rude

301 46 34
                                    

Kaba kelimeler kullanmak sana herkesin aksine yakışıyor.

Yani çok ileri gitmemek şartıyla, kimse çok ağır küfürleri etmemeli.

Bu günlüğü en baştan okuma fırsatın olursa, bu günlüğe ilk başlama sebebimin sen olduğunu anlayacaksın.

Ortaokulda senden nefret ettiğim için yazmaya başlamıştım ama şimdi, lisenin son yılında sana olan aşkımı yazıyorum.

Hayat çok tuhaf değil mi?

Sen de çok tuhafsın.

Yani, okuldaki her kızla birlikte olma şansın varken bile onlardan biriyle birlikte olmuyorsun.

Geçen gün bir kızla para karşılığı beraber olduğunu gördüm, tuhaftır ki parayı veren kızdı Frank.

Ya aletin çok sağlam, ya da jigolo falansın.

Yani jigolo olma ihtimalin daha yüksek gibi geliyor, eski motele gittiniz sonuçta.

Sizi odadan inlemeler gelene kadar bekledim ve sonra ağlayarak eve döndüm.

Bedenine sahip olmak gibi bir hayalim yok, yine de seni başkalarıyla hayal etmek bana acı veriyor Frank.

Başkalarının içine girmenden hoşlanmıyorum veya başka birilerine kaba sözler söylemeden de.

Sevdiğin kişi ben olamayacağım ama nefret ettiğin kişi kalmak da hiçbir şey hissetmediğin biri olmamdan daha iyidir.

Becermeyi asla istemeyeceğin biri olduğunu biliyorum ama öldürmek istediğin kişi olmayı uzak durduğun kişiye tercih ediyorum.

Bana az önceki gibi öldürücü bakışlar atmanı ve kaba el hareketli yapmanı seviyorum.

Benim kaba çocuğum olmanı isterdim.

impersonal » frerardHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin