უტრიალებს გონებაში .
ფოტო . ბუნების .
ყველას და ყველაფერს გამივექეცი . გაურკვევლობაში ვარ , არვიცი რა მემართება ისეთი შეგრძნება მაქვს რომ , რაღაც გამოვტოვე. წერილი ხელში უჭირავს მეის და სახეზე არანაირი ემოცია არ აქვს .

- მეძახდით შეფ ?
- გასართობი მჭირდება სასწრაფოდ. " დიდი ნაპასი დაარტყა იუგიომმა და თვალები გადაატრიალა "
- ახლავე შეფ . " ხელქვეის თვალები ძირს დაეხარა და ისე ესაუბრებოდა მის ბატონს , მიუხედავად იმისა რომ მასზე დიდი იყო ეს არაფერს წყვეტდა.
რამდენიმე წუთში საძინებელში შევიდა იუგიომი და მის მსხვერპლს თვალებით ჭამდა . გოგონა ლოგინზე იყო წამოწოლილი , ტანს ნახევრად უფარავდა , გამჭირვალე ვარდისფერი თეთრეული , შავი გრძელი თმები განსაკუთრებულ იერს მატებდა მის პატარა სახეს , იუგიომი ფეხები გააწევინა და კომფორტულად მოთავსდა მის შუაში , გოგონას საპასუხოდ ჩუმი კვნესა გაისმა. ბიჭი სახეზე მოეფერა და ტუჩებზე აკოცა , ჯერ ნაზად შემდეგ კი უხეშად .
ვარდისფერი თეთრეული წამებში გახია და კუთხისკენ ისროლა , უხეშად და გაუფრთხილებლად შეაღწია გოგონაში, ძლიერი ბიძგებით , როდესაც დასასრულს მიუახლოვდა ხელში დანა ეკავა .
5 წუთის შემდეგ კი გოგონას უსიცოცხლო სხეული ლოგინზე ესვენა რომელიც ჯერ კიდევ თბილი იყო .
- იმედია მკვდართან არ გაგითავებია .
- ჯებომ სანამ შემოხვალ უნდა დააკაკუნო .
- ჩემს კითხვაზე არ გიპასუხია .
- ნეკროფილს ვგავარ ?
- შენგან არაფერია გამორიცხული . " გაეცინა ჯებომს.
ეს ძუკნა აღარ მოვაშოროთ აქედან ?
- გავიდეთ აქედან . " ზიზღით უყურებდა უსიცოცხლო სხეულს იუგიომი .
მისაღებ ოთახში ჩამოჯდნენ ორივენი და სიგარეტს მოუკიდეს .
- როგორ შეგიძლია ასეთი სადისტი იყო , მტკივნეულია არა ? ყველაზე მეტად ვისი შეხებაც გინდა ახლოს ვერ ეკარები .
- რატომ მაჭერ მტკივნეულ ადგილას წიხლს ჯებომ ?
- მინდა რომ გამოსწორდე .
- ეს შეუძლებელია .
- კიდევ რამდენი გოგონა უნდა იმსხვერპლო , დავიჯერო ვერაფერი შეგაჩერებს ?
- მხოლოდ სიკვდილს შეუძლია ჩემი შეჩერება .
- ნუ ამბობ ამას , მე კიდევ ..
- გაჩუმდი , ბოლო ხმაზე დაიყვირა იუგიომმა . შენ კიდევ გაქვს იმედი , რომ ჩემში რაიმე კეთილი შემორჩა ? შემომხედე რად ვიქეცი . ნამდვილი მონსტრი ვარ . ძველი იუგიომი აღარ არსებობს .
- სად არის მარკი ?
- შენ იცი .
- მე ნამდვილ მარკზე გეკითხები .
- ნუ მეუფროსები , მე ვარ ლიდერი , შენ კი არაფერი .
" სახეში ხელი გაარტყა იოგიომმა - მომავალში გავითვალისწინებ . " ტუჩიდან სისხლი მოიწმინდა ჯებომმა .
- არაფერი პირადული , ყველამ უნდა იცოდეს თავისი ადგილი .
- ნახვამდის შეფ . " ეს სიტყვები დიდი ზიზღით იყო წარმოთქმული"

mei's thoughts.
სულიერად განადგურებული და დაცლილი ვარ . მიუხედავად იმისა , რომ მარკი ჩემს გვერდით არის , ისეთი შეგრძნება მაქვს თითქოს ის სულ სხვა პიროვნებაა , ახლოსაც კი არ ვიმატებ ზედმეტად . არ შემიძლია რაღაც ხელს მიშლის , და შიგნიდან მკლავს .
ეზოში საქანელაზე იჯდა მეი და თვალები დახუჭა , ფიქრების სამყაროში გადასულიყო . მხოლოდ მარკის პირველ კოცნაზე ფიქრობდა , თუ როდის შეუყვარდა . ხმამ გამოაფხიზლა , შიშისგან ადგილზე შეხტა :
- ჯინიონგ. ,( გულზე ხელი დაიდო დასამშვიდებლად )
- ბოდიში რომ შეგაშინე , მაგრამ შენთან სერიოზული საქმე მაქვს. ( სახეზე ფერი არ ედო ბიჭს )
- რა ხდება ? ხომ კარგად ხარ ?
- უბრალოდ არვიცი როგორ გითხრა .
- ჯინიონგ ნუ მაგიჟებ დროზე მითხარი . შენი ასეთი სახის ყურებით ვნადგურდები .
- მარკი . უფრო სწორად ის მარკი არაა .
- უკვე მაბნევ ჯინიონგ .
- ჯობია თავიდან მოგიყვე . ჯექსონი არ მომკვდარა .
- ახლა არ მითხრა რომ ჯექსონმა პლასტიკური ოპერაცია გაიკეთა და მარკს დაემსგავსა . ( გულიანად გაიცინა ნეიმარი და თვალებიდან ცრემლი მოიწმინდა )
ჯინიონგს ხმის ამოღება ვეღარ მოახერხა და უბრალოდ თავი დაუქნია თანხმობის ნიშნად .
- მეღადავები ხომ ? ( ისტერიული სიცილი აუვარდა მეის )
მეი გთხოვ გაჩერდი , შემომხედე .
გოგონა უცბად გაჩერდა , ძალა წართმეული ჰქონდა ძლივს გასაგონად თქვა .
- მაშინ მარკი სად...
და გონება დაკარგა.

my bad boyWhere stories live. Discover now