Çığlık Çığlığa Susmak

19 5 0
                                    

Bir pandomimci gibi hayata el kol yapmak. Seni fark etmesini beklemek, ne kadar zor bir iş. Dilin yokmu senin konuşsana..! Ama o şekilde de olmuyor, hayat bencilliğini kullanıyor sana karşı. Umursamaz bir tavır takınıp, alaycı gözlerle seni süzüyor sadece. Bu nedenle yapmak istediklerini hayattan gizli yap. Çünkü işi gücü yokmuş gibi; yapmış olduğun planları, hayal denizinde alabora ediyor. Zamanla sende ona benzeyip bencilleşiyorsun. Kimseyi dinlemiyor, herkese alaycı gözlerle bakıyorsun, yapma...

Derinlerde saklıdır mutluluk. İnsanlardan yediğiniz kazıklar, mutluluğunuza denk gelir her seferinde. Delik deşik olan mutluluğun, kan ağlayan vücudunda,hüzün dolar. Yenisine gücün yetmez, eskisi ile yetinirsin. Aldığı darbelerden dolayı, dağılmaya başlayan mutluğun, bir zaman sonra yok olur. Aradığınız  mutluluk, yalnızca masallarda bulunur.

Sen bir kibrit kutususun, onlar ise bir mum. Başkalarının hatasından dolayı sönen her mumu, kendinden harcayarak yakıyorsun. Onlar sönmeye devam ediyor, sen ise tükendiğin ile kalıyorsun...

Söylenen sözler zehir gibidir; yavaş yavaş işler vücuduna. Halsizlik çöken bünyeni, taşıyamaz olursun artık. Ya zehiri temizlersin vücudundan yada zehir olur yaşayabileceğin tüm zaman. Ya silersin onları hayatından yada nefret edersin yaşadığın hayatından.

                             -9-

Beyaz Kadar Temiz OlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin