*Isabella*
Oke ovo je totalno bezveze. Podignem noge na sedište autobusa. Da autobusa, pošto ova dvojica nisu mogla iznajmiti prokleti auto. Tako da sam sad osuđena ići prokletim javnim prevozom. Mrzim to još od malena. Srećom autobus nije bio prenatrpan jer bi poludela u toj gužvi.
Oslonim glavu na laktove gledajuci kroz prozor. Posmatrala sam nebo koje je bilo roze boje. Oduvek sam htela da vidim Pariz čak i živim tu. Uvek su mi se dopadale devojke iz Pariza bile su lepe sa toliko strasti."Matthew!", Havier ga je dozvao šapatom. Nisam htela da obraćam pažnju na njih samo sam želela da na miru posmatram.
"Matthew! Zar nije lepa?"
Ah koliko god želela da ne čujem ipak sam sve čula.
"Ćuti! Pusti me da spavam.", ovaj mu kaže te se promeškolji u sedištu.
"Matthew!", ponovo ga pozove."A šta misliš o čemu razmišlja a?"
"Odjebi!!!"
"Reci mi!!!"
"Misli o tebi.", odgovori mu besno i okrene leđa.
"Stvarno?! Misliš tako a?"
"Aha'"
"A jeste lepa stvarno.", ućutao je.
Prevrnula sam očima i nastavila da posmatram sada već grad.
"Matthew!", ponovo će.
"Molim Havier!?"
"Da li joj se sviđam?", istog trena ih pogledam. Matthew je bukvalno iskolačio oči od neverice da ga ovaj to pita.
"Ne, ne sviđaš joj se.", odgovori mu kratko i zatvori oči.
"Molim!? Što? Zašto?! Kako ti znaš?", zacvileo je kao malo dete. Još gore od toga, popeo se na sedište klečeći pored njega."Jesi suguran? To ne moze biti istina.", rekao je pa pogledao u mene."Čak se i tebi sviđam. Mada znaš, ja ne preferiram muškarce za veze i to...", govorio je dok se vraćao na sedište.
Mislim da je pogledom mogao da ga ubije ubio bi ga istog trena.
"Ti si kreten." Ustane i premesti se skroz na drugu stranu autobusa.
Nasmejem se na sve gledajući kako se ovaj duri. Vratim pogled na Haviera dok me je on već gledao.
"Šta?", oblikujem usnama.
Podigne se malo gledajući u Matthewa a onda se premesti na sedište do mene.Jednu ruku prebaci preko mog ramena te me obgrli.
"Dođi!", priče me njemu tako da mi sada glava odmara na njegovim grudima.
"Namerno si to uradio.", uhavtim njegovu slobodnu ruku u moju.
"Šta?"
"Iznervirao ga kako bi bili sami."
"Ne. Bože šta tebi pada na pamet. Ja sam samo iznosio činjenice. Ali moram ti neštoo reći stvarno, imam utisak da mu se sviđam. Evo na primer umesto da je seo pored tebe lepe, zgodne DEVOJKE on je seo pored mene lepog, zgodnog MOMKA. Zar to nije čudno?"
"Ne nije.", nasmejala sam se."Vidi se da me ne podnosi."
"Mrzi on ceo svet, nemoj da te to brine."
"OMG!!!", odgurnem se od njega i bukvalno zalepim za prozor. Ajfelova kula. Maštala sam da je uživo vidim. Izgleda tako savršeno sa svim tim upaljenim lampicama. Prolazili smo tik pored nje tako da sam je lepo mogla videti. Ovo i ne mora ispasti toliko loše.
YOU ARE READING
BAD ONE
FanfictionNastavak knjige "Posebna" "Volim svoje greške! I grešiću iznova i iznova bez prestanka!" "I onda?" "I onda ću pogrešiti toliko da nikada neću moći da odem od tebe." "To je zato što me voliš." "Ne to je zato što grešim, a ti si mi najbolja do sada!"