Embarrassed../ Jimin&Ash/ - MAHÇUP - Bölüm 28
GENÇLER SUGAYI KÖTÜLEMEK AMAÇLI YAZILMAMIŞTIR. BİASIM SUGA VE JİMİN BU ARADA HEPSİNİ ÇOK ÇOK SEVİYORUM AMA NE BİLEYİM İŞTE.. YORUM VE OY VERMEYİ UNUTMAYIN BTS'Yİ VE SİZİ SEVİYORUM....
Hatırlatma..
" hemen geliyorum" diyip hızlıca kalkmıştım.
Tedirginlikle yürürken, karşıda Mark'ı görmüştüm.
Yanına gititğimde direkman sarılmıştı. Bense sadece tepkisiz kalmıştım. Dudakları yanağıma doğru gelince kendimi geri çekmiştim.
"ne yaptığını sanıyorsun sen" demiştim.
"seni özledim" demişti. Ben özlememiştim. Bana yaptıklarını unutamazdım.
"uzak dur" !!!! diye bir bağırış gelmişti.
Ups!!!
Suga tip tip bakmıştı ama harekete geçen Jimin olmuştu. Bu jimin'in sesiydi. İçimden bilmem kaçıncıya dua ederken buldum kendimi. İnşallah bir yaygara çıkmazdı çünkü eğer çıkarsa bu çocukların geleceğini berbat edebilirdi.
Kim kavgacı bir idol isterdi ki?! Saldırgan falan..
Hele ki Jimin.. Chim-chim ponçik jimin..
Ben bunları derken Jimin dirseğimden tutup kendisine çekmişti beni. Karşı koymuyordum ama yinede kulağına doğru yükselip " sakin ol burada bir sürü hayranın var dikkatli davran sakın bağırma" demiştim. Ama kime diyorum ki ben(!)
"ooo Jimin.." jimin e bakmıştı alay ettiği çok belliydi. Onlar birbirini tanıyorlar mıydı hem?
Tamam bi aralar Mark stajyerlik yapmıştı. Bighit te mi yapmıştı yoksa. Bu konuları bana hiç anlatmazdı bende merak etmezdim zaten.
"bas git" resmen tıslamıştı jimin yumruk yaptığı elini tutunca 1-2 saniyeliğine şaşırdığını anlamıştım. Ağzı açılmıştı.
"hadi gidelim" demiştim ve onu sürüklemeye başlamıştım.
Bir şey demeden yürüyen Jimin sonunda durdurup
"fanlar el ele tutuşurken fotoğrafımızı çekmiştir, neden tuttun ki elimi!?" diye üstüme yürümüye başlamıştı!!
GENÇLER SUGAYI KÖTÜLEMEK AMAÇLI YAZILMAMIŞTIR. BİASIM SUGA VE JİMİN BU ARADA HEPSİNİ ÇOK ÇOK SEVİYORUM AMA NE BİLEYİM İŞTE.. YORUM VE OY VERMEYİ UNUTMAYIN BTS'Yİ VE SİZİ SEVİYORUM....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Embarrassed\\ mahçup //
FanficBTS'den Jimin ve sıradan bir kızın hikayesi.. Bence hoşunuza gidecek..