GENÇLER SUGAYI KÖTÜLEMEK AMAÇLI YAZILMAMIŞTIR. BİASIM SUGA VE JİMİN BU ARADA HEPSİNİ ÇOK ÇOK SEVİYORUM AMA NE BİLEYİM İŞTE.. YORUM VE OY VERMEYİ UNUTMAYIN BTS'Yİ VE SİZİ SEVİYORUM....
Hatırlatma...
1-2 dakika bakıştıktan sonra figürleri göstermeye başlamıştı. Gerçekten mükemmel ötesi dans ediyordu. Ama aklımı yiyen şey V'di. Ona bir şeyleri açıklamam lazımdı. " ne düşünüyorsun?" jimin'in sorusuyla kendime gelmiştim. " v.. v bizi gördü" , "görmüşse nolacak?" demişti bbu ne soğukkanlılıktı?!
" şey.. şey... utandım" diyip ellerimle kafamı saklamaya çalışmıştım. Bu halime kocaman kahkaha atarak yanıma yaklaşan Jimin "utanma" demişti sadece ve yanağımı sıkmıştı.
Sahi ya Jimin bana ne zamandır bu kadar iyi davranır oldu?
Ne zamandır iyi davrandığını bilmiyordum ama iyi davranması efsane derecede hoşuma gitmeye başlamıştı.
İtici jimin'i sevmiyordum. Sıcakkanlı güler yüzlü ki gülmek ona çok çok yakışıyor, işte ben bu Jimin'i seviyordum.
Yaklaşık 20 dakika sonra durduğumuzda ikimizde nefes nefese kalmıştık. Çok hızlı dans etmiştik. Jimin ile dans edebildiğim için kendimi çok çok şanslı hissediyordum tabi diğer çocuklarlada.
Sonuçta onlar BTS!
İkimizde yere oturmuş nefesimizi dizginlemeye çalışıyorduk. Buna rağmen " iyisin , gerçekten" demişti. " teşekkür ederim" diyebilmiştim sadece, ne denilebilirdi ki başka? Hem birinin beni övmesini sevmiyordum.
V: Gelebilir miyiz?" diye bağırıyordu kapının ardından. Jimin gülerek " gelin" demişti. Ah gerçekten şuan kırmızı bibere benziyordum!! Çok utanmıştım. Umarım V bundan diğerlerine bahsetmemiştir.
Suga: Nasıl geçti?" diye sormuştu.
Jimin: O gerçekten iyi dans ediyor çocuklar" demişti beni gösterek.
" teşekkür ederim ama abartmayın lütfen" demiştim başımı eğerek, gerçekten utanıyordum.
Jhope: Utanmaya gerek yok bizler senin abileriniz ve biz kardeşimizin yeteneğini geliştirmeye yardımcı oluyoruz" demişti.
Jhope gerçekten umut dolu biriydi aynı zamanda da şakacı gülmeyi çok seven biriydi. Gerçekten de hayranların anlattığı gibilerdi.
Jin: Ee acıkmadınız mı?" diye sormuştu. Bu sorunun Jin'den gelmesi çok normaldi hiç tuhaf karşılamamıştım haha!
" ben size uyarım abilerim" demiştim gülerek. V omzuma kolunu atarak dışarı yürütmeye çalışıyordu aynı zamanda da güldürüyordu.
Ama bu uzun sürmedi Suga V'nin koluna vurup indirmişti. "Onu rahatsız ediyor—" lafını kesmiştim " hayır etmiyorsun" deyip kolunu omzuma attırmıştım. Halinden memnundu bende tabi!
Arkadan Jimin'in öksürdüğünü gördüm ama umursamadım, nolmuş yani V kolunu atıyorsa!! Hem onunla iyi anlaşabiliyorum.
Yemek yiyeceğimiz yere geldiğimiz de ise Suga beni yanına oturtmak için sandalyesini çekmişti. Aynı şeyi Jimin de yapmıştı. Hayır neden bana ikinizden birini seçmem için seçenek sunuyorsunuz anlamıyorum ki!!
ASHLEY ACABA HANGİSİNİ SEÇECEK????*
GENÇLER SUGAYI KÖTÜLEMEK AMAÇLI YAZILMAMIŞTIR. BİASIM SUGA VE JİMİN BU ARADA HEPSİNİ ÇOK ÇOK SEVİYORUM AMA NE BİLEYİM İŞTE.. YORUM VE OY VERMEYİ UNUTMAYIN BTS'Yİ VE SİZİ SEVİYORUM....
FastCC_Grey_R2��xtXt(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Embarrassed\\ mahçup //
FanficBTS'den Jimin ve sıradan bir kızın hikayesi.. Bence hoşunuza gidecek..