My Bad Boy p.10

115 9 0
                                    

მარკი საწოლის სიგანაზე წვება ზურგზე, ფეხები ჩამოშვებული აქვს იატაკზე. მეი იღებს მხედრულ პოზას, ფეხებს ადებს მარკს მხრებზე და ეყრდონა მის მუხლებს . სუნთქვა გახშირებული აქვს ორივეს . ცოტა ხანში მარკს ხელებში აჰყავს ,მაგიდას უახლოვდება , მეი ჯდება მაგიდის კიდეზე, შემდგ ზურგზე წვება და ფეხებს პარტნიორს ადებს მხრებზე. მარკი წელის მიდამოში ჰკიდებს ხელს და ათავსებს პენისს საშოში. შეუჩერებლად უკოცნის ყელს გოგონას , შემდეგ ტუჩებისკენ ინაცვლებს , კვლავ ლოგინისკენ მიიწევს მარკი , გოგონას ზემოდან მოექცევა და ნელ-ნელა ფრინქსაციას უმატებს .

- მარკ . ,, ამოიკვნესა გოგონამ ''

- გავჩერდე ? ,, სუნთქვა შეკრულმა უპასუხა ''

- უკვე პიკს ვუახლოვდები .

ორივე სხეულმა იგრძნო სიამოვნების მწვერვალი , თითები ერთმანეთში ახლართული ჰქონდათ , სუნთქვა გახშირებული , მარკმა იგრძნო ეაკულაცია , ორივეს სხეული მოდუნდა , თუმცა მათი ტუჩები კვლავ ერთმანეთს ეხებოდნენ .

- მეი მიყვარხარ .

- მეც მიყვარხარ .

- უკვე მჯერა .

- ცოტათი მძიმე ხომ არ ხარ ? ,, ჩაეცინა მეის ''

ამ სიტყვებზე მარკს გაეღიმა და გოგონა მკერდზე დაიწვინა , ხელები მის თმებში შეაცურა და თავზე აკოცა . ორივეს ტკბილად ჩაეძინათ ერთმანეთის მკლავებში .

მზის სხივებმა გააღვიძეს მეი , როდესაც თვალები გაახილა ლოგინში მარტო იწვა ,

- მარკ . ,, ხმამაღლა დაიძახა ''

- ხომ კარგად ხარ ? ,, ოთახში მარკი შემოვარდა''

- ასე აღარასდროს მომექცე .

- ანუ შენთან აღარ დავწვე ? ,, გაუღიმა ბიჭმა ''

- ნუ დამცინი . ,, თვალები ცრემლებით აევსო მეის ''

- მეგონა , მე ...

- გთხოვ მეი .

- რისი სუნია , დამწვრის .

- საჭმელს გიკეთებდი , მაგრამ მაცადე ?? ,, ამოიბურტყუნა მარკმა ''

my bad boyWhere stories live. Discover now