GENÇLER SUGAYI KÖTÜLEMEK AMAÇLI YAZILMAMIŞTIR. BİASIM SUGA VE JİMİN BU ARADA HEPSİNİ ÇOK ÇOK SEVİYORUM AMA NE BİLEYİM İŞTE.. YORUM VE OY VERMEYİ UNUTMAYIN BTS'Yİ VE SİZİ SEVİYORUM....
Hatırlatma:
"kızım... sadece 1 ay hem haftada bir gelen Kim Yoo teyzen seni kontrol etmeye gelecek merak etme yalnız olduğunu anlamayacaksın bile." Demişt iannem arayı hiç soğutmadan babam lafa girmişti.
"hem Jimin abine de söyledim o da kontrol için arada yanına gelecek merak etme prensesim" ne! Jimin mi? Abi mi?! Olmaz. Gelmesin. Gelirse ben naparım?!
" baba.." lafımı kesmişti babam
"kızım lütfen anla" demişti annemin elini tutarak annemde kafasını sallamıştı.
"tamam" demiştim üzgün olduğumu belli ederek.
Yani şimdi Jimin ile hafta da 3-5 kez görüşmek zorunda kalacaktım ve 1 ay boyunca hep tekrarlanacaktı bu !! Acaba beni neler bekliyordu!!!!
Sabah uyandığım da aşağıda bavul sesleri geliyordu annem gürültülü bir şekilde bavulu yerde sürüyordu anlaşılan. Sanki sırf ben uyanayım diye bu kadar gürültü yapıyorlardı!! Şaka gibi(!)
Paytak paytak yürüye yürüye aşağıya inmiştim.
"günaydın" demiştim somurtarak.
"yapma böyle prensesim" demişti babam bi yandan da annem yanağımı öpmüştü
" günaydın canım" demişti.
Elime herhangi bir şey alıp oynamaya başlamıştım. Stresli yada sıkıntılı zamanlarımda hep bunu yapardım.
"gerçekten gitmek zorunda mısın?" dedim babama bakarak.
" Kızım sadece 1 ay lütfen ama.." demişti o da üzüldüğünü belli eden bir bakış atarak.
Kendimi silkerek. "Tamamdır" demiştim. Evet. Tamam olabilir gidebilirler. Sonuçta ben büyüdüm.
Ben kendimi avuturken kapı çalmıştı. Hala kendi kendime konuşurken gidip kapıyı açmıştım. Jimin karşımda duruyordu.
"Günaydın" demişti. Ah hadi ama! Ben görüşmek istemedikçe (!) Jimin dibimde bitiyordu. Tamam kim istemez ki Jimin'i düşüncesi geçiyor aklınızdan ama öyle olmuyor gençler. Gerçekten aklımı karıştırıyordu.
"Neden buradasın" demiştim soğuklukla
"Ailen benden sana bakmamı istedi" dedi küçümser bir biçimde
"evine git" demiştim huzursuzca.
Yaklaşık 10 dakika sonra annemler kapıya doğru yol almışlardı.
"Kendine iyi bak 1 ay sonra buradayız güzelim" demişti annem sarılırken
"seni seviyoruz kızım" demişti babamda.
Aynı zamanda da Jimin'e görüşürüz demek için harekete geçtiler. Onunla da vedalaştıktan sonra el sallayıp son kez bakıp kapıyı kapamıştım.
Jimin'e bakıp hiçbir şey demeden koltuğa doğru yol almıştım. Onunla konuşmayı düşünmüyordum.
Yukarı çıkıp kitap almaya karar vermiştim.
Ağır adımlarla merdivenleri çıkarken Jimin kolumdan tutmuştu.
"böyle yapma" demişti bir adım daha yukarı çıkmıştı.
" bir şey yaptığım yok izin ver—" sözümü kesmişti
"soğuk davranma" demişti aramızda bir tık basamak kalmıştı.
Bende o basamağa inip aramızdaki mesafeyi kapatmıştım.
"sende aklımı karıştırma o zaman" demiştim dik dik bakarak.
Artık aramızda hiç mesafe de kalmamıştı.. Yine çok yakındık..
GENÇLER SUGAYI KÖTÜLEMEK AMAÇLI YAZILMAMIŞTIR. BİASIM SUGA VE JİMİN BU ARADA HEPSİNİ ÇOK ÇOK SEVİYORUM AMA NE BİLEYİM İŞTE.. YORUM VE OY VERMEYİ UNUTMAYIN BTS'Yİ VE SİZİ SEVİYORUM....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Embarrassed\\ mahçup //
ФанфикBTS'den Jimin ve sıradan bir kızın hikayesi.. Bence hoşunuza gidecek..