Nie odzywaliśmy się do siebie z Zaynem od tygodnia. Jedyne rozmawiałam nieraz z Harrym. Nie powiedziałam mu o tym pocałunku, bo boję się, że mnie wyśmieje.Skończyłyśmy nie dawno wywiady dotyczące płyty. Już za tydzień wydajemy ją, a z tego co wiem to za półtora lub 2 miesiące wyruszamy w trasę. To jest chyba ulubiony moment w mojej pracy. Uwielbiam patrzeć na naszych fanów, którzy czekają, aż nas usłyszą. Uszczęśliwianie ich to najlepsza rzecz jaka może być. Bez nich nie byłoby nas. Bez nich nie byłoby mnie. Muzyka to, to co kocham. Chociaż w zespole z każdym dniem mniej wierzę w muzykę. Nie umiem współpracować z dziewczynami. Do tego jeszcze ta praca. Rozumiem, że trzeba zarobić, ale tak nie musimy. Wiem, że one chcą dobrze, ale codziennie to mnie niszczy. Nie umiem im się sprzeciwić. Jestem za słaba. Jestem do niczego. One tyle poświęcają, a ja nadal jestem łamagą. Powinnam odejść z zespołu. One poradzą sobie lepiej bez mnie. Jestem im nie potrzebna.
Z zamyśleń wyrwał mnie dźwięk dzwonka w moim telefonie. Spojrzałam się na urządzenie. To Harry. Odebrać?Cześć Perrie. Masz dzisiaj czas, żeby się spotkać? Muszę z tobą pogadać.
Hej Harry. Chyba mam czas. A o czym chcesz porozmawiać?
To nie rozmowa na telefon. Spotkajmy się za godzinę w tej kawiarni gdzie byliśmy tydzień temu. Dobrze?
Okej. Będę. Do zobaczenia.
Cześć.
I rozłączył się. O czym on chce rozmawiać ze mną? Może chce tylko tak pogadać. A może chodzi o Lou? Nie mam pomysłu.
Wzięłam szybki prysznic i ubrałam się. Założyłam różową sukienkę z kwiatami do połowy ud. Do tego założyłam różowe vansy. Rozpuściłam włosy i zrobiłam lekki makijaż.
20 minut później jechałam już na spotkanie. Wysiadłam z samochodu i weszłam do kawiarni gdzie kilka dni temu spotkałam się z Harrym. Popatrzyłam na ludzi siedzących w budynku. Na boku kawiarni siedział Harry z okularami. Miał na sobie czarną bluzę z kapturem oraz jeansy. Podeszłam do niego.-Cześć Harry.
-O hej Perrie. Przepraszam, że cię nie zauważyłem, ale nie chciałem, żeby ktoś mnie poznał.
-Nie ma sprawy. To o czym chciałeś pogadać?
-Powiem odrazu. Zayn powiedział mi o pocałunku.
================================
Witam wszystkich!
Dzisiaj kolejna okazja!
Wczoraj nie udało mi się napisać kolejny rozdział. Jestem tym trochę smutna, ponieważ dokładnie 6 lat temu wyszedł pierwszy singiel One Direction - What Makes You Beautiful. Nie zdążyłam wstawić, ale jako rekompensatę wstawię go dzisiaj.Zobaczcie na yt WMYB! Niech dobije jeszcze w tym roku do miliarda!!!!
Do zobaczenia!
CZYTASZ
Let me love you || Zerrie
FanfictionOn - Przystojny Mulat o czekoladowych oczach.Członek najpopularniejszego boysbandu świata. Nie lubi bawić się w związki. Ona - Wrażliwa blondynka o niebieskich oczach. Zawsze była tą cichszą częścią zespołu. Z racji tego, że jest łatwowierna dziewc...