*Isabella*
Sedim na krevetu dok mi se ruke tresu zajedno sa belom kovertom u njoj.
Udahnem te ispustim dan zatvarajući oči.
"Idemo.", kažem tiho cepajući gornji deo te izvadim papir.
"Aaaaa!!!!", krenem vrištati kada posle par trenutka pročitam šta piše na papiru.
Ustanem sa kreveta dok idalje pogledom prelazim po tekstu. Rukom prekrivam širom otvorena usta dok mi se par suza slije niz obraze.
"Bella!?", Theo uleti u sobu zadihna.
"Uspela sam!", ciknem te mu potrčim u zagljaj. Ne uzvrati mi te se odmaknem korak kako bi ga videla.
"Šta se desilo?", pita ali usput odmerava moje lice.
"Uspela sam! Upala sam na modnu akademiju!"
"Molim?!"
"Oduvek sam htela biti model!", kažem ogledajući se u ogledala
"Ali kako?"
"Prijavila sam se čim smo se doselili. Poslala sam par svojih slika i oni su me primili.", pružim mu pismo. Uzme ga te ga krene čitati, posle par trenutaka na licu mu zaigra osmeh pa me pogleda.
"Čestitam Bella!" poljubime u čelo."Želim ti da budeš najbolji model."
"Hvala.", nasmejem se.
"Potvrdi dolazak dok nije kasno." kaže i potom izađe iz sobe ostavljajući me da se radujem početku ostvarivanja mojih snova.~Nedelju dana kasnije~
*Theo*
Ulazim u momačku kuću i prvo me zapuhne trista vrsta parfema. Uđem u dnevni boravak ali tu zateknem samo Klausa i Kristiana.
"Rekao sam da se spremite za grad a ne da isprobate svu vrstu parfema."
"Nismo mi!", odgovore i nastave igrati neku video igricu.
"Zdravo!", iza mene se pojavi Lucas takođe sređen.
"Zdravo!", odgovorim te produžim do police sa pićem. Izvadim viski te sipam u čaše pružajući mu jednu.
"Oiii!!!", poviče Havier dok rukom popravlja majicu a zatim sedne do blizanaca.
"Matth...?", krenem pitati za njega ali se on tog trena pojavi.
Otpijem viski pa stamen na sredinu sobe.
"Momci da krenemo. Vodite računa šta radite. Idalje smo novi!", kažem dovršavajući viski dok svi ustaju i kreću ka vratima.
"Pazi Matthew-a, mutan mi je.", kažem tiho Lucasu te samo klimne glavom. Posle par trenutaka nalazimo se svako u svom autu. Haviar i ja u Range Rover, blizanci u Jeep-u i Lucas i Matthew u Audi-u na putu u klub.
Ne moram napominjati da smo mladi i da volimo brze vožnje tako da smo za kratko vreme bili ispred kluba.
Ulazimo svi zajedno dok pogledom prelazim po ljudima u klubu.
"Ovo je....", kažem.
"Strava!", poviče Havier te uleti u gužvu. Naime klub je bio prepun ljudi, plesni podijum je vrveo od devojaka koje su se pomerale u ritmu muzike. Separei sa strane takođe puni sa momcima i nekim devojkama koje im sede u krilu i da ne opisujem više.
"Reci mi da si rezervisao?", javi se Klaus.
Klimnem glavom i pokažem im na separe iznad koji je izgledao kao tarasa kluba.
Okrenem se toliko da vidim da je Matthew otišao za šank.
"Idemo!", poviču blizanci te krenemo ka našem mestu.Prošlo je dva sata i atmosfera u klubu je još više zagrejana. Pijemo i smejemo se raznim šalama i doživljajima. Jedini tu nije bio Matthew, Lucas je par puta odlazio do njega ali bi se vraćao sa istim odgovorom 'Dobro mu je onako'.
Odjednom muzika je stala te su svi usmerili pogled ka vratima kluba.
"Devojke Džoker u klubu!!!", javi se DJ te sve devojke krenu aplaudira i vrištati kao lude. Ustanem zajedno sa momcima te stanemo uz ogradu.
Na vratima je stajao dečko duge braon kose obučen sav u crno.
YOU ARE READING
BAD ONE
FanfictionNastavak knjige "Posebna" "Volim svoje greške! I grešiću iznova i iznova bez prestanka!" "I onda?" "I onda ću pogrešiti toliko da nikada neću moći da odem od tebe." "To je zato što me voliš." "Ne to je zato što grešim, a ti si mi najbolja do sada!"