Embarrassed../ Jimin&Ash/ - MAHÇUP –
YORUM ATMAYI VE OYLAMAYI UNUTMAYIN <3
Hatırlatma..
"nereden öğrendin?" , "neyi ?",
"ufaklık dans etmeyi diyorum?? Nereden öğrendin", " pardon ya kafam gitmiş uzun zamandır böyle dans etmemiştim, küçükken ailem bi kursa yollamıştı modern kursa, orada öğrenmiştim", "gayet iyisin ufaklık" iyi değil baya güzel dans ediyordu. Belki onu bizim provalara götürebilirdim, bizi özenirse bu işi yapmak isterdi belki..
" Hey Ashley" arkamı döndüğüm de tam yanımda olduğunu görmüştüm. Bu kaçıncıydı? Üçüncü mü? O benim gözlerime bakıyordu ben onun. Ve ikimizde hareket etmiyorduk..
- - - - - - - - - -
ASHLEY'DEN..
Uzun süre böyle kaldıktan sonra geri çekilmeye karar vermiştim. Aslında rahatsız olmamıştım ama biri görse ne derdik(!)
"Jimin.. Benim gitmem lazım" tam arkamı dönüp gidiyordum ki "yarın çocuklarla prova yapacağız" , "ne güzel size iyi provalar" deyip gidiyordum ki "sende gelmek ister misin?" ne!! Beni mi davet ediyordu?! Yani diğer bts üyeleri ile de mi tanışacaktım. Bu mükemmel bir şey, normalde hemen evet evet diyip çığlık atarak zıplamaya başlardım ama soğukkanlı olmalıydım , hevesli gözükmemeliydim.
"bilemiyorum Jimin, rahatsız etmek istemem" demiştim, çok iyi rol yapıyordum be!
"rahatsız edeceğini düşünseydim çağırmazdım" mantıklı.
"diğer çocuklar ne der? Dikkatlerini dağıtırım orada ben" bunda da ben haklıydım ama değil mi?
" bi kenarda durur bizi izlersin birkaç hareket kaparsın fena olmaz" diyip göz kırpmıştı. Aman Tanrım neler yaratıyorsun sen böyle!!
"tamam o zaman yarın haberleşiriz, ben artık gideyim" diyip daha da laf etmesine izin vermeden hemen kapıdan çıktım. Merdivenlerden iniyordum ki " ben müneccim miyim Ashley, numaranı nasıl ve nerden bilebilirim ki sana haber vereyim" ah aptal kafam! Doğru ya!!
"944.000.***********" ( arkadaşlar numaralarını tam bilmiyorum nasıl başlar falan :D )
" yarın haber ederim seni" , "tamamdır iyi geceler" demiştim. Fakat o hiçbir şey demeden tekrar odasına geri dönmüştü. Dese şaşardım zaten. Yine eski Jimin olmuştu hemencecik.
Neyse bunları düşünüp beynimi fazla yoramazdım. Şaka gibi ama yarın diğer bts üyeleri ile tanışacaktım. Acaba yarın ne giymeliydim. Hemen eve gidip gardrobumun başına geçmek istiyordum!!
JİMİN'DEN...
İnşallah yarın benim yanımda olduğu kadar rahat olabilirdi, diğer üyelerin onu seveceğinden emindim çünkü o sempatik biriydi ve yetenekliydi.
- - - - - - -
Sabah uyandığım da her zaman olduğumdan daha heyecanlıydım, bunu Ashley'in bizimle gelecek olmasına neden tutuyordum. Doğruydu çünkü.
ASHLEY'DEN..
Dün hazırladığım kıyafetleri giymiştim. ( mediadaki kıyafetler )
Güzel olduğumu düşünüyordum. Aşağı inip kahvaltımı edip portakal suyumu içmem lazımdı, portakal suyu bana enerji veriyordu.
Yaklaşık yarım saatte kahvaltımı edip bitirmiştim o sıra telefonumun ışığı yanıp sönüyordu, mesaj gelmişti bilmediğim numaraydı ve kapıya çık diye yazmıştı, sanırım Jimin'den di bu mesaj yine de emin olmak için camdan bakmaya gitmiştim. Gördüğümde ise telefonunu kaydedip evden çıkmıştım.
"merhabaa" tüm sevecenliğimle el sallamıştım. Ama o hiçbir şey demeden arabayı sürmeye başlamıştı. Bende susmaya çalışmıştım, hayır benimle konuşmayacaksan beni niye götürüyorsun arkadaş!
"bana böyle davranacaksan , niye benide götürüyorsun?" sonunda dayanamayıp sormuştum.
"çünkü yeteneklisin" bu muydu yani?
"bu mu ? sadece bunun için mi?"
".......
MERHABA GENÇLER ÖNCELİKLE HEMEN ŞUNU BELİRTEYİM HİKAYEMDE JİMİN'İ KÖTÜLEMİŞ GİBİ GÖZÜKÜYORUM AMA HER A.R.M.Y GİBİ BENDE ONA BAYILIYORUM VE BİTİYORUM <3 <3 ŞUAN HİKAYE GEREĞİ JİMİN'İ BÖYLE GÖSTERMEK ZORUNDAYIM.. AMA İLERİKİ BÖLÜMLER DE BİZİM JİMİM'İZ GİBİ OLACAĞINI GÖRECEKSİNİZ.
BU ARADA YORUM ATMAYI VE OYLAMAYI UNUTMAYIN <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Embarrassed\\ mahçup //
FanficBTS'den Jimin ve sıradan bir kızın hikayesi.. Bence hoşunuza gidecek..