აბაზანაში ჩავწექი . ჩემი ცხელი სხეული შეაჟრჟოლა ცივმა წყალმა ,თუმცა მალევე შევეგუე ტემპერატურას და მესუამოვნა . ხელი მაჯაზე დავიდე . ვგრძნობდი როგორ მიფეთქავდა ვენა , მეორე ხელში პატარა დანა მეკავა. ერთი ხელის მოძრაობით გადავიჭერი ვენა , და მეორე ხელიც დავიხმარე , ორივე ხელი წყალში ჩავაწყვე . ვგრძნობდი როგორ იცლებოდა , ჩემი სხეული სიცოცხლის წითელი ელექსირისგან . მხოლოდ ერთი შეკითხვა მიტრიალებდა თავში. წყალი ღია ვარდისფერი იქნება თუ მუქი წითელი ? სამწუხაროა მაგრამ ამ კითხვაზე პასუხს ვეღარ გავიგებ.
- მეი გთხოვ კარები გააღე , რა გაუკეთეთ ასეთი ?? ( მთელი ხმით ყვიროდა ჯინიონგი )
-არაფერი , უბრალოდ შევაშინეთ. (მარკი უდარდელად უყურებდა თავის ძმას )
-მოკეტე მარკ .
ჯინიონგმა კარები გააღო , როდესაც მეი უგონო მდგომარეობაში ნახა , ხელებზე ნაჭერი მოუჭირა , სისხლის შესაჩერებლად .
ბიჭი ნერვიულად დადიოდა საავადმყოფოში .
-გაჩერდი ჯინიონგ .
-მარკ წადი აქედან .
-არ მეგონა ასეთი სუსტი , თუ იქნებოდა .
-მარკ ზოგჯერ მინდა , რომ მოგკლა , წადი აქედან თორემ ჩემს თავზე პასუხს არ ვაგებ .
-ამით რისი თქმა გინდა ჯინიონგ .
-ჩვენ ძმები აღარ ვართ .
-ამას ვერ გამიკეთებ , შენს მეტი არავინ მყავს .
მოულოდნელად სახეში მუშტი მოხვდა მარკს , ინერციით ძირს დავარდა , ტუჩიდან სისხლი სდიოდა .
-ჯექსონ ?? (გაკვირვებული უყურებდა მარკი )
-რა გაუკეთე მეის ? (საყელოში წვდა ჯექსონი და კვლავ დაარტყა სახეში )
ექიმი მათ გაბრაზებული უყურებდა .
-თავი სად გგონიათ , რინგზე? ახლავე წადით აქედან , თორემ დაცვას დავუძახებ. ჯინიონგ თქვენ ჩემთან წამობრძანდით.
ჯინიონგი პალატაში შევიდა , მეი მას უღიმოდა.
-როგორ შეგიძლია ამ ყველაფრის მერე გაღიმება , რატომ არ ფიქრობ იმ ხალხზე ვისაც უყვარს აყვარხარ .
-მე არავის ვუყვარვარ.
-მე არავინ ვარ ? "თვალები აუცრემლიანდა ჯინიონგს"
-მაპატიე .
-ეს შენ არ უნდა იხდიდე ბოდიშს .
-საავადმყოფოდან მალე გამწერენ?
-კი . "ბიჭმა ტანსაცმელი მიაწოდა და პალატიდ გამოვიდა .
-კარგად არის ? "ერთდროულად კითხა მარკმა და ჯექსონმა .
-კი.
-არ მაინტერესებს , ჩემთან წამოვა .
-ეს შენი გადასაწყვეტი არარის ჯექსონ .
-მართლა მარკ ?
-კიდევ უნდა იჩხუბოთ ? "ჩაერია მათ საუბარში ჯინიონგი "
პალატიდან მეი გამოვიდა , წონასწორობა დაკარგა და მარკს დაეჯახა .
-მეი როგორ ხარ ? მისკენ წავიდა ჯექსონი.
-ჯექსონ ? გოგონას თვალები აუციმციმდა , იგრძნი როგორ მონატრებია ჯექსონი , თუმცა მალევე გაახსენდა მისი სიტყვები .
-მოგენატრა შენი დაიკო ?
-გთხოვ არ გინდა მეი .
-არ მომიახლოვდე. "მეი მარკს ამოეფარა , ვერცერთმა იგრძნო როგორ ჩაკიდეს ერთმანეთს ხელები"
YOU ARE READING
my bad boy
Romanceმოქმედება ხდება 2070 წლის კორეაში, ორ დაპირისპირებულ ბანდას შორის , ვითარება მას შემდეგ გამძაფრდება , როდესაც ორივე ბანდის ლიდერს ერთი გოგონა შეუყვარდებათ .