Embarrassed../ Jimin&Ash/ - MAHÇUP - Bölüm 27

138 17 3
                                    

GENÇLER SUGAYI KÖTÜLEMEK AMAÇLI YAZILMAMIŞTIR. BİASIM SUGA VE JİMİN BU ARADA HEPSİNİ ÇOK ÇOK SEVİYORUM AMA NE BİLEYİM İŞTE.. YORUM VE OY VERMEYİ UNUTMAYIN BTS'Yİ VE SİZİ SEVİYORUM....

Hatırlatma..

"Neden V ile?" diye sormuştu Suga

"Çünkü o benimle geldi"

"Ama sen bize gelme demiştin" demişti Suga, haklıydı.

"Ah neyse çocuklar hadi biraz dinlenmek için bir kafeye girelim" demişti Rap Monster.

"Haklı beyler, dağılın" demişti Jin.

V ile yanyana yürürken ortamıza Jimin girmişti.

"Jimin neden ortamıza daldın birden?" demişti V.

"İzin isteseydim yana kayacak mıydın?" demişti Jimin

"Tabiki Hayır" demişti V gülerek. Ah 95 line ah..

V ve ben bir koltuğa diğer 6 sıda karşımızdaki koltuğa resmen tıkış pıkış oturmuşlardı.

Onları yanımıza almıyorduk. Nedenini bizde bilmiyorduk, sadece onları böyle görmek komiğimize gitmişti V ile.

V ile gerçekten de çok yakın olmuştuk.

Cafede oturduğumuzdan beri ortalık flash kaynıyordu. Çocukları gören fotoğraf çekiyordu.

Gidip hepsine şapka getirmiştim bile.

Garson olduğunu düşündüğüm kız yanımıza gelmişti ve elinde telefon ile. Normalde kalem kağıt olması gerekmez miydi ya?

-Merhaba efendim, lütfen bir fotoğraf çekinebilir miyiz? " diye sormuştu garson kız, çocuklar hayır anlamında kafa sallayacaklardı ama kızın üzüldüğünü daha şimdiden anlayabiliyordum.

"ah tabi hadi gel benim oturduğum yere sizi ben çekeyim" demiştim. Kızın kolundan tuttuğum gibi oturtmuştum.

Jimin: Ama bir yerde yayınlama lütfen" demişti kıza.

-Tabi efendim

Demişti kız.

Fotoğraf çekinme şeysi bittikten sonra siparişlerimiz geldiğinde afiyetle pastamı yiyordum. Jimin'e baktığımda ise dikkatle beni izlediğini gördüm.

O sırada telefonuma mesaj gelmişti.

Ups!! Bu eski sevgilim Mark'tı.

******: Seni gördüm

Cevap vermeli miydim bilmiyordum! Çok kötü bir ayrılık yaşamıştım.

Cevap olarak "doğrudur" yazdım ve yolladım.

Hiç beklemeden " lütfen görüşelim karşıdaki çeşmenin orda seni bekliyorum" demişti

Gitmeli miydim bilmiyordum.

Gidecektim.

Böyle olması gerekiyordu.

"Çocuklar benim bir işim var çok kısa sürecek hemen geleceğim" diyip yanlarından ayrılmıştım.

Suga bana amaçsızca bakınca umarım peşimden gelmez diye tahmin ediyordum.

" hemen geliyorum" diyip hızlıca kalkmıştım.

Tedirginlikle yürürken, karşıda Mark'ı görmüştüm.

Yanına gititğimde direkman sarılmıştı. Bense sadece tepkisiz kalmıştım. Dudakları yanağıma doğru gelince kendimi geri çekmiştim.

"ne yaptığını sanıyorsun sen" demiştim.

"seni özledim" demişti. Ben özlememiştim. Bana yaptıklarını unutamazdım.

"uzak dur" !!!! diye bir bağırış gelmişti.

Ups!!!

GENÇLER SUGAYI KÖTÜLEMEK AMAÇLI YAZILMAMIŞTIR. BİASIM SUGA VE JİMİN BU ARADA HEPSİNİ ÇOK ÇOK SEVİYORUM AMA NE BİLEYİM İŞTE.. YORUM VE OY VERMEYİ UNUTMAYIN BTS'Yİ VE SİZİ SEVİYORUM....

i]RC�S7

Embarrassed\\ mahçup //Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin