1PART

546 38 13
                                    

16 GODINA KASNIJE

*Isabella*

"Hajde wake up sestrice!", Theo uleti u sobu."Au! Pa ovde još nije svanulo!", govori dok čujem kako hoda po sobi. Za par trenutaka kroz sobu se proširi svetlost.
-Napomena-
Mrzim kada me neko budu posle izlaska.
"Koji kurac?!", promumlja Stefan u moju kosu. Otvorim oči priviknjavajući se na svetlost.
"Hajde Bella škola zove!", sedne za fotelju.

"Izađi napolje!", Stefan poviče podižući glavu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Izađi napolje!", Stefan poviče podižući glavu. Najradije bi sad vukala i na njega sto viče jer mi glava puca kao luda. Ali trenutno ga podržavam.
"O pa tu je i zver!", Theo se sarkastično nasmeje ali ne uradi ono što mu je rekao.
"Theo izađi!", ponovim gurajući se bliže Stefanu jer je hladno.

"Theo izađi!", ponovim gurajući se bliže Stefanu jer je hladno

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Nop, dok ne ustaneš!"
"Ne mogu, gola sam."
"Nisam ni mislio da vas dvoje spavate obučeni.", otpuhne ustajući sa fotelje te stane pored kreveta."Ako uopšte spavate."
Dohvatim mali jastuk i gađam ga. Sagne se te ga ne pogodi, mrzim što ima brze reflekse.
"Promašila si i drži taj pokrivač čvršće.", kaže a ja pogledam ka sebi.
"Mrs!", viknem te izađe na vrata uz njegov pobednički osmeh.
"Napokon!", okrenem se prema Stefanu.
"Jutro malena!", ostavi poljubac na mojim usnama.
"Jutro! Nisam mala, imam 16 za mesec dana 17."
"Ali i dalje si maloletna.", nasmeje se. Uzvratim mu te se okrenem uzimajući telefon sa noćnog stočića.
"Pa tačno ću ga ubiti!"
"Šta je bilo?", pita okrećuoci se na leđa.
"Subota je a on me budi za školu.", prevrnem očima.
"Ne radi to. Čak i kad ima veze sa tvojim bratom sve jedno me nervira."
"Šta?", prevrnem očima.
"Prekini!", povuče me na sebe. Ciknem ali ostanem ležati na njemu."Šta radiš danas?", pita uz njegov poznati nevini osmeh.
"Pa ne znam, verovatno ću otići do mame u galeriju. Malo šopinga kasnije...."
"Znači danas si dobra devojčica."
"Ja nikada nisam dobra devojčica.", kažem i ustanem potpuno gola.
"Vidim.", zlobno se osmehne.

"Pokupiću te u devet.", kaže ulazeći u auto. Klimnem glavom te on otvori proyor."U redu?"
"U redu.", poljubim ga.
"Hajde idem.", kaže pokušavajući da se rastavimo.
"Pa hajde!", zezam ga. Ponovo ga poljubim ali duže.
"Sad idem."
"Idi", kažem grizući usnu.
"Theo bi me izbacio da se ponovo vratim unita.", kaže zadihano.
"Verovatno.", nasmejem se približavajući glavu bliže
"A onda bih ja došao kroz prozor."
"Aha...", zagrizem usnu.
"Isabella ja idem", kaže ozbiljan da krene.
"Pa idi.", kažem nevino.
"Idem.". ponovi ali me pogleda.
"Pa?", prekinem ga u skeniranju mog lica.
Protrese glavom te upali auto. "Vidimo se.", osmehne se i brzo nestane niz ulicu.
Okrenem se te uđem u kuću.
"Zver je otišla?", Theo pita silazeći niz stepenice.
"Prekini ga tako zvati.", uđem u kuhinju dok me on prati.
"Zašto? Ti si Bella a on zver, kao u bajci.", uzne moju činiju sa pahuljicama."Ah da, ti ne čitaš bajke već one ženske magazine."
"Imas li ti raditi nešto drugo nego me smarati od ranog jutra?"
"U pravu si.", kaže i sada uzme moju šolju kafe. Pogledam ga a on se nasmeje."Odoh. Hvala za doručak!", krene ka vratima.
"Kako god.", otpuhnem svesna da mi je upravo pojeo doručak i popio prvu kafu bez koje ne funkcionišem.
Sednem za sto uzimajući bananu i jabuku. Ali tada...
"Ne, nećeš!", istrčim brzo napolje. I vidim kako seda u moj auto. "Izlazi!", lupim na prozor a on se smeje.
"Volim i ja tebe!", kaže te upali auto. Pokažem mu srednji prst i vratim se u kuću. Videće on...

BAD ONEWhere stories live. Discover now