Embarrassed../ Jimin&Ash/ - MAHÇUP - Bölüm 29

117 17 2
                                    

GENÇLER SUGAYI KÖTÜLEMEK AMAÇLI YAZILMAMIŞTIR. BİASIM SUGA VE JİMİN BU ARADA HEPSİNİ ÇOK ÇOK SEVİYORUM AMA NE BİLEYİM İŞTE.. YORUM VE OY VERMEYİ UNUTMAYIN BTS'Yİ VE SİZİ SEVİYORUM....

Hatırlatma..

Tamam bi aralar Mark stajyerlik yapmıştı. Bighit te mi yapmıştı yoksa. Bu konuları bana hiç anlatmazdı bende merak etmezdim zaten.

"bas git" resmen tıslamıştı jimin yumruk yaptığı elini tutunca 1-2 saniyeliğine şaşırdığını anlamıştım. Ağzı açılmıştı.

"hadi gidelim" demiştim ve onu sürüklemeye başlamıştım.

Bir şey demeden yürüyen Jimin sonunda durdurup

"fanlar el ele tutuşurken fotoğrafımızı çekmiştir, neden tuttun ki elimi!?" diye üstüme yürümüye başlamıştı!!

Sanki ben tutup onu çekiştirmiştim! Şu dengesiz hareketlerinden bıkmıştım!

"Sanki ben tuttum sadece, şaka gibisin Jimin gerçekten.." sözümü bitiremeden fanın biri " Jimin nasıl yaparsın bunu bize!!" diye bağırmaya başlamıştı.

O bağırdıkça insanların ilgi odağı olmaya başlıyordu ve diğerleri de bağırmaya başlamıştı.

Jimin gözlüğünü ve şapkasını takıp hızlı hızlı yürümeye başlamıştı. Beni geride bırakarak.

Onun arkasından öylece baka kalmıştım.

Fanlardan birkaç tanesi beni ittiriyordu. Oradan oraya sürükleniyordum resmen. Jimin'e şaşırmaktan hiçbir şey yapamamıştım.

O sırada Suga diye tahmin ettiğim kişi beni götürmeye başlamıştı. Şapkasından göremiyordum tam olarak.

Biraz koştuktan sonra çocukların yanına varmıştık.

"İyi misin?" diye sormuştu Jin

Şapkamı düzelterek " bir şeyin yok değil mi ?" diye sormuştu Namjoon.

"Bir şeyim yok" diyip onları orada bırakmıştım.

Arkamdan V geliyordu, konuşmasından anlayabiliyordum.

En sonunda kolumdan tutarak " sakin ol " demişti.

"Olamam!" diye bağırmıştım. Bu tepkimi beklemiyor olacak ki şaşırmıştı.

"Olamam V, olamam" demiştim ve ardından " lütfen gelme " demiştim.

"Sana mesaj atacağım" demişti V.

Gerçekten V, Jimin'den daha düşünceliydi. Beni koruyordu!

Aynı şekil Suga'da!

Cebimde titreyen telefona baktığımda Suga'nın aradığını gördüm. Reddedip mesaj atacaktım.

"Şuan konuşamam akşam ararım" demiştim. Ve telefonu kapamıştım.

Biraz düşünmem gerekiyordu.

Olanları.

Jimin ile başlarda çok yakındık çünkü insan içinde değildik.

Hem zaten ben ne düşünüyordum ki! O bir idol!

Bense.. Ben normal biriyim.

Bir daha Jimin yoktu benim için! Olmayacaktı. Olmamalıydı.!

GENÇLER SUGAYI KÖTÜLEMEK AMAÇLI YAZILMAMIŞTIR. BİASIM SUGA VE JİMİN BU ARADA HEPSİNİ ÇOK ÇOK SEVİYORUM AMA NE BİLEYİM İŞTE.. YORUM VE OY VERMEYİ UNUTMAYIN BTS'Yİ VE SİZİ SEVİYORUM....

�]R�1St

Embarrassed\\ mahçup //Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin