Mutlu Biten Masallardır

31 11 1
                                    

Kimi arkadaşım soruyor bana. Neden yazılarında netlik yok? Neden bir konuda yoğunlaşmıyorsun? diye.
Ben eğerki yazıyorsam; duygularımı beyan ederim. Karışık bir duygu içerisindeyim, net birşey yok anlayacağınız.
O anki, ruh halime bağlıdır yazdıklarım. Beni okursan beni anlarsın, yazdıklarım hayatına pek bir şey katmaz anlayacağın.
hayattan aldığım dersleri yazmam ben, Hayatın sunduğu prüzleri yazarım. Bunları öğrenip ders çıkarmak, size kalmış birşey.

Tutunamıyorum yazılarıma, şiirlerimle bütünleşemiyorum artık. Unutmadım hayallerimi vazgeciyorum sadece. Olmuyor biliyorum, yoruyorum kendimi. Duygu değişimi yaşıyorum. Bir kaç gündür öfkeliyim, sinirliyim insanlığa. Çünkü hayallerimi hiç ediyor insanlar, kızıyorum... nedendir bilmem ama, umursamıyorum kimseyi. Yatışan sinirlerim terkediyor bedenimi. Nedenini bilmiyorum, onlarda senin gibi;
Gidiyorlar...
...

Sadece sen ve ben; bir bütün olamaz mıyız? farklı yıldızlar yerine, aynı ay'a bakamaz mıyız? Sen bana bir adım gel, kaçarsam namerdim. Tek kalemle bir romana, bir ömür yazamaz mıyız?

Birini seviyorsan; umursa yaşamayı, kavuşmaya çalış ona. Çünkü zaman akıp gider, onunla birlikte sende gidersin, oda. Ama sevgini kağıdada yazabilirsin. Sonuçta; söz uçar, yazı kalır. Sen gitsende:
Şiirlerin, yazıların seni hatırlatır insanlara. Unutmazlar... yazdıklarını her okuduklarında, bir sen yeşerir akıllarda. Taze kalırsın eskisindende.

Baksanıza onca yıl, geçip gitti bir çırpıda. Anlamadık hiç bir şeyi. Olamaz böyle bir şey! Daha gencecik kadındın, nasıl yaşın altmış oldu? Zaman senide yaşlandırmış, almış senden koca ömür. O mis kokan gül bahçende, kalmış sade kuru bir gül. Yalnızlıkmış onun adı, bin gönülde, bir olmakmış. Elbet bir gün herkes ölür, yalnız kalır koca ömür...

-4-

Beyaz Kadar Temiz OlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin