GENÇLER SUGAYI KÖTÜLEMEK AMAÇLI YAZILMAMIŞTIR. BİASIM SUGA VE JİMİN BU ARADA HEPSİNİ ÇOK ÇOK SEVİYORUM AMA NE BİLEYİM İŞTE.. YORUM VE OY VERMEYİ UNUTMAYIN BTS'Yİ VE SİZİ SEVİYORUM....
Hatırlatma:
"Suga sana bir şey anlatacağım" demiştim.
Anlatacaktım. Artık içimde tutmanın bir faydası yoktu.
"Bende sana" demişti Suga.
"Tamam o zaman önce sen" demiştim.
"Dinliyorum seni başla"demişti Suga bütün umursamazlığıyla.
"Jimin'e karşı karışık hisler besliyorum" demiştim bi anda.
İlkte hiç tepki verememişti sadece "ne gibi?" demişti.
"Ben.." bunu daha kendime itiraf edemedim ki bir başkasına nasıl edebilirim?
..............
Sanırım söyleyemecektim.
"hadi söyle Ash" demişti Suga fısıldarcasına.
"ben nasıl söyleyebilirim ki beni şizofren sanabilirsin" demiştim. Gerçekten de öyle sanabilirdi çünkü aslında ortada gözüken hiçbir şey yoktu. Uydurduğumu falan düşünebilirdi.
"gerçekten boş—" sözümü kesmişti.
"hayır söyle" demişti net bir ifadeyle.
"ben sanırım Jimin'den hoşlanıyorum.Yada 2-3 gün öncesine kadar hoşlanıyordum ya gerçekten bundan emin değilim."demiştim sonunda da kendimi saklarcasına *sanki* ellerimi kafama gömmüştüm.
"utanma" demişti Suga
"beni deli zannedebilirsin Suga çünkü aslında Jiminden nefret ediyor gibi duruyorum aynı şekil o da benden ama o korkuyor Suga ve haklıda .. O bir idol.. Bense.. Sıradan bi—"
"hayır deme öyle Ash! Sen bizim için değerlisin. Jimin içinde aynı şekil bizde farkındayız aranızda soğuk rüzgarların estiğini bende sana bunu soracaktım zaten, ama bizimle gezmemezlik veya bize gelmemezlik etme" demişti. Hayır Suga'nın bu kadar uzun cümle kurmasına mı şaşırayım bana destek çıkmasına mı?
Ben aslında Suga benden hoşlanıyor sanıyordum.
Yanılmışım.
Hoş.. Jimin'de hoşlanıyor sanmıştım ama...
Acaba Suga'ya sorsam mı ?? Sonuçta aynı evde kalıyorlar mutlaka konuşmuşlardır.
"Imm.. Suga" demiştim soru sorarcasına
Kafa sallamıştı sadece
"sana bir şey soracağım"
"sor"
"...........
GENÇLER SUGAYI KÖTÜLEMEK AMAÇLI YAZILMAMIŞTIR. BİASIM SUGA VE JİMİN BU ARADA HEPSİNİ ÇOK ÇOK SEVİYORUM AMA NE BİLEYİM İŞTE.. YORUM VE OY VERMEYİ UNUTMAYIN BTS'Yİ VE SİZİ SEVİYORUM....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Embarrassed\\ mahçup //
FanfictionBTS'den Jimin ve sıradan bir kızın hikayesi.. Bence hoşunuza gidecek..